Bodrum Bodrum

21.8.08

"Sanma ki sen geldiğin gibi gideceksin, senden öncekiler de böyleydiler.
Akıllarını hep Bodrum’da bırakıp gittiler..."
Cevat Şakir KABAAĞAÇLI
Balayında Bodrumdaydık. Kısa ama doyamadığım bir tatil oldu benim için. Beyaz badanalı evleri, evlerin duvarlarına sarılmış mor çiçekli begonvilleri, bunaltmayan havası, tertemiz, sakin ve buz gibi denizi ile hayran kaldım. Bundan sonraki tatillerimizi henüz görme şerefine erişemediğimiz pek çok yerinde geçirme kararıyla ayrıldık oradan. Otelimiz herşey dahil sistemiyle çalışan bir oteldi ama biz yatmadan yatmaya gittik otele. Gezecek, görecek, hoşça vakit geçirecek onca şey varken otele tıkılıp kalmak istemedik. Bot turuna bile çıktık. Çok güzel koylar görüp, o koylarda serinledik. Son gün Bodrum Kalesi'ni ve Sualtı Müzesi'ni gezdik. Eşsiz manzarasında Bodrum'u izleyip, deniz kokusunu içimize çektik. Unutamayacağım güzellikte bir tatil oldu benim için ve maalesef bitti.


17 yorum:

ASLI dedi ki...

Nazocum Bodrum çok güzeldir çok keyifli bir balayı geçirmiş olduğunuz belli eşinle birlikte çok mutlu olmanı dilerim canm sevgiler

Haydins dedi ki...

Bodrum bodrum..Gidince donmek istemiyor insan dimi..Az da kalsan cok da kalsan hep aklin kalarak donuyorsun..

Sinem dedi ki...

Bodrum'a çok güçükken tatil için gitmiştim. Ve tabii ki hatırlayamıyorum. Bir de 2 kez iş için gittim. Gezmek kısmet olmadı yani anlayacağın. Balayınızın güzel geçmesi ne güzel. Hayatta her seçiminiz böyle doğru ve güzel olsun...

Benim Hayatim dedi ki...

Kına,düğün balayı hepsi çok güzel görünüyor. Umarım mutluluğun daim olur.

mermaid dedi ki...

tatilin en kötü yanı bitmesi:)
Las vegasla ilgili detayları bekliyoruz:)

Flame dedi ki...

Nazocum;
balayının kötüsü olur mu hiç dimi ama :)

Eminim süpper geçmiştir, fotoğraflardan belli zaten. Bizde balayında Bodrum ve Fethiyeye gitmiştik. O günler geldi bak aklıma, ahhh ahhhhh

nazo dedi ki...

** Aslıcım teşekkür ederim. Herşey çok güzeldi gerçekten.

** Katılıyorum Haydins. Bodrum cennet gibi...

** Bundan sonrak tatillerin birinde tavsiye ederim Sinemcim, kısa da olsa mutlaka gör.

nazo dedi ki...

** Benim hayatım, çok teşekkür ederim. İnşallah..

** Mermaid, evet ya valla hiç dönmek istemedim :) Vegasla ilgili yazacağım bundan sonra uzun uzun..

** Bence de olmaz Alev :p :))

Adsız dedi ki...

Sen beyaz eşin pembe cıvıl cıvıl olmuşsunuz:)
Bodruma şiir bile yazılmış bir görmek lazım doğru;)
Siz gördünüz artık ABD dönüşü bır daha bır balayı yaparsınız:)

ayci dedi ki...

balayinda bal yemek sart midir?
sartsa ne kadar yenir?
peki ya arilarin hakki nedir? :)

nazo dedi ki...

Ela sizde en kısa zamanda görün bence :) Teşekkür ederiz..

Ayçi balayında bal yemek şart olsun. Arıların ise hakkı olmasın. Bir de neden balayı da balyılı değil? Neden sence?

NzlGl dedi ki...

DELİ EDER İNSANI BU DÜNYA
BU GECE BU YILDIZLAR BU KOKU
BU TEPEDEN TIRNAĞA ÇİÇEK AÇMIŞ AĞAÇ
O.Veli


Yeni hayatında mutluluklar dilerim

Sevgiler

nazo dedi ki...

nzlgl,
Hem çok sevdiğim bu şiir için, hem yorumunuz için teşekkür ederim..

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

en güzeli gezmek zaten

nazo dedi ki...

Bnece de Esracım ;))

Sevil Şahin dedi ki...

sevgili nazo
sen böyle detaylı heyecanla anlatınca bende evlendiğim seneye döndüm ah ne guzel gündür o gun hiç bitmesin istersin ama bir anda gecip gider
kına gecen düğünün hepsi harika olmuş balayı için bodrumu secmeniz ise bir başka güzellik yeni hayatında eşinle bir ömür boyu mutluluklar dilerim .

nazo dedi ki...

Sevgili Sevil teşekkür ederim. Tanımadığım insanlardan beğeni almak çok güzel. Herkes aynı duyguları yaşıyor sanırım. Önce nasıl olacak heyecanı, sonra hiç bitmesin isteği..