BAŞLIK YOK!

21.10.08

Bugün karamsarım. Bu yazımda arkadaşımdan kötü bir haber aldığımı yazmıştım. Üzerinden neredeyse 3 ay geçti. O, tedavisiyle uğraşıyor. Kemoterapileri başladı, tahmin edeceğiniz gibi zorlu bir süreç. Herşey normal seyrinde ilerliyor neyse ki ama keşke yaşamasaydı diye düşünmekten alamıyorum kendimi. Sonra Anıl arkadaşımızın yaşadıkları. Kendisini tanımıyorum; zaten tanımam da gerekmiyor durumunu anlamam için. Gencecik bir insan ve yaşaması uygun ilik nakline bağlı. Bunun için düşünülenden çok fazla insan seferber olmuş durumda, herkes bir umut kan vermeye gidiyor. Buraya kadar herşey umut verici evet ama, ya sonrası? Kapıdan geri çevrilenler, günde bilmem kaç taneden fazla kan alamıyoruz cevabıyla karşılaşanlar.. Neymiş efendim 'devletin verdiği ödenek' bu kadarına yetiyormuş. Bu nasıl bir düzendir ki çağın illet hastalığında devlet günde 10 kişiden fazlasına ödenek vermesin. Büyüklerimizin! bilmem kaç milyonluk arabalarının her türlü masrafını karşılamaya gücü yeterken devletin, hastalıklarda parası bitsin. Olacak iş değil ama oluyor. İnsana verilen değer bu kadar çünkü. Çünkü onların çocuklarına, eşlerine, yakınlarına hiçbir şey olmuyor/olmaz! Bir de bu kötü durumdan bile kazanç sağlamaya çalışan uyanıklar varmış ya kanım dondu. Para topluyorlarmış Anıl adına. Bas bas bağırdı neyse ki herkes, para değil istenen diye. Aile bu rezillerle mi uğraşsın, canlarıyla mı uğraşsın. Gerçekten dayanması çok zor bir durum.
Hayatta hiçbir şeyin garantisi YOK! Benim arkadaşımın bundan 3 ay önce hiçbir rahatsızlığı yoktu. Bir anda oldu herşey. Anıl, ona keza öyle. Sabaha sağlıklı bir insan olarak uyanamamak çok uzak birşey değil maalesef ve değerini kaybedince anlıyoruz. Geçen zamanda istediğim, direttiğim ya da elde edemediğim abuk sabuk şeylerde bunu düşünüyorum hep. Sağlıklıyım ya hiçbir şeyin önemi yok!
Dilerim bu savaştan galip çıkarlar!


15 yorum:

Bilun ŞEN dedi ki...

Off Nazo'cum inşallah galip çıkacaklar.. Hayat garip, çok garip.. Kimi canıyla uğraşırken kimileri de bunu basamak olarak kullanıp para kazanma derdinde.. Yazık..

Arkadaşın da Anıl da kazanacaklar bu savaşı..

cool cookie dedi ki...

En kısa zamanda güzel haberlerini alman dileğiyle Nazo..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

nazocum bu gerçekten çok zor bir süreç iki sene önce babam ve teyzeme aynı ay içinde kanser teşhisi koydular..çok şükür babamın tedavisi bitti şimdi iyi.fakat teyzem hala devam ediyor.allah herkese yardım etsin sabır versin.çok zorr yaşamayan anlayamaz..

nazo dedi ki...

** Dileklerinize içten bir amin diyorum!

İçimden geldiği gibi, inşallah teyzeniz de sağlığına kavuşur. Bizler üzülüyoruz; ama bir yandan da yaşamımıza devam ediyoruz. Böyle olmak zorunda, hayat devam ediyor. O yüzden onların ne yaşadığını bilemeyiz. Sabır ve sağlık diliyorum..

serrose dedi ki...

Insallah en kisa surede iyi haberlerini alacagiz umudu kesmeyelim

Gülen Tezer dedi ki...

Sevgili N@zo ve Bilun;
Ölümün ne olduğunu öğrendiğimden beri 'Allah sevdiklerine, yaşam isteklerine, gençliklerine bağışlasın'duasından başka sözüm yok..
Çok iyi bilirim, üniversite hastanelerinde de 'kit'leri olmazdı onların..Tedavim sırasında D...n laboratuvarını ben zengin ettim..

Hayatın Ressamı dedi ki...

allahım herkese acil şifalar versin.
hastalık okadar zorki.bizde sağlığımıza şükür edelim.

Flame dedi ki...

Nazocum sabır diyoruz ama sonunda dayanamayıp patlıyoruz. Sende bu patlama aşamasına gelmişsin ne yazı ki. Arkadaşına ve Anıl'a acil şifalar diliyorum.

babegazelle dedi ki...

ne kadar zor bişe olduğunu yaşayan bilir.Allah kimseye vermesin.14 yaşımda çok sevdiğim dedemi kanserden kaybettim.Şimdi de kuzenimin eşi ağır bi mücadele veriyo.Allah bu hastalıkla mücadele edenlere ve yakınlarına sabır versin.Bi de nolur içmeyin millet şu sigara denen zıkkımı yaaa

yass dedi ki...

İLİKKKKKKK BULUNDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

nazo dedi ki...

Mucize gibi birşey bu Yass. Nasıl sevindim anlatamam. Son zamanlar duyduğum ennn güzel haber.. Oh beee.. İnşallah bundan sonrası da çok güzel olur!!

nazo dedi ki...

Yorum yazıp, duygularıma ortak olan herkese çok teşekkür ederim. Güzel bir haber aldık. Umarım sonuna kadar böyle gider

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'm:Allah'ım hepsine şifa versin.İnşallah güzel haberler çok yakında gelir.Bak Anıl ile ilgili gelişmeler oldu.Hemen bloguma gelmelisin.Arkadaşın içinde dua ediyorum.Kocaman öpüyorum güzel yürekli arkadaşım:)

Bilun ŞEN dedi ki...

Ben de güzel haberi vermeye gelmiştim :)

nazo dedi ki...

Zarife ve Bilun gözümüzaydın :)) İnanın ne kadar sevindiğimi anlatamam. Çok mutluyum!!