.. KARIŞIK

2.10.08

* Türkiye'de bayram sabahı olduğunda yakınlarımızı aradık. Çok sevindi herkes. Ben birazcık kötü oldum tabii ki; ama onlara belli etmedim.
* Biz de bayramın ilk günü buradaki bazı Türklerle yemek yedik. 40-50 kişiydik sanırım. Değişikti. Restorantta Türk Sanat Müziği falan çalıyordu :) Çocuklar büyüklerin ellerini öpüp, harçlık topluyordu ama ingilizce konuşarak. Zaten pek çoğu tam olarak Türkçe konuşamıyor. Yine de ucundan köşesinden Türk geleneklerini yaşatmaya çalışmaları güzel. En çok ilgimi çeken masamızda oturan Türk çiftti. Kadın 50 li yaşlarda, erkek 60 lı yaşlarda ama gayet bakımlılar. Asıl ilginç olan 1 ay önce bebekleri olmuş. Daha da ilginç olanı ise kadının fiziğiydi. 'Taş gibi' diye bir tabir vardır ya aynen öyleydi. Ne bir kilo, ne bir sarkma. Hayran kaldım :)
* Canınız sıkılıyorsa Made Of Honor izleyebilirsiniz. Türkçe'ye Gelin Benim Olacak şeklinde çevrilmiş. Sonunda ne olacağını bildiğiniz, klasik bir duygusal-komedi. O yüzden çok fazla birşey beklemeyin ama bence eğlenceliydi. Dikkatimi çeken birşey oldu filmde. Esas oğlan "Tom" Starbucks'daki kahve bardağı kılıflarını (elimizin yanmamasını sağlayan kartonlar) icat eden kişi. Tanesinin 1 cent olduğunu söylüyor. Düşünsenize Amerika'da günde kaç milyon kahve tüketildiğini. Basit bir icat insanı ne kadar çok zengin edebilir görün. Demem o ki; hiçbir fikir küçümsenmemeli, yeter ki basit bir ihtiyacımızı karşılasın.
Fragmanı ve konusu burada!
İzlemek isteyenler için iyi seyirler ;)
* Sonra bu siteyi gezin. Ben elimdeki kataloğa bakıp, sitede de isteklerimi pekiştiriyorum. Kışlıklar, çizmeler çok güzel ama burada bu kadar kalın giyinecek kış olmuyormuş. Pijamalar da harika!
* Banu'nun önerisiyle Michaels'e gittim. Kendisine çok teşekkür ediyorum; çünkü pek çok boncuk, takı malzemesi ve binbir çeşit hobi malzemesiyle karşılaştım. Şimdi yapıyorum yeni takılar. Yakında beğeninize sunulacaklar. Ayrıca kısa bir zaman önce yaptığım takılardan bazılarını sattım. Sattığım paraya da yeni malzemeler aldım :)
* Geldiğimden beri çoğunlukla evdeyim, dışarıya da arabasız çıkmıyoruz. Haliyle kilo almaktan korkuyordum; fakat yeni baskülümüzden güzel bir haber aldım. Aynı kilodayım :)
* Az daha unutuyordum. Burada bahsettiğim ürünleri kullanmaya başladım ve çok memnunum. Bir kere yüzüm pul pul görünmüyor. Gerçekten doğal bir görüntü veriyor.Benim gibi az makyaj yapmayı seven ve doğal durmasını isteyenler için ideal. Fırçaları çok kaliteli ve yumuşak. Kalıcılığı oldukça iyi. Küçük bir zerre allık, oldukça iyi renk veriyor. Yalnız benim yüzümde derin sivilce izi yok ama olanlar varsa pek kapatacağını sanmıyorum. Onlar için ayrıca kapatıcı kullanmak lazım. Sonuç olarak ben memnun kaldım. Kullanmak isteyenlere tavsiye ediyorum.


16 yorum:

Adsız dedi ki...

michaels'i begenmene sevindim-ve iyi ki hatirlattin-uzun zamandir o magazaya ugramiyordum-ufak tefek seylerle ugrasip rahatlamaya ihtiyacim var bu aralar. yaptigin cicileri gormeyi merakla bekliyorum !

elfeyp dedi ki...

Ben de ulaşamadım sineme.
Ara verdiğini biliyorum ama, mail adresini ben de bulamadım :(

nazo dedi ki...

** Uğra uğra Banu. Takılar pek yakında :)

** Belki bilen biri çıkar Elfeyp.

a. gizem dedi ki...

çok şeker bi yazı olmuş nazo:)
ben de sineme ulaşamadım.
Mail de yok. İnşallah ulaşırız

babegazelle dedi ki...

ben de starbucksta içilen koca bi bardak frappucinonun maliyetinin sadece 1,5 lira olduğunu duyduumda şok olmuştum,düşün adamların karını,filmi de bulursam alıyım bakiim

nazo dedi ki...

** Gizemcim teşekkür ederim. Umarım..

** Babegazelle, doğru duymuşsun. Ben hiç o tarafına girmiyorum konunun. Bu işte iyi para var. Gel bielikte bir el atalım :p :) Filmi izle, lay lay lom vakit geçirmek için güzel..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom Bayramin kutlu olsun :))

Bu arada ben de Sinem'e ulasamiyorum, eger mail adresini bulursan bana da iletebilir misin :)

Nazom seni kocaman opuyorum ve bayramini bir kere daha kutluyorum :)

nazo dedi ki...

Moonish ya Sinem yok etti sanırım kendini. Dur bakalım tatil bitsin. Adresini bilen birisi çıkar herhalde. Ben de seni öpüyorum canım. Nice güzel bayramlara, sağlıkla..

mermaid dedi ki...

Ben biliyorum:)
Verdiği aradan ötürü yaptığını tahmin ediyorum:)O yüzden sormamıştım kendisine, şifrelediğini farkettim ben de...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum;Konudan konuya renkli bir post yazmışsın,ne de güzel yapmışsın:)
Buarada o rüyamda gördüm dediğim Nazo sendin şeker.Hayır olsun diyelim ,rüyamda daha Amerika'ya gitmemişsin sözümona,karşına çıkabilecek sıkıntılardan bahsedip kahve içiyorduk senle:)

nazo dedi ki...

** Öyleyse seninle bir görüşelim Mermaid :)

** Zarifecim gülmekten yanaklarım acıdı. O kadar çok mızıldanıp, anlattım ki gelmeden. Demek ki rüyalara giriyor artık. İyiyim ama ben endişelenmeyin :)) Yalnız kahve içmek isterdim ben senle ;)

cool cookie dedi ki...

Nazo ben bu bayram tatlıyı fena kacırdım...Hafiften gobek kısmımda bir topaklanma oldu..:) aynı kiloda olman ne guzel...Darısı basıma..

Pilli-Cadi dedi ki...

nazo bazi türklerle yemege gittiginiz ve 40-50 kisilerdi:)

Starbucks konusuna gelince, türkiye'de starbucks'a gidilmez kahve dünyasina gidilir...

nazo dedi ki...

Evet bazı Türklerdi. Çünkü bu bizim katıldığımız gruptu. Katılmadığımız diğer bir grup daha vardı.
Starbucks'a Türkiye'de gidilir ya da gidilmez. Tartışmaya açık ama konumuzla ilgisi yok !

Pilli-Cadi dedi ki...

sanirim yanlis anlasildi...

nazo dedi ki...

Belki de..