YENİ KİTAPLARIM YOLDA !!

13.10.08

Burada bahsettiğim kitaplar bitti!

Canan Tan'ın her iki kitabını da severek okudum; ancak aynı yazarın kitabı olduğu anlaşılacak çok ortak yön vardı. Yani başka kitaplarını da okusam sıkılırım gibi geldi. Buna rağmen her iki kitapta akıcı, sade bir dille yazıldığı için sıkılmadan hemencecik okudum. Hatta "Yüreğim Seni Çok Sevdi" deki Aslı eşimle aramızda diyolaglara bile sebep oldu. Ben kitabın konusunu falan anlamıştım. Konuyla alakasız bir anda;
Eşim: Aslı ne yapıyor?
Ben: Aslı kim canım?
E: Kitaptaki Aslı
B: Haa :p N'apsın ya sorma. Robin ile evlenecek?
E: Yapma ya, peki Murat ne olacak?
B: Bilmiyorum.
İşte böyle.. Bu denli bizden biri oldular. Sonra Maeve Binchy'nin kitaplarına başladım. İkisi de kötü değildi; ama biraz sıkıldım sanki. Ardından Boleyn Kızı'na başladım. Ben devam ederken eşim aldı, okumaya başladı. 2-3 günde bitirip bana geri verdi. Kendisi roman okumayı hiç sevmez üstelik. Günlerce ders kitaplarını okur, ansiklopedi olsa onu okur. Romana gelince okumayı sevmiyor. Sanırım Boleyn Kızı'nı tarihi romanı olduğu için sevdi. Okurken de epey bir söylendi krala :) Kitap 820 sayfa ve sürükleyici. Ne olacağını biliyorsunuz, gayet yavaş ilerliyor; ancak okumaya devam etmek istiyorsunuz. Söylemeden geçemeyeceğim, sarayda olanlar mide bulandırıcı düzeyde :) Genel olarak eğlenceli bir kitap olmakla birlikte daha kısa tutulabilirdi.
Sonuç olarak kitaplarım bitti!! Fakat, canım eşim üzülmeme fırsat vermedi ve az önce yeni kitaplarımın siparişini verdik. Kendisine buradan da bin teşekkür ediyorum. Kitap Yurdu'ndan aldık. Fiyatları uygun ve kargo ücreti PTT ile 11 ytl. Koskoca bir okyanus geçeceği için çok uygun geldi. Yurtiçinde bile 4-5 ytl tutuyor kargo ücreti. 13 gün sonra benim olacaklar, heyecanla bekliyorum. Tek sorun var; acaba önce hangisine başlasam? :))
Orhan Pamuk-Masumiyet Müzesi
Zülfü Liveneli-Sevdalım Hayat
Khaled Hosseini-Uçurtma Avcısı
İnci Aral-Safran Sarı
Selçuk Altun-Senelerce Senelerce Evveldi


22 yorum:

cool cookie dedi ki...

Bence Ucurtma Avcısından basla:) Merak ediyorum o kitaabı...Sevgiler.

nazo dedi ki...

Ben hepsini merak ediyorum Cool Cookie :) Uçurtma Avcısı'nın filmi de var ama ben kitabını okumayı tercih ettim.

Adsız dedi ki...

Bende merak ettim bak şimdi uçurtma avcısını hatun kitap kurdu oldun orada sen bravo

Hayatın Ressamı dedi ki...

bende yreüm seni çok sevdiye yeni başladım.70'li sayfalardayım ama aslıya sinir oldum yaaaa.
ne uyumsun ne mutsuz biri öyle.
muratla yeni tanıştıkları bölümdeyim .merakla devam edicem devamında neler oluyor diye.aşağıdaki kitaplarıda hiç okumadım sen öner beğendiklerini ben de alayıp.
ok:))

serrose dedi ki...

ben bayiliyoum kitap yurduna iyi okumalar canim

nazo dedi ki...

** CW, ben okumadan çok beğendim konusunu. Elimin boş olmasının tek güzel yanı kitap okumaya fazlasıyla fırsatımın olması:)

** Sihirliellerim ben de bazen kızdım, bazen hak verdim. Daha baştasın, bırakma sakın, devam. Gelsin hele, hemen başlayacağım okumaya ;)

** Serrose, bundan sonra ben de kitap yurdundan alacağım kitaplarımı. Teşekkürler canım..

babegazelle dedi ki...

bence de uçurtma avcısı müthişti,keşke yazarın diğer kitabını da isteseydin bin muhteşem güneş o hakikaten muhteşemdi ağlatmıştı beni hüngür hüngür

Flame dedi ki...

