Nikah günü aldık :)

23.5.08

Evlilik hazırlıkları ne alemde, yoruluyorsundur diyenlere "Yoo, hiç yorucu değil; zaten hazırlık yaptığım da yok" diyordum ya artık öyle değil. Gerçekten de yorucuymuş. Pasaport ve vize işlemlerimiz için en kısa zamanda nikahımızın olması gerekiyor. Bugün başvurduk. Günümüzü aldık ama çok yorulduk. Bürokratik işlemler ve zavallı ülkemin işten anlamaz memurları olduktan sonra hiçbir devlet dairesinde gelişme, değişme olmayacak eminim. Sabah 9'da evlendirme dairesindeydik. Evlere şenlik bir memur vardı. Adamın konuşma yetisi yok, resmen homurdanıyor. Basit bir soru soruyorsun, başka birşeyler anlatıyor. Deli etti bizi ama gerekli belgeleri topladık, sağlık raporu aldık ve bir aksilik olmazsa doğum günümde (29.05.2008) nikahımız kıyılacak. 25 yaşıma yeni bir soyadı ile gireceğim :) Evde, aile arasında küçük bir tören olacak. Sembolik de olsa nikah şekeri ısmarladık. Gezme şansımız olmadığından kısıtlı bir seçim oldu ama olsun. Hatıra hatıradır. Sağlık raporu için kan aldırırken birazcık zorlandım. Çünkü hayatımda ilk kez kan aldırdım. Damarlarım inceymiş, bir türlü akmadı kan ve midem bulandı, gözüm karardı. Sonrasında da havaya diktim ayaklarımı, dinlendim. Değişik bir tecrübeydi benim için. Bir de tahlilin aç karna olması gerekmiyormuş. Biz öğleye kadar boşuna aç gezdik :) Sonra acısını çıkardık tabii ki :) Kısaca yeni hayatımız için koşturduğumuz güzel bir gün yaşadık.
Ayrılığın bitmesini ise garip bir şekilde karşıladık. Sanki ayrı geçirdiğimiz zaman hiç yaşanmadı. Kaldığımız yerden devam ediyoruz :)


25 yorum:

B U K E T dedi ki...

hayırlı olsun canım darısı bekarların başına:)diyim:)))

muzooo dedi ki...

fıstık nikah günü almışsınız çok ama çok sevindim ne denir bilmiyorum ama Rabbim sizi bir daha ayrmasın inşallah doğum gününde evlenmem çok güsel bir duygudur herhalde eee artık yorulmaya başlamışsın iyi olmuş bu zaman kadar rahat rahat oturuyordum artık yorulma zamanı geldi ama bunlar tatlı yorgunluklar sen daha düğünü gör bakalım o zaman nasıl yorulacaksın korkutmak gibi olmasın ama neyse enişteme çok ama çok selam söyle kocaman öptüm

nazo dedi ki...

Buket hoşgeldin de bu kadar uzun tutma arayı ;) teşekkür ederim canım..

Muzocan hoşgeldin sende. Yaz böyle fırsatın oldukça. Çok teşekkür ederim canım dostum benim. Düğün zamanı sen benden daha çok yorulacaksın şekerim. Bence kendin kork :)) Ahmet burada artık. Sen şu sınavı bitir de ayarlarız, görüşürüz eski günlerdeki gibi :) Çok çok öptüm canımmmm..

İz dedi ki...

cnm çok sevindim hayırlı olsun buketin dileğini paylaşıom:)amin:)))

Haydins dedi ki...

Nazo hersey gonlunce olsun insallah..
Tatli telaslar hepsi :)

Sinem dedi ki...

Nazo'cum ne kadar hızlısınız yahu. Sen böyle rahat rahat oturdukça ben düğün önümüzdeki bahara felan sanmaya başlamıştım. :) Şaka bir yana Allah sizi o atacağınız imzalarla birbirinize sonsuza dek hiç ayrılmamacasına bağlasın innnnşallah hayırlısıyla. Hep mutlu, sağlıklıi huzurlu ve elele olun. Ayağına basmayıunutma sakııınnnnn. :)

nazo dedi ki...

Pınar darısı başına, istersen ayakkabı altına isim yazma olayıyla seni de eveririz. % 100 tutan bir yöntem :))

Serpilcim teşekkür ederim, sağol canım..

