ŞAMPUANIM GELDİ

24.11.08

Burada bahsettiğim şampuanım dün geldi, böyle süslü süslü. Üstelik gayet güvenli bir paketin içinde. Amerikalıların en ufak şeyde bile güvenliğe önem vermeleri çok güzel. İçinden gönderen kişinin el yazısıyla ismime yazılmış 2 sayfa çıktı. Şampuanın içindeki maddeleri açıklıyor, ayrıca nasıl kullanmam gerektiğini, saç dökülmesinin nedenlerini vs. Bizim aktarların online olan Amerika versiyonu. İşte linki burada. Ambalaj süslü olunca yılbaşı hediyelerine benzettim, hoşuma gitti. Kıvrak zekalı birisi de bu durumu kullanıp "madem çok sevdin, bu senin yılbaşı hediyen olsun" dedi; amaaa
~yemezler!~


12 yorum:

serrose dedi ki...

Iyi gunlerde kullan canim
yaw bu erkekler niye akilli saniolar kendini gecen gun tvde Proaktive sivilce setinin reklami vardi ayy alayim bari dedim di balikta sen alma ben alim sana yilbasi hediyesi dedi

bende yemem dedim :)

Haydins dedi ki...

Dene bakalim insallah iyi gelir..

Flame dedi ki...

Umarım işine yarar canım. Uyanık kocana selam söyleeee, bencede yemezlerrrr :)

ELÇİN dedi ki...

canım umarım iyi gelir ama saç dökülmesinin ana nedeni demir ve çinko eksikliği ...

mutlaka bunlara da baktır .
benimde demir ve çinko eksikliğinden çok döküldü.tedavi gördüm ve iyiyim şu an

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hehehehehe :)))

nazo dedi ki...

** Serrose kader işte :p

** Haydins, deneyeceğim bakalım. İşe yarar umarım.

** Alev, uyanık kocama selam söyledim :) Yemedim tabii, 1,5 ay sonra ki olayın pazarlığı şimdiden yapılmaz :p

** Elçincim biliyorum. Demir eksikliği ile ilgili bir durum olabilir ama Tr. ye dönünce halledeceğim. Burada bu işler epey tuzlu.

** İçimden geldiği gibi, gül sen gül :)

yass dedi ki...

kesınlıkle yemezler.. yedırtmeyız:P

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

aaaa şampuandan yılbaşı hediyesi olmaz ki!

ayci dedi ki...

akilli koca :)

nazo dedi ki...

** Yass, var mı o göz :p

** Banucum, bence de!!

** Ayçi, hem de nasıl :D

a. gizem dedi ki...

gerçekten çok cici paketlemişler :))

nazo dedi ki...

** Evet Gizoş :))