Eternal SunshIne of the Spotless MIND / SİL BAŞTAN

10.10.08

I already forget how I used to feel about you

Biraz karışık ama farklı bir film. Zaten en iyi özgün senaryo oscar ödülü sahibi. Jim Carrey ve Kate Winslet başrollerde. Jim Carrey alıştığımızın dışında bir rolde bence. Çünkü ben onu komedi filmleriyle özdeşleştiririm. Kate Winslet'de çok başarılıydı; ayrıca değişik renklerdeki saçlarıyla da çok sevimliydi.
Film bittiğinde düşündüm bende, 'imkanım olsaydı anılarımı sildirir miydim?' diye. Sanırım cevabım hayır. Hatırlamayı hiç istemediğimiz anılarımız bile bize ait, yaşamımızın bir parçası. Farkına varmadan o hatırlamak istemediklerimiz öğretiyor bize pek çok şeyi.
Çok yeni bir film değil, o yüzden çoğu kişi tarafından izlenmiştir. Yine de izlemeyenler için tavsiye ediyorum ben. Ayrıca IMDb'de en iyi 250 film arasında 57. sırada.
Ayrıntılar için buraya ve buraya bakabilirsiniz.


13 yorum:

babegazelle dedi ki...

şöyle diyim izlerken beni çok yoran filmlerden bitanesiydi,herkesin aksine ben çok sevmiorum

yass dedi ki...

ayy favorı fılmım benım... 4 5 kere ızledım herhalde.. nıeyse cok etkılıyo benı..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Çok ama çok süper bir film bence. Kurgu harika, flash back, flash forward olayı bir bu filmde birde Lost'da beni çok etkilemiştir. Birde Kate Winslet'in paçoz tarzını çok sevmiştim bu filmde. Kısaca benim favorilerimdendir.

Tanya's dedi ki...

Bende bayılmıştım filme.

ANıları sildirmeye gelince asla..ama asla..

hayatta hiç birşeyden pişman olmadın..neden en eğlenceli kısımları sildireyim.

Öpüyorum iyi haftasonları

Gizem. dedi ki...

Jim Carrey yi dediğin gibi farklı bir rolde görmek garip gelse de benim çok hoşuma giden bir filmdi.
not:bende sildirmezdim cesaret edemezdim böylesi daha güzel :)

nazo dedi ki...

** Babegazelle eşimi de çok yordu valla. Uykusu vardı galiba, anlamdım deyip durdu :))

** Bende beğendim Yasscım :)

nazo dedi ki...

** Ben de çok sevdim onu, Banucum. Ne güzel bir kadın değil mi? Farklı ve gerçekten çok uzak olmaması güzel kılmış bence. Sesler güzeldi.

** Evet ya anılara sahip çıkmak lazım. Hele de en güzellerine :)
Ben de öpüyorum Tanya, güzel bir hafta sonu geçirin sizde..

nazo dedi ki...

** Jim Carrey işinin ehli olduğunu göstermiş. Bence de böylesi daha güzel Pammuk :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Süper bir filmdi bence.izleyeli epey oldu.etkisi de çook oldu.bende istemezdim anılarımı sildirmeyi zira onlar beni her zaman çok mutlu ediyorlar.jim carrey i normalde sevmem ama bu filmde sevdim.komik karakterler pek hoşuma gitmez çünkü.filmde başarılıydı.kate in saçlar süperdi."Garden State" i de sana tavsiye etmek istiyorum şiddetle ve bir de "Closer" ı ikisi de enteresan ama süper filmlerdir.izlemediysen muhakkak izle.closer acayip rahatsız edici bir film ama çok gerçek bence.garden state ise bambaşka.müziklerini de beğeneceğine eminim.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Baya oldu izleyeli ama ben de sevmiştim.Dediğin gibi Kate'in saçlar çok şeker.Buarada güzel bir hafta olsun:)

serrose dedi ki...

ben nasil kacirmisim yaw Jim`im Carrey`imde varmis hem listeye alindi sagol NAzocum :)

nazo dedi ki...

** Tuğbacım önerdiğin filmleri izleyeceğim, teşekkürler..

** Zarifecim sana da güzel bir hafta diliyorum. Teşekkürler..

** Jim Carrey'i seviyorsan, bir kere daha seveceksin Serrose ;)

NzlGl dedi ki...

Günaydın günaydın canım nazom

iyi haftalar diliyorum herşey gönlünce olsun

sevgilerimle