Ben Olasılıksız'a başladım ve orada kaldım. Elim gitmiyor bir türlü, sen fırsatın varken oku canım.

a. gizem dedi ki...

boleyn kızını ben de 3 gunde falan okudum yazlıktayken :) şimdi kraliçenin soytarısına başlayacağım, anne in kızı elizabeth in saray kavgası devam ediyormuş...
dun filmini izledim dvd den ama kitap kadar begenmedim. cok değiştirmişler yawww!

nazo dedi ki...

** Bin Muhteşem Güneş'i hemen not alıyorum Gazelim, bir daha ki sefere onu da alırım. Teşekkür ederim tavsiye için..

** Bazen insanın canı istemiyor değil mi Alevcim, Olasılıksız'da zorla okunmayacak bir kitap. Daha sade birşey alsan, fırsat buldukça okusan okuma isteğin gelebilir.

** Ben filmlerde kitapta bulduğum tadı bulamıyorum, o yüzden de izlemedim. Gizem, bir saray entrikasına daha dayanır mıyım bilmiyorum, kararsızım yani Kraliçenin Soytarısı'nı okumakta :))

mermaid dedi ki...

hihi saat farkı postlarından belli:)

nazo dedi ki...

:)) 10 saat gerideyim size göre Mermaid.

ASLI dedi ki...

Ben Yüreğim seni çok sevdi yi kahramanlarının isimlerinden dolayı merak ederek okumuştum..Eşimin ismi murat ve muratla aslının hikayesine ilgi duyduk.Fakat tespitin çok doğru her kitabı aynı olacakmış gbi geliyor insana.Pirayedeki hikaye gelişimiyle aynı herşey şiirler vs..

Şİmdi okuyacağın kitapları beğenecekmisin bakalm ona göre bzde okuyalım sevgiler canmm:D

a. gizem dedi ki...

nazocum yaaa... senin yorumu yayınla dedim, şu nişan elbisesyiyle ilgili olanı yok oldu. dun de aynı şey craft womanının yorumuna oldu. blogger kendi kendine kaybetti yawww! :(

nazo dedi ki...

Sorun değil Gizemcim, oluyor öyle arada. Öpüyorum..

Flame dedi ki...

Ben bitirmeden yeni bir kitabada başlayamam elim gitmez. mecbur bitecek ama nasıl !!!

nazo dedi ki...

** Aslıcım, okurken aklıma geldiniz biliyor musun? Senin düğün zamanı okuyordum, eşinin adını da blogunda görmüştüm. Aldığım kitaplar gelsin, okudukça bilgi veririm.

** Alev, ben artık dayanamıyorsam yapıyorum valla. Bazen okuma isteğimi köreltiyorlar çünkü :)

HamaratDiva dedi ki...

Uçurtma avcısı müthiş, ben 1-2 gecede bitidim, çok başarılı bir kitap. Safran sarı da güzel. Canan Tan'a ise bayılıyorum :)

Yasemin Yıldırım dedi ki...

Kesinlikle uçurtma avcısı ilk sırada olsun. Masumiyet müzesini yeni bitirdim. Bazı bazı sıkıyor ama kötü değil. Diğer 3'ünü okumadım yorum yapamayacağım :)

nazo dedi ki...

** Enhar, Uçurtma Avcı'nı çok merak ettim. Safran Sarı'yı okuma fırsatım olmamıştı. Beğenildiğine dair yorumlar almak güzel oluyor. Heyecanlanıyorum okumak için :)

** Yasemin merhaba,uçurtma Avcısı'nı ilk sırada okuyacağım kesinleşti, merakla bekliyorum gelmesini :) Orhan Pamuk kitabı okumadım ben bugüne kadar. Hep önyargılı yaklaştım ama bir yerden başlamam lazım diye düşündüm. Bakalım, umarım beğenirim de diğer kitaplarını da okurum :)

^zeynep^ dedi ki...

nazo'cugum arada bir seni gizliden gizliden takip ediyorum, yazdiklarin cok hosuma gidiyor. Yüregim Seni cok Sevdi kitabini gecenlerde bende okudum, ilk baslarda "piraye" ile cok paralellikler vardi, sonradan konu baska yönlere akti. Boleyn Kizi'ni bende okumayi düsünüyordum, sayfa sayisini görünce ürktüm:-)
Sevgiler, iyi okumalar!

nazo dedi ki...

Zeynep merhaba,
Gizliden gizliye gelme, göster kendini. Hep gel :) Boleyn Kızı'ndan ürkme. Kalın ama öyle sıkıcı bir kitap değil aslında.
Sevgiler..