Bekarlığa veda.. :)

28.5.08

Ortada düğün falan yok ama büyük bir heyecan aldı başını gidiyor. Yarın hayatımın en önemli imzasını atacağım. Bugün ders defterine imza atarken bunu düşündüm hep. Umarım bundan sonrası hayal ettiğimizden daha güzel olur. Aynı zamanda yarın doğum günüm ve nikah dolayısıyla izinli olacağım için bugün ilk pastamı yedim. Öğretmen arkadaşlarımın güzel sürpriziyle "son kararınız mı, bakın iyi düşünün" geyikleri arasında doğum günümü kutladık. Yedik, içtik, güldük, eğlendik. Bekar olarak geçirdiğim son günde böyle geçti :)


19 yorum:

yass dedi ki...

nazocumm, yanı sımdı ben anlıyamadım. yurt dısına gıdebılmek ıcın mı erken evlenıyorsun. yanı gıdecek mısın buralardan nolcak? gelınlık falan noldu ne bıttı ben kacırdım mııı

nazo dedi ki...

:))) Yasscım şimddii, yurt dışı için pasaport alacağım ya nikah o yüzden. çünkü ben devlet memuruyum ve eş durumundan gideceğim. Prosedür işleri uzun sürdüğü için de bir an önce olması gerekiyordu.
Gelinlik cts. günü halledilecek inşallah. Diktirecek gibiyim.
Çok da geri kalmış değilsin merak etme :))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun öğretmen hanım...

Adsız dedi ki...

Şimdiden sana kocaman mutluluklar Nazo'cum.. Doğum günün ve yeni hayatın kutlu olsun. Hep gül, hep mutlu ol..
Sevgilerimle..

Haydins dedi ki...

Benimde ayni seninki gibi olmustu..Es durumundan yurtdisina cikacagimdan onceden yapmistik nikahi ve esim ertesi gun Moskovaya gitmisti bende sakayla hep soylerim ilk gunden birakip gittin beni diye :)

Adsız dedi ki...

Canım Doğum günün kutlu olsun.
İmza bugün atılcak sanırım:)
Allah heyecanınızı,neşenizi daim kılsın inşallah.
Ayrıca fotoğrafta çok hoş gözüküyorsun ;)

Sinem dedi ki...

İyi ki doğdun Nazoooşşş;
İyi ki doğdun Naaaazooooşşşş
İyi ki goğğğduuuunnn, iyi ki dooooğğğduuunnnn...
Mutlu yııııılllllaaaaaarrr saanaaa. :)

Nazo'cum öncelikle doğum günün kutlu olsun. Hayırlı, huzurlu, mutlu, sağlıklı ve sevdiklerinle uzuuuuunnnn bir ömür sürersün innnşallah.

2. olarak da bugün atacağın imzanın hayırlı olmasını diliyorum. Evlilik hayatında da herşey gönlünce olsun. Sevginiz saygınız daim olsun innnşallah.

Öpüyorum seni çok. Ayağına basmayı unutmaaaaaaaaaa. :)

Bu arada maşaallah diyorum. Çok yakışıyorsunuz birbirinize. Gülen yüzünüz hiç solmasın.

Flame dedi ki...

Nazooooo;

Pastanın etrafında sevdiklerin, kalbinin etrafında sevgilerin, senin etrafında hayallerin olsun. Doğum günün KUTLU OLSUN...

Nikah kıyıldığına göre benim nikah şekeri de gelmiştir dimi canım :)

Herşey gönlünce olsun, bir ömür mutluluklar diliyorum ikinize de...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Nazo'cum nice mutlu yıllara ve mutlulukalr. Allah bundan sonraki yaşamını eşinle edilediğin gibi geçirmeni nasip etsin sana.

mermaid dedi ki...

Hepi börthdey:)

Bi ömür böyle gülersiniz inşallah

assortiek dedi ki...

ne tuhaf bu blog arkadaşlığı yaa ,sen beni tanımıosun ama ben hergün seni okuyup;doğum gününü en içten dileklerimle kutlayıp,ewliliğinede kendim gibi sewinip mutlu oluorm :)
Sağlıklı ve çok ama çok mutlu yıllarr diliorm..(2'nizedee nazocum:)

Laçin Tenel dedi ki...

Canım mutlu yıllar ve hayırlı olsun.

ayci dedi ki...

yurtdisi mi?
bende yurtdisina gidiyoruummm...ama evlenmeden :)

benim icin TRye yurtdisi oluyor...güzel seyler bunlar...iki insan yanyana!

nazo dedi ki...

Recep ve Bilun çok teşekkür ederim. Hep birlikte mutlu olalım sevdiklerimizle..

Haydins, biz de annemlerle evdeyiz. Kocam yok, ben evliyim. Garip bir duygu :))

Elacım teşekkür ederim canım ;)

Sinemm, ritmik bir şekilde söyledim doğum günü şarkısını :) Çok teşekkür ederim canımm benimm.. Güzel dileklerin için, yakınlığın için.. Aynı dilekleri ben de size diliyorum.
Ayağına bastım bu arada :))

nazo dedi ki...

Alev Alev gelmez olur mu geldi tabii ki :) Sen adresini gönder bana cicim.
Teşekkür ederim, çok sağol. Senin de herşey gönlünce olsun canımmm..

Esracım, inşallah. Bu senin içinde geçerli. Hep mutlu olun sizde..

tenk yu mermaid :)) Sizde sizde hep gülün..

Assortiek ben de seni tanıdığıma sevindim. Az sonra bloguna da geleceğim. Blog arkadaşlığı çok farklı ve çok güzelmiş gerçekten. Ben çok mutlu oluyorum yeni arkadaşlar edindikçe; çıkarsız, sevgi dolu..

Laçincim teşekkür ederimm..

Ayçi geliyorsun demek, sevindimm şekerim.. İki insan yanyana, darısı başına :))

Hayatın Ressamı dedi ki...

ayyy ohhhh geldi demekki...
bende dün gece geldim.
çokkkk sevindim geri sayım bitti.sevgililer kavuştu.hatta nikah tarihleri alındı.
çokk çokk mutlu olmanız dileğiyle.doğum günün kutlu olsun.kaç yaşına girdin???

nazo dedi ki...

Teşekkür ederimmm Sihirliellerim. Döndü, nikah tarihi alındı ve evlendik. Çok hızlı ilerliyoruz :)) Sen de hoşgeldin canımm..
25 oldum. Teşekkür ederim bu arada ;)

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun Nazo'cum.

nazo dedi ki...

Teşekkür ederim Ecem'cim