ETAMİN KİTAP AYRACI

18.12.08

Keçelerle uğraşmaya başlayana kadar gözüm etaminlerdeydi. Keçeleri görünce ertelendiler; ama merakıma ancak birkaç gün engel olabildim. Zira içimde iflah olmaz bir Derya Baykal olma isteği hasıl :p
Kitap ayracı şeklinde satılan etaminin üzerini buradan bulduğum balıkları çarpı işiyle işledim. Ayrıca şurada yılbaşı figürlerinin de olduğu örnekler var. Yazıyı da bu sayfanın yardımıyla yazdım. İstediğimizi yazıyoruz, otomatik olarak etaminin üzerine oluşturuyor. Böylece biz de kendi etaminimize istediğimiz yazıyı kolayca işliyoruz. -Açılan sayfada Tools sekmesinden Alphabet generator seçerek başlıyoruz-
Pek kolay olmadı benim için, çok zaman alıyor ve göz yoruyor; ama eğlenceli. Yine de büyük desenlere pek cesaret edemem gibi geliyor. Mavi balığın kuyruk kısmı hatalı oldu. 3-4 sırada ipler aynı yöne bakmıyor; ama sökmedim. Çünkü sökmesi işlemesinden daha zor :) Bir de arkası pek temiz görünmüyor; ipler, düğümler.. birbirine girmiş durumda. Onun için bir fikriniz varsa paylaşırsanız sevinirim ;)


31 yorum:

Haydins dedi ki...

Merail var cok guzel isler yapar ve arkasini daceker ozellikle temiz oldugunu gostermek icin ona sor canim..
Bence cok guzel olmus,hatasini farkedemedim..

zehra dedi ki...

ellerıne saglık canım cok hos olmus sevıyorum boyle orjınal seylerı

Flame dedi ki...

ooooooooooo, Japon mu bunlar :) Arkasını bilmem ama önü çok güzel gözüküyor. Sende çok var nasılsa keçe koysaydın ya arkasına :)))))

a. gizem dedi ki...

yerim seni derya baykal... martha değil miydin sen:PP
lale okuuuusun bu satırları hihi :))
nazo çok hoşşşş
daha neler neler yapcan sen
biliyorum ben :))

cool cookie dedi ki...

Nazooooooooooo! Bayıldım ,bayıldım! Ellerine sağlık ne güzel olmuş!

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla çok yaratıcı.tebrik ederim...

Tugba dedi ki...

ben hata fark edemedim :)
hem ilk kez etamin yapan biri için çok başarılı bence

Adsız dedi ki...

gayet guzel olmus nazo'cum, hata filan gorunmuyor hic. Benimde ilk islediklerimin arkasi biraz karman corman olmustu-iplerle ayni istikameti izleyince kumasin arkasinda ince cizgiler olusuyor-o cizgiler olusursa dogru yoldasin demektir ;) haydins'e katiliyorum, merail'in bu isin ustasidir, O'nunda bloguna bakabilirsin.

Moonish (moonsun) dedi ki...

ama cooook guzel olmus Nazom, ellerine saglik :))

a_y_s_e dedi ki...

Nazocum, bu isi ben kucukken pek yapardim, artik orguye verdim kendimi :)
diyorlar ki, etamin islerken dugum atilmazmis, etamin kumasinin dokumasinin icinden gecirirmis ustalar. derler ki ustanin isi arkasindan belli olurmus (benimkiler oyle karisik olurdu ki)... Once capraz baslardim, sonra sıkılır yarim caprazlari yapar, bitirip geri donerdim.. :P

nazo dedi ki...

** Haydinscimm,
Merail'in sayfasına bakacağım. Hata çok belli değil evet ama yaptıkça daha iyi olur gibime geliyor. Teşekkür ederim canım..

** Zehracım,
Sağol.. Sende uğraş birşeylerle. Ne de olsa dinlenme zamanı sana ;)

** Alevvvv,
Geldi aklıma ama kalın mı olur ki demiştim. Sanırım keçe koyacağım, ne de olsa çok var :p Japon değiller, Türk bunlar hehe

** Gizoşş,
Öpsün seni Martha :p
Güldürdün beni, beğendiğine sevindimm. xoxox

nazo dedi ki...

** Cool Cookie,
Senin işlemelerin yanında epey sönük kalır amaa!

** İçimden Geldiği Gibi,
Teşekkür ederim efemm;)

** Melusina,
Teşekkür ederim. Ben ilk olduğu için affettim kendimi :)

nazo dedi ki...

** Banucum,
Söylediğin gibi ince çizgiler oluştu ama biten ipleri düğümledim falan.. Biraz karıştı yani. Bir yere yapışsa sorun olmaz da, kitap ayracı olduğundan görünüyor. Düşüncem birşeyler. Merail'in sayfasına bakacağım. Teşekkür ederüm sana da..

** Moonsuncumm,
Sana da gelecek. Azimliyim canım benim..

** Aysee,
Yazdıklarını vay bee diyerek okudum. Valla ben de ne o kadar yetenek, ne de o kadar sabır var. Kendi çapımda yaptım işte. Örgü örebilmeyi inan çok isterdim.

