1. YAŞA DAİR 179. YAZI:)

9.10.08

Blog yazmaya başlayalı 1 yıl oldu !!
Geçen günlere dair notlar alırken yepyeni dostlar kazanacağımı hiç düşünmemişim. Gerçekten anlık bir hevesti. Şimdi diyorum ki: "İyi ki o an ki hevesimi ciddiye almışım". İyi-kötü anımı paylaştığımda benimle üzülen-sevinen insanların varlığını bilmek çok güzel. Üstelik bu öyle bir şey ki; çıkarsız, beklentisiz... Yakından tanıdığımızı düşündüğümüz insanların sırt çevirdiğini gördüğümüz bir dünyada, güvensizliği hep dile getirilen internet ortamında böylesine güzel dostluklar edinmekten dolayı çok mutluyum. Gerçek hayatta tanımak başka olurdu elbette ama en az gerçek hayattaki kadar çok tanıyıp, sevdiğimi düşünüyorum sizleri...
Teşekkürler herşey için…
İyi ki varsınız…


25 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

bende seni.iyiki varsın bloğunun doğum dünü kutlu olsun.

Haydins dedi ki...

Sende iyi ki varsin, iyi ki baslamissin yazmaya Nazo'cum..
Ben kendi adima cok memnunum senin yazilarini okumaktan..Bir gun yuzyuze de gorusmek dilegiyle, sevgiler..

nazo dedi ki...

Sihirliellerim ve Haydinscim ikinizi de çok seviyorum. Teşekkürler.. Birgün görüşürüz umarım, o kadar uzak bir hayal değil ;)

yass dedi ki...

ıyı kı yazmıssın ıyı kı tanımısız nazosumm.. daha bır suru yıla hep beraber:)

Flame dedi ki...

Nazocum, canım arkadaşım nice yazılarda yıllarca görüşmek dileğiyle. İyi ki varsın, iyi ki yazmışsın.iyi ki...

İz dedi ki...

cnm iyiki de blog yazmaya başlamışsın..arkadaş listeme de hemen eklemek istemişim seni ozmandan anlamışım uzun soluklu olacağını;))

ELÇİN dedi ki...

canım kutlarım daha nice 110 senelere :)

öpüyorum

a. gizem dedi ki...

nazo gerçekten ben de blog alemine sonradan katılan biri olarak şunu söylemeliyim: seni şu kısacık zamanda o kadar çok sevdim ki anlatamam :)
1. yılını kutluyorum Nice nice senelere diyorum :) sevgiler!

Gizem. dedi ki...

Vallahi ben daha yeni keşfettim bu güzel bloğu ama öyle güzel ki iyiki o heves hayata geçmiş :):)

nazo dedi ki...

** Yass ve Alev sizi seviyorum !

** Pınarcım ileri görüşlü davranışın için teşekkür ederimm :)) İlk yorum ne komik değil mi? Sizli bizli :p İyi i tanımışım seni!

nazo dedi ki...

** Elçin o kadar uzun soluklu olur mu dersin? :) Sağol canım..

** Gizemcim aynı duyguları bende seninle paylaşıyorum. Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum sana..

nazo dedi ki...

Pammuk merhaba,
Hep gel olur mu? Çok teşekkür ederim.

ASLI dedi ki...

Nazocum 1.yaşın kutlu olsun seni tanımak ve yazılarını okumak çok güzel..Sevgiler canım

Bilun ŞEN dedi ki...

Sen de iyi ki varsın Nazo'cum.. Seni tanımak gerçekten çok güzel.. Çok ama çok özelsin..

Sevgilerimle..

nazo dedi ki...

Biluncum baykuş sever olduğunu unutmuşum. Özür dilerim :) Sen de çok özelsin ve iyi ki varsın.
Sevgiler..

nazo dedi ki...

Aslıcım çook teşekkür ederim, ben de senin için aynı şeyleri söylemek istiyorum. Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

ne iyi etmissinde yazmaya karar vermissin!
seni tanimak, hayatini paylasmak benim icin cok buyuk bir zevk!
daha uzun yillar burada olman dilegiyle!

Adsız dedi ki...

İyiki doğdun "Nazoyla"

Doğum gününü kutluyorum canım.

nazo dedi ki...

Banucum düşüncelerimiz karşılıklı!
Sevgiler..

nazo dedi ki...

Teşekkür ederim aşkım yorum ve pasta için ;)

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

nice yıllara....
1.blogyaşınız kutlu olsun.

elfeyp dedi ki...

nice yıllara nazo :) hep beraber hem de :)

Tanya's dedi ki...

İyi yazmışsın..iyiki paylaşmışsın..bol yazılı nice yıllara..ama birlikte..

nazo dedi ki...

Bir hayat dolusu, Elfeyp ve Tanya nice yıllara.. birlikte.. bol paylaşımlı..
Sevgiler..

serrose dedi ki...

Iyi dogmus N@zoyla :)
nice mutlu yillara beraber
daha cok yazi daha cok resim :)