SOBE / TAKINTILARIMIZ

21.11.08

Sevgili Cool Cookie takıntılarım konusunda mimlemişti.
Şöyle bir düşündüm, çok fazla takıntım olduğunu sanıyordum ama aklıma gelmiyor daha fazlası.
Ya ben sandığımdan daha normalim ya da işime gelmediği için hepsini hatırlamıyorum :p
* İlk aklıma gelen çayı höpürdeterek içmek ve ağız şapırdatmak. Bu sesleri duyunca deli oluyorum! Evde birisi bu sesleri çıkartırsa çığlığı basarım. Dışarıda duyarsam mümkünse mekandan uzaklaşırım.
* Islak ayakla halıya basamam. Banyodan çıkınca kapının önünde terlik yoksa "anneeee.." diye seslenince terliğim hemen gelirdi. Çünkü annem bilirdi benim gıcık olduğumu.
* Başka bir yerde klozete oturamam. Çok mecbur kalırsam binbir şekle girerim. 
* Biri birşey anlatırken yüzüme bakmazsa sinir olurum. Ben yüzüne, özellikle gözlerine bakarım karşımdaki kişinin.
* Yünlü kazağı tenimin üzerine giyemem. Ya içime uzun kollu pamuklu birşey giyeceğim ya da kazağı giymeyeceğim. Tenime deyince çok kötü oluyorum.
* Aynı şekilde yünlü battaniye ile yatamam. Yüzüme dokunursa diye hiç uyuyamam.
* Karşımda esneyen ya da kaşınan birisi olursa ben de karşılık veririm.
* Bitten, pireden vs. bahsedilirse tüm gün kaşınırım.
* En acayip takıntım araba kapısını kilitlemek galiba. Şöyle ki araba hareket halindeyken -özellikle virajlarda- kapıdan savrulup, düşmekten çok korkarım; o yüzden arabaya biner binmez kapıyı kilitlerim. Gerçi eşim öğrendi, otomatik kilitliyor :) Böyle bir tehlikeyi yaşamadım, yaşayana şahit de olmadım ama korkuyorum işte. Tamam normal değilim, ne var yani. Hem önlem almakta fayda var değil mi?
* Aslında korku mu, takıntı mı isimlendiremedim ama ben gece tuvalete kalkamam. Küçükken annemi kaldırırdım. Tamam itiraf ediyorum üniversiteye kadar kaldırdım :p Annem kapıda beklerdi. Tuvalete girip çıktıktan sonra da kapıda bekleyen annemden korkardım :)
Şimdilik bunlar geldi aklıma.


10 yorum:

İsMurat dedi ki...

Düzenleme -Yaa yorumu baştan sona anlaşılmaz olmuş :)-

Sadece ben de mi var şu kazak giyememe durumu diye düşünürdüm çoğu zaman. Aynı şekilde battaniye dahi değdiremem tenime. Keza kazak için de ayı durum geçerli.

Ancak bazı kazakları görünce içim geçmiyor değil. Ve de çoğu zaman üşüyüp donma durumları da cabası :)

ELÇİN dedi ki...

canım bu konularda tek olmadığımı görmek içimi rahatlattı :)

bende kazak ve battaniye konusunda aynıyım.asla direk tenime değmez

cool cookie dedi ki...

Ben de biri yüzüme bakmadan konuşursa sinir olurum..Hem de çok!

Haydins dedi ki...

Ahha haa..bu korku mevzusu komik ve garipmis gercekten :)
Benim esimde arabaya biner binmez kapilari kitler ama kapkactan korktugundan Istanbul aliskanligi burada da devam ediyor..

Flame dedi ki...

Korkakkk Nazoooooo; hala arkadaşızzzzz :))))

NzlGl dedi ki...

Nazocum
Çok tatlısın :))
Öz eleştiri ancak bu kadar sevimli yapılabilir.
Çok öptüm iyi hafta sonları
(battaniye konusunda beraberiz:)

mermaid dedi ki...

komik olan şu ki, bu çok kişisel ve komik korkuları sevdicek kişisi artık eş olunca öğreniyor ya:) o kısmı pek matrak:)bir de belki çok güvenilen biri yanında diye insan iyice koyveriyor korkunun ucunu:)
gece bi ses duyup sevgiliyi uyandırmak bile bi neşe:)

hehe

Bilun ŞEN dedi ki...

Nazo'cum yalnız değilsin :) Ben de değilmişim, içim rahatladı :)

serrose dedi ki...

tuvalet olayina koptuuummm :))

nazo dedi ki...

** Demek ki herbirimizin garip huyları var. Bunları duymak güzel. Aslında benim daha çok da buraya yazıp rezil olmayayım dedim blog alemine :p