3prenses dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık.bir parça etaminde arkasına dik.arkası görünmez bence.

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Aaa süper olmuş ha..bence arkasına bakma..bak ben görmedim.

elfeyp dedi ki...

Ben de takmıştım bi ara etamine.Çook tatlı olmuşlar. Minik kese falan yapabilirsin. Benim blogta minik modeller var. Ordan kopya çekebilirsin. :)

nazo dedi ki...

** 3 Prenses,
Teşekkür ederim fikir için. Ben de düşündüm ama en son keçe de karar kıldım. 2. bir etaminle sert oldu çünkü.

** Tanya,
Ben de görmeyeyim dedim ama olmadı. Gıcık oldum, keçe diktim arkasına :)

** Elf,
Hemmen geliyorumm :)) Sağol canım..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canım bir parça etamini tam arkasına koyup ipli kısmı kapatıp pvc kaplatabilirsin,benzer birşey yapmıştım, bulursam eklerim sayfama.

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok güzel olmuş.boşver biz arkasını görmüyoruz.sende bakma:))

serrose dedi ki...

Bende istiyorum ama Japon baliklisindan hehehehe
Ellerine saglik
kitaplarin geldi mi bu arada?

leyya dedi ki...

ennteresandır ki ben de bu gece ilk kez sayfanızı ziyaret etmiştim bir kaç saat evvel))ve yine bayan baykuş aracılığıyla gelmiştim ben de.. blogculuğu seviyorum))yorum yazamadım bilirsiniz işte çen çen msn muhabbetleri de devredeydi aynı zamanda))bence de daha sık görüşmek üzere.. hem hazır bulmuşken sorayım şu özgürlük heylelinin fistanı var mı yok mu))çok selamlar

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazom ellerine sağlık ne güzel olmuş.Hem el emeği,hem görsel show süper valla:)

nazo dedi ki...

** Banucum,
Etamin yoktu elimde. Keçe yaptım. Fena olmadı, içime sindi yani.. Senin yaptıklarını görmek isterim.

** Sihirli Eller,
Ben bir kere taktım ya, önünden çok arkasını görüyordum :p Teşekkür ederim..

** Serrose,
Kitaplarım gelmedi :(( Senin için Japon balığı olsun bunlar :p

nazo dedi ki...

** Leyya,
Güzel tesadüf olmuş :) Soruna cevap veremeyeceğim; çünkü New York'a gidemedikkk :(

** Zilsizcimm,
Teşekkür ederimm :)

Adsız dedi ki...

Amanda aman cidden çok sevimli olmuş ya etamin işi güzelde duvara asma olayı demode ama bu fikirle çok şeker olmuş canım.

ZencefilliÇörek dedi ki...

cok guzel olmus Nazo, ne kadar maharetlisin tebrikler. ellerine saglik :)

NzlGl dedi ki...

Nazocum

Harika vallahi ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. Kim yaparsa yapsın arkası hep böyle karman çorman olur. Sakın kafana takma . Arkasına uygun renkte bir kumaştan astar yapabilirsin.
öptüm canım kolaylıklar diliyorum

nazo dedi ki...

* Craftcım,
Çok eğlenceliymiş etamin ve gerçekten çok emek isteyen modeller var. Ben hoşuma giden biraz büyük bir şey yapabilirsem, demode falan dinlemem, asarım :p

* Zencefilli Çörek,
Söylediğin gibi maharetli değilim, emin ol. Boş vakit fazlalığı işte..

* Nazlı Ablacım,
Teşekkür ederim. Keçe diktim arkasına.

Noni dedi ki...

Merhaba Nazo, Moonsun'a yaptığın kitap ayracına bayıldım, ellerine sağlık!
bende etamine yeni başladım zaman buldukça yapıyorum daha acemiyim merak ettim acaba kenarlarını nasıl yapıyorsun? bir de bendeki kumaşlar hep yumuşaki kitap ayracı olması zor gibi, özel başka bir kumaşa mı işlemek gerekiyor? kusura bakma daha acemiyim bu konuda...

nazo dedi ki...

Nonicim merhaba,
Beğendiğine çok sevindim :) Kitap ayracı şeklinde satılıyordu. Normal etamin kumaşı gibi yumuşak değildi yani, biraz daha sertti. Kenarları da aldığımda öyleydi. Kırmızı, yeşil, pembe, mavi renkleri vardı. Ben de şimdiler de kelebek yapmaya çalışıyorum ama hayalimdeki gibi düzgün olmuyor. Pek kolay bişey değilmiş :) Yine de kafa boşaltmaya birebir.
Sevgiler..

Noni dedi ki...

Evet bence de kafayı sıfırlamak için süper bir hobi :)
Bunların hazır şekilde satılması ne güzel, İstanbul'da bulabilir miyim acaba? Ben şu anda mama önlüğüne işliyorum, bakalım sonunda nasıl bişey çıkacak merak ediyorum :)