Kocaman şişeli tonik

3.5.08

2 hafta üst üste düğün olunca ve ben orada burada makyaj yapmak zorunda kalınca hassas ötesi cildim mikrop kapmış. 1 haftadır sol göz kapağımın üstünde kaşıntı ve kızarıklık vardı, 2 gün önce sağa da geçince dün dermotologa gittim. Allerjik bir tepki de olabilirmiş ama muhtemelen farklı makyaj malzemesinden olmuş. İlaç verdi. Bugün far aplikatörlerimi falan değiştireceğim. Buradan çıkaracağımız sonuç aslında ciddi. Kesinlikle kendimize ait makyaj malzemelerini kullanmalıyız ve onlarında bakterileri çok kolay ürettiklerini düşünerek bakımlarını yapmalıyız.
Gitmişken sivilcelerimi de sorayım dedim. Gerçi baya iyi durumdalar. Doktor aknelerin iyileştiğini, iltihabik bir durum olmadığını söyledi. Sadece yandaki sirke görünümlü toniği verdi. Fen laboratuvarı gibi kokmakla birlikte alkol ve gül suyu kokusunu ayırt edebildim. Gerçi hemen gidiyor koku. Piyasadaki sivilceler için varolan ürünleri kullanmamamı, cildimin farklı ürünlere uyum sağlamaya çalışırken yorulduğunu söyledi. Zira pek bir hassas da :) Gül suyuna gelince, saf gül suyunun çok iyi bir tonik olduğunu pek çok yerde duydum. Demek ki doktorların tavsiyeleri içinde de var.


10 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nazo'cum. Haklısın, sadece kendimize özel malzemeleri kullanmalıyız..

Flame dedi ki...

Nazocum, geçmiş olsun canım. Nazara da gelmiş olabilirsin malum :)

Umarım bu tonik işe yarar ve cildindeki rahatsızlıktan kurtulursun.

Gözde dedi ki...

Nazocum geçmiş olsun, gözün için... Benimde cildim hassastır ama gözümde hiç böyle sorun yaşamamıştım, dikkatli olurum bende artık..
O şişenin içinde alkol, gül suyu, rezorcine ve salisilik asit var cicim :) seçemediğin diğer ikisini de ben söylemiş olayım. Biraz kuruma ve soyulmaya yol açabilir ama mecbur kalındığı surumlarda süper makyaj siler :)) Alışınca bırakamayacaksın bak benden söylemesi

nazo dedi ki...

Gözde kimyacı gibisin valla :) henüz 3 defa kullandım ama süper temizliyor. Makyaj temizleme kremimle temizledikten sonra kullandım. Bi o kadar daha kir çıktı resmen. Kurutsun, soysun mümkünse. Memnunum bakalım, düzenli kullanınca görürüm yararını.

nazo dedi ki...

Bilun ve Alev teşekkür ederim. Acı veren bişey değildi ama ihmal etmemek lazım. Gözlerimiz en nazik organlarımızdan biliyorsunuz.
Kesinlikle dikkat etmeliyiz. Bugün değiştirdim fırçaları, aplikatörleri.

Unknown dedi ki...

Gecmis olsun Nazo, umarim en kisa zamanda duzelir gozlerin. Gul suyu superdir, ben senelerdir %100 dogal gul suyu kullanirim tonik yerine.

nazo dedi ki...

Teşekkür ederim Qoentins, düzelmeye başladı bile. Yüzümdeki sorunlar bittiğinde ben de temizleme amaçlı kozmatik ürünlerinden uzak duracağım.

Sinem dedi ki...

Geçmiş olsun Nazo. Ben de her konuda hassas bir yapıya sahibim . Senin başına gelenler farklı bir boyutta başıma geldi. Düğün dönemi hayatımda ilk kez kapatıcı aldım. Hem de YSL 'nin sihirli değnek denen inanılmaz güzel ve kaliteli kapatıcısını. Arkadan basmalı kalem gibi bişii. Bastıkça kapatıcı fırçaya akıyor ve sürüyorsun. Ama ben fırçasını temizlemeyi hiç düşünmediğimden geçenlerde kullandıktan sonra göz altlarım kırmızı beneklerle doldu ve 1 hafta geçmedi. Bu konuda da çok dikkatli olmalıyız anlayacağın...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum çok geçmiş olsun. kesinlikle haklısın kimsenin makyaj malzemesini kullanmamalıyız özellikle de senin gibi çok hassas cilde sahip olanlar.öyle bir tonik karışımını doktorum da bana hazırlayıp vermişti ben çok faydasını görmüştüm inşallah sana da iyi gelir ve 18 güne kadar mükemmel bir ciltle hazır olursun ;) :)

nazo dedi ki...

** Sinemcim markanın falan önemi yok. Temizlik şart. Allık fırçaları falan da solusyonları ile temizlenmeli ya da sık sık yenilenmeli. Somut birşey olmadığı sürece önemsemiyoruz ama ilerde mutlaka çıkar bişeyler. Teşekkür ederim bu arada, gözüm geçti sayılır.

** Esracım, bu ders oldu bana. Düğün makyajında falan da kendi malzemelerimi götüreceğim. Tonik gerçekten çok iyi temizliyor. Gece temizleyip yattım, sabah tekrar kullandım ve pamuk baya bi kirlendi. Düşün artık. O kirler basıl kapatmasın gözenekleri. Piyasada temizlediğini düşündüğümüz birçok ürün işe yaramaz. 18 güne kadar sivilce lekesi geçmez elbette ama temizleneceğine eminim. Hem hiiç sorun değil, gelsin de :p