Bugün de böyle geçti..

20.5.08

İnsan bir kuş misali.. deyimini uyguladım bugün. Sabah 06.00'da bindim otobüse, 09.00'da Ankara'daydım. Vize için fotoğraf çektirmem gereken fotoğrafçıyı buldum. Saçlarınızı kulaklarınızın arkasına alın, alnınız açık olsun, küpe ve kolye olmasın direktiflerinden sonra çekindim. Sonuç öyle bir çirkin ki sormayın gitsin. Daha gidemeden ülkenin garipliklerini yaşamış oldum. Hayırlısı olsun :))
Sonra sevgilimle hep oturduğumuz simitçide çıtır simit, krem peynir ve çayla kendime geldim. Gazetemi okudum. Daha sonra okuluma gittim. Danışmanımla görüştüm. Bu arada hiçbir mağazaya girmeme başarısını gösterdim. Vitrinlere bile bakmadım, sadece kitap aldım. O yüzden kendimi tebrik ediyorum.
Ve istikamet Aşti.. Otobüs yolculuklarını seviyorum (en azından 5 saati geçmeyenlerini). İnsan kendine kalıyor, bir çok şeyi düşünme fırsatı buluyor. Bir de sağ tarafın pencere kenarındaysam değmeyin keyfime ki bugün öyleydim. Yol arkadaşım kendime armağanım Adam Fawer'in Olasılıksız kitabıydı. Uzun zamandır almak istiyordum, fırsat olmamıştı. Bugün aldım. Daha ilk sayfadan sardı diyebilirim.
Bu arada yol arkadaşım demişken dün gece Kanal D'nin yeni dizisi Yol Arkadaşım'ın ilk bölüm tekrarını izledim. Çağan Irmak dizisi olmasından mı yoksa oyuncularını beğenmemden mi bilmiyorum ama sevdim diziyi. Fondaki akerdeon sesinin payı da büyük sanırım. Bir de Babam ve Oğlum tadı vardı sanki. Pazartesi 22.00'da uyuyup kalınmazsa izlenebilir!
Sevgilim az sonra yola çıkacak. Yarın 16.30'da da İstanbul'da olacak normal şartlarda. Heyecanla bekliyorum. Sağlıkla gelsin..


6 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

heyyyy bekleyiş bitti.
geliyor demekki bu gün.
heyecanlımısın???

Flame dedi ki...

Hoşgelsin sefalar getirsin inşallah sevgilin Nazocum. Ne güzel kavuşma anı çookkk yaklaştı bak :)

Yol Arkadaşımı bende izledim, samimi bir dizi ama canım bağlanmak istemiyor. Malum yaz geldi :)

Şimdiden gözün aydın...

Haydins dedi ki...

Gozunaydin Nazo :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Yol arkadaşımı ben de izledim. Çağan ırmak'ın çıkardığı işleri gerçekten seviyorum.sinema filmlerinin haricinde Çemberimde gül oya bence türk dizi tarihinin en iyi dizisiydi. soluk almadan her cumayı iple çekerek izlemiştim. O yüzden midir nedir yol arkadaşımın ilk bölümünü güzel mi değil mi diye çok düşünmedim sanki bir güven var Çağan Irmak yaptıysa güzeldir kesin diye :)

nazo dedi ki...

** Sihirliellerim heyecanda laf mı ilk kez görecek gibi hem de :))

** Teşekkür ederim Alevcim sizlerle saydım günleri. Bitti işte :) Belki yaz için ara verirler dizide de.

** Teşekkürler Serpilcim :)

** Esra, Çemberimde Gül Oya'yı tekrar izlesem ilk izlediğim heyecanı duyarım. Gerçekten çok ama çok güzel bir diziydi. Çağan Irmak dizisi olduğu için büyük güven var ve o güvenin karşılığını görmek güzel.

ayci dedi ki...

...simdi bu blogu actim ve acaba kavustular mi diye gecirdim icimden...demek ki insallah kavusmussunuz :)

birde bende sevdim o diziyi...ama seyretmeye zamanim yok...ama cagan irmak iste dedigin gibi...dahasida yok bana göre!