Anne, yemek yapabiliyorum!

14.10.08

Sihirli Eller'in yaptığı Hasan Paşa Köftesi'nden ben de yaptım ve çok sevdim. Patetes püresini normalde de çok severim, böylesi daha da güzel oldu. Sihirli Eller'den farklı olarak köftelerin üzerine püreyi koyduktan sonra domates sosu döktüm. Ardından da kaşar rendesi koydum. Denemenizi tavsiye ederim, nefiss..
Ayrıntılı tarif burada !
Yanına da bezelyeli ve mısırlı pirinç pilavı yaptım ki burada en fazla yaptığım şey pilav :p Gün geçtikçe de güzel yapıyorum :)
Yemek yapmanın çok eğlenceli bir faaliyet olduğunu düşünüyorum. Bu cümle beni yakınen tanıyanlar tarafından şaşkınlıkla okunurdu eminim :) Burada imkanlarım kısıtlı aslında; ama yine de seviyorum. Bu konuda bana büyük yardımları olanlar ise; msn.deki canım annem ve bir tıkla bir çok şey öğrenmemi sağlayan Klasik Tatlar ile Portakal Ağacı :) Özellikle Klasik Tatlar'daki tarifler benim gibi yeni başlayanlar için gayet açık!


25 yorum:

ELÇİN dedi ki...

sevgili nazo ellerine sağlık harika gözüküyor :)

benim annemde bunu çok güzel yapıyor ...bak şimdi bende özledim annemi ya :)

öpüyorum canım seni

a. gizem dedi ki...

eline sağlıkkkk nazoocummm:)
valla şuan ofisteyiz, ee haliyle sabahın körü ama inan görünce acıktımmm :))) olsa su an yerdim valla, eline sağlık

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Ellerine sağlık, resimden süper görünüyor hepsi.

nazo dedi ki...

** Elçin, ben de çok özledim annemi :( Teşekkür ederim, ben de öpüyorum canım..

** Sen gel, yaparım yeniden Gizemcim :)

** Tadı da güzeldi Banu, valla :p Teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

Ay ben sana kıyamam ya annen okuyordur umarım şeker :)

nazo dedi ki...

** CW, yaptığım herşeyin resmini çekip gönderiyorum. O da anneanneme falan gösteriyor. Seviniyorlar tabii :)

Flame dedi ki...

Canım yaaa, nefis bir sunum. Eminim tadı da çok güzel olmuştur. Enişte kilo alacak galiba haaa :)))

nazo dedi ki...

** Sorma Alev ya, alıyor ama evlenmeden önce de alıyordu. Çok müsait yapısı :) Övgü almak ne güzel, iyice gaza geliyorum :p Öptüm canımm..

serrose dedi ki...

valla bende burda basladim yemek yapmaya kimse inanmiyordu allahtan ablama pisirdim de simdi namim buyudu :)
yasasin yemek bloglari

Hayatın Ressamı dedi ki...

ellerine sağlık nazo'coğum.nasıl tadı nefis değilmi?
köfte kızartmasından hem daha sağlıklı hem daha lezzetli.
sunumda çok şık.
yeni geline benden tam not:))

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Sevgili n@zo,
Blogum hakkında ki güzel sözlerinizi, blogunuzdan gelen ziyaretçilerimin çokluğundan öğreniyorum.

Bu gün sizden fazlasıyle ziyaretçi aldım. Düşünceleriniz için çok çok teşekkür ederim.

Sanıyorum, blogculuğun en güzel yanı insanların gönül alıcı sözlerini duymaktır. Size ve ailenize en içten sevgilerimi yoluyorum.

Hoşça kalın, sağlıcakla kalın..

NzlGl dedi ki...

Nazocum

Ellerine sağlık nefis görünüyorlar mutlaka tadına çok güzel olmuştur. Bunlar birşey değil daha ne güzel ve farklı yemekler yapacaksın hep beraber göreceğiz:)
sevgilerimle öptüm canım

begumgum dedi ki...

Nazocum cok guzel gorunuyor,ellerine saglik!Valla sen erken basladin boyle usta asci olmaya,evleneli daha ne kadar oldu ki,supersin :)

assortiek dedi ki...

ohh afiyet olsun,ellerine sağlık enfess gözüküooo:)

el*ff dedi ki...

harika olmuşlar ellerine sağlık bu aralar hasanpaşa köfteye çok sık rastlıyorum bloglarda yoksa bana mı öyle geliyor :)) bi an önce ben de yapsam iyi olacak ...
sevgiler...

nazo dedi ki...

** Serrose, bence de yaşasın yemek blogları :)

** Sağlıklı olduğu kesin Sihirli Ellerim. Hem çok basit, hem lezzetli. Tam notta aldığıma göre sırtım yere gelmez :)) Teşekkürler..

nazo dedi ki...

Klasik Tatlar,
Ziyaretçi sayısı konusunda bende de artış var bugün. Sanırım karşıklı bir artış sözkonusu. Blogunuzdaki yazınızı da gördüm. İnanın çok mutlu oldum bende. Sitenizi gerçekten çok beğeniyorum. Tarifler gayet açık ve uygulanabilir. Daha öğreneceğim çok şey var Klasik Tatlar'dan; ancak şimdiye kadarkiler için çok teşekkür ederim.

nazo dedi ki...

** Nazlı Ablacım,
Teşekkür ederim. Çok daha güzel şeyler yapmayı elbette istiyorum, zamanla :) Dedim ya ben bu kadarını bile beklemiyordum kendimden. Kulak memesi yumuşaklığını da senden öğrendim :)
Sevgiler..

** Öyle mi düşünüyorsun Begümgüm? Neredeyse 3 ay olacak, az değil. Koca yemek bekler :p Teşekkür ederim.

nazo dedi ki...

** Assortiekcim, teşekkür ederim ;)

** Ell*f hoşgeldin, ben Sihirli Eller'de gördüm. Mutlaka dene sende. Çok lezzetli. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

cok feci canim cekti-oyle gordugum herseyi canim cekmez ama bunu cekti. az once buzluktan kiymayi buzdolabina cikardim-yarin aksam yemegine hasan pasa koftesi yapilacak ;)

nazo dedi ki...

:) Ben de aynı tepkiyi vermiştim görünce. Hemen de oluyor Banu, afiyet olsun şimdiden..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

eeee iş başa düşünce dimi ama insanın içindeki cevher ortaya çıkıyo..

nazo dedi ki...

:)) Aynen İçimden geldiği gibi, mecbur kalınca oluyormuş. Yaşayarak öğrenmiş oldum :)

ASLI dedi ki...

Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık bende denemeye karar verdim muckk:D

ayci dedi ki...

canim ya :) süpersin, basliga öyle bir güldüm ki!
bende simdi TRdeyim ve anneme nasil taze fasulya yapabildigimi gururla anlattim :)