Sinemm aşk olsun o kadar dedim düğün yaza diye :)) Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim arkadaşım. Ayağına basmayı unutmam umarım ;)

mermaid dedi ki...

pek hızlısınız:)

ben de doğumgünümde evlendim.
çok güzel bir şey. çok güzel:)

mermaid dedi ki...

pek hızlısınız:)
ben de doğum günümde evlendim:)

çok güzel bir şey, çok güzel...

Flame dedi ki...

Nazocum, tarihde alınmış çok sevindim, hem doğum günü hem nikah günü. Damat yandı :)

Kan aldırma işine aşılsan iyi olur çümkü ileride -hamilelik döneminde- çok sık karşılaşacaksın bu durumla. Bende sevmem ama bakmam o tarafa ve geçer gider.

Herşey gönlünce olsun, hep bu anki kadar mutlu ol veeeee hani bizim nikah şekerimiz :)

Vallahi ben isterim söyliyim, ciddiyim bak :)

Öpüyorummm

nazo dedi ki...

Önümüzdeki hafta içinde olacaktı. Biz de doğum günümü seçtik. Düğünümüz yaza ama olsun. Güzel olacak :)

Alevcim damat yandı diyosun ama kendisi öyle düşünmüyor. Doğum günümü arada kaynatacağını sanıyor zavallıM :)) Kan aldırırken baktım ben, bir de akmayınca zorladı biraz hemşire. Galiba o yüzden kötü oldum. Tecrübe edinmek lazım. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Nikah şekerini sana gönderirim. Diğer arkadaşların yerine temsilen sen al :) Sayısı sınırlı ama seninkini ayırdım bil :)

Flame dedi ki...

Tamam süpperrrr, şekerler eline geçince söyle adresi G mail'e atarım, ok. Tekrar öptümm

ayci dedi ki...

:) :) :)
hayat hic degismezdi...degisen bizdik...bir süre sonra bizde hayata durdugu yerden devam ettik...oysa hayat bize hic sormadi devam etmek istiyor musunuz diye?!

...bu durumda sizin icin devam etmesi cok güzel olmus! ;)


nikah sekeri istiyommmmm :)

Laçin Tenel dedi ki...

Nazocum,
gününüz hayırlı olsun, doğumgünün olması da çok güzel olmuş. Herşeyiniz rast gitsin inşallah

nazo dedi ki...

Anlaştık Alevcim :)

Ayçi sen de pek bi şair oldun bee.. Devam etmesi güzel haklısın? Hep böyle gitsin ve sen her ne kadar istemesende darısı başına :)

Laçincim hoşgeldin canım ve teşekkür ederim. İnşallah hiçbir sorun olmaz..

Adsız dedi ki...

Doğumgününde evlenmek çok güzel bir fikir:)
Ben de nişanlanmıştım..
Sende benim gibi evlenince bir süre yurtdışına çıkacaksın sanırım.
Master programı altında balayı:)
Allah mutlu mesut etsin inşallah.

nazo dedi ki...

Ela merhaba,
Ağustosta düğün var. Ardından 4-5 günde olsa balayına gideceğiz. Devamını da master programı altında yaparız :)
Teşekkür ederim dileğin için..

Adsız dedi ki...

Nazo'cum hayirli olsun- nikah tarihini almissiniz. Hersey gonlunce, sorunsuz, dertsiz, tasasiz olsun guzelim-mutluluklar diliyorum simdiden.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hayırdır hocam nereye gidiyorsunuz ki siz? Pasaport falan...

nazo dedi ki...

Teşekkür ederim Banucum. Umarım dileğin gibi olur herşey ;)

Recep, nişanlımın görevi ve eğitimi nedeniyle bir süre Amerika'da yaşayacağız. Hazırlıklar o yüzden.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ooo çok güzel. Haydi kolay gele o zaman...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum çok güzel gelişmeler bunlar. Herşey gönlünce olsun inşallah.

nazo dedi ki...

Canımm sağol, çok teşekkür ederim :)

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Nazo'cum nikah gununu gorunce pek bir sasirdim, ben daha var saniyordum...
Size simdiden mutluluklar diliyorum, umarim hersey istediginiz gibi olur, isleriniz rast gider insallah.

nazo dedi ki...

Şaşırmakta haklısın Ecemcim :) Düğüne daha var. İşlemleri başlatmak için karı-koca olmak gerektiğinden erkene aldık nikahı. Düğün 2 ay sonra:) Teşekkür ederiz canım, darısı başınıza ;)