Google Analytics

4.11.08

Google Analytics'de anahtar kelimelerden bazıları. Çok güldüm ben, biraz da siz gülün :)
Canım sıkılıyor ne yapmam lazım, kitap oku!
Kuduruk kızlar, yanlış adres:)
Sevgilime ne demeliyim, sevgilim de!
Arkadaşının saçını kesti, neden?
Ben sevgilime ne alayım, bilmem:S
Canım sıkılıyor dedi öldü, vah zavallı
Evlenecem ne kadar masraf ederim, valla çok para lazım, çok!
Göz kapağım şişti hastayım, geçmiş olsun
Hırsız evine kadar kovalanmaz ne demek, hiç bir fikrim yok!
Kadınlar ayaklarına neden bileklik takar, hal hal olmasın o :)
Kalın zincirli kocaman taşlı el yapımı kolyeler, yaparız, yeter ki iste
Kapalı kına gecesi gelinliği, hiç duymadım böyle birşey, açık ve normal bir gelinlik olsa olmaz mı?
Karın kolyesi, o nasıl birşey ki?
Kene kolyesi, bunu da duymadım ama takınca kene mi uzaklaştırıyor ki?
Kızları meraklandırmak için ne yapılır, :)) hiç bilgim yok benim bu konuda
Lay lay lom şarkıyı söyleyen kim 2008, bilmiyorum
Renk Gazinosu Ecem, yanlış adres!!
Eda Suner, maalesef burada değil
Rizeden bir paket kargoyla ne kadar zamanda gelir, 1 gün mü desem 2 mi 3 mü..
Saça kına yakmak için ne kullanmak lazım, kına
Uğur şıkır şıkır, ne güzell..
Bir tanesi var ama onu buraya yazmaya cesaret edemedim ve o kişi 4dk. 30 sn. vakit geçirmiş blogumda :)
İşte böyle daha pek çok komik sonuç var. İlk dikkatimi çekenler bunlar oldu.
Google Analytics nedir, nasıl kurulur buradan öğrenebilirsiniz.


14 yorum:

a. gizem dedi ki...

hakkaten ben de çok güldüm :)))

Flame dedi ki...

Komik ama senin cevaplarında çok güzel. Analytics'e bende giriyorum bazen hakkaten nerden buldular beni diyorum o kadar alakasız şeyler. Ve bazıları ayıppp :( yuhh yani, ne alaka benim adresle!!

a. gizem dedi ki...

nazooo bi de sana bişi diycem sayende ben de kendimde denedim :)) çok saollll opuldun.

nazo dedi ki...

** Gizem sen de kendininkileri okuyup okuyup gül bundan sonra :p öptümm..

** Alevcim, ayıp ki ne ayıp. Ağzım açık kaldı bazılarında :) Öptüm seni de canım..

Adsız dedi ki...

heheh bilmem mi bende bazen bakıyorum ne salaklar var ya
sanki google al sana ahnada burada aradıkların diyecek hey allahım ya sen akıl dağıtırken bu sanalar şemsiye mi açtı acep :)

ASLI dedi ki...

aa bende yapıyım okuyup güleyim teşşkrler nazocmmm :D

el*ff dedi ki...

he he çok komik en kısa zamanda denemeli,tşk ler nazooo bu sıkışık anlarda güldürdün beni :)))

nazo dedi ki...

** Muhtelemelen CW :))

** Çok güleceksin emin ol Aslı..

** Rica ederim Elifcim :)

serrose dedi ki...

yaw ayni zamanda yazmisiz :)
bende cok eglendim sende

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

nazocum,ben çocuk sayesinde herşeyi geriden takip ediyorum.bu analyticsi ilk defa duyuyorum..ne işe yaradığını tam anlayamadım?? birde sözleşme metnini okurken ücretli olduğunu gördüm.yanılıyormuyum acaba??

Adsız dedi ki...

cok guldum yaa gercekten ilginc..

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Gülmekten yıkıldım..kendiminkiler okurken de katılıyorum..hele bazıları var..sen ne arıyosun benim bloğumda o kelimeyle dedirtecek türden...Hahayt....iyimiş seninkiler.

assortiek dedi ki...

çoook komikmişş bunlar yaa ne enteresan insanlarr warr,bendemi yazsam acaba bazılarınıı:)
sewgilime ne demeliyim hala aklımda:)

nazo dedi ki...

** Serrose, eğleneli tesadüf ;)

** İçimden geldiği gibi, kısaca sitenle ilgili ayrıntılı istatistik tutan bir sistem. Ücretli değil merak etme.

** Seloş-benim hayatım, merhaba. Siz de deneyin!

** Tanya, daha buraya yazamadıklarımı duysan bir tarafınla gülersin :))