KİTAPLARIM GELDİ !!

24.12.08

Mucize gibi bir şey oldu. Sipariş ettiğim kitaplar, sipariş tarihinden 70 gün, İstanbul'dan postaya verilme tarihinden tam 64 gün sonra elime ulaştı. Şaka gibi diye bir tabir var ya, işte tam da öyle oldu. Şaka gibi :) Tamam deniz aşırı bir ülke, koskoca bir okyanus geçip gelmesi gerekiyordu; ama 2 ayda gelmesi biraz komik değil mi sizce de? Gerçi bunda bizim payımızda var. Cimrilik edip 11 ytl.lik PTT yurtdışını seçtik. Güvenli postalarda (PTS, DHL vs.) 100 ytl. civarı tuttu kargo ücreti ve 3-4 günde garantili bir şekilde geliyordu. Üstelik posta takibi de vardı; ama toplamda 75 ytl.lik kitaba, o kadar kargo ücreti verilmezdi değil mi? Cimrilik sayılmaz yani :p
Neyse sonuç olarak şuan çok mutluyum. Ara tatil için Türkiye'ye giden bir arkadaşımıza 2 kitap siparişi daha vermiştik.
1. Kürşat Başar / Başucumda Müzik (Okumayan bir tek ben kalmıştım sanırım. Kitap okumayı çok sevdiğim halde bu kitabı okumak bir türlü fırsat olmamıştı.)
2. Ahmet Ümit / Bab-ı Esrar (A. Ümit'in son kitabı, merakla bekliyorum.)
Bunlarla birlikte tam 7 kitap okunmayı bekliyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bugün postalar yola çıktı. Umarım kitaplarım gibi olmaz kartlar. Bundan öncekiler 10-15 gün içinde ulaşmıştı sahiplerine. Ayrıca benden yeni yıl kartı almak isteyen diğer arkadaşlarım mail adresime posta adreslerini bırakabilirler.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Etamin işlerimi büyütmeye başlayacaktım tam, kitaplarım geldi.
Sanırım bir süre yavaşlayacağım :)
Yaşasınn....


26 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Amanin Nazom, saka gibi, inanamadim :))

Nazom Turkce kitab siparisini keske Tulumba.com'dan verseydin, bu site Amerika'daki Turkler icin kurulmus bir site, canin cektigi Turkce hersey var orda :)) Ben kitaplarimi ordan aliyorum, iki gunde elime ulasiyor... Bir gozat istersen :))
Guzel Nazom benim kocaman kocaman opuyorum seni :))

a. gizem dedi ki...

ayy ne güzelll
yeni yeni okursun sen şimdi nazocum...
çok da hoş kitaplar seçmişsin opuyorummm :)

Benim Hayatim dedi ki...

Kafanda ki okuma sıranı bilemiyorum tavsiyem Livaneli'yi öne al çok beğeneceğine eminim ;)

nazo dedi ki...

* Biliyorum Moonsuncum Tulumba'yı. Kitaplar pahalı geldi ama banao. Kitap Yurdu'nu geziyordum, yurtdışına gönderdiklerini okudum falan, uygun gelince de aldım. Gönderim normalde bu kadar uzun sürmüyormuş ama şans işte. Neyse geldi.. Öpüyorum ben de canım..

^zeynep^ dedi ki...

yeni kitaplar insani bir cocuk gibi sevindirir. Ben de gecenlerde sormayi düsünüyordum kitaplarin geldi mi diye, ama gelince nasil olsa haber verir dedim. Cünkü ben avrupada oldugum halde cesaret edemiyorum birsey siparis vermeye. Postanelere hic güvenim yok.
Sana iyi okumalar diliyorum!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum,
Yeni kitaplar bayılırım böyle kutudan çıkanlara.Şimdiden iyi okumalar sana:)

nazo dedi ki...

* Gizemcim,
Okuyacağım tabii. Çok sevinçliyim :p

* Benim Hayatım,
Uçurtma Avcısı'nı okumayı düşünüyordum ama eşime bıraktım sıramı. Sevdalım Hayat önceliğim ;)

* Zeynepcim,
Avrupa'da olsam hiç düşünmezdim, Amerika'ya bile cesaret ettim :) Geç oldu ama hep böyle olmuyormuş. Yine de garantisi yok tabii ki..

* Zilsizim,
Ben de bayılıyorum. Lay lay lom oldum bugün zaten :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hepsi çok güzel! Güle güle oku ve bizimle paylaş:)

serrose dedi ki...

Bak kiz bana malum oldu herhal daha yenice sormustum sana :)))
cok sevindim cook
Iyi okumalar canim

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Boşver gelmişşşş sonunda, iyi okumalarrrrrrr.

nazo dedi ki...

* Kirpikteki Gözyaşı,
Paylaşacağım tabii ki ;)

* Serrose,
Gerçekten ya birkaç gün önce sormuşsun, ben de ne kadar umutsuz bir cevap vermiştim. Umudumuzu yitirmemek lazım :)

*Banucum,
Teşekkürlerrr..

yass dedi ki...

nazoss yalnız bunun donusunu de dusun... turkıyeye gelırken o kadar kıtap zor olmasın.. abım gelırken buraya 2 valız kıtap getırdı ve ekstra ucret odedi..

Flame dedi ki...

Gözün aydın canım, iyi okumalar...

ZencefilliÇörek dedi ki...

harika bir haber. yeni kitap kokusu kadar guzel birsey var mi? yanina da sicacik bir kahve. iyi okumalar canim sana..:) Tr'a donerken bu kitaplari goturmek istersen onceden postaneden yollamak daha ucuza gelebilir belki.arastirmak lazim.

HamaratDiva dedi ki...

nazocum, çok da güzel kitaplar seçmişsin, iyi okumalar :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım çok sevindim valla harika bir duygu dimi? Benim de kitaplarım yanımda şimdi.Okumaya kıyamıyorum desem yeridir valla gözüm gibi bakıyorum. bu sefer yavaş yavaş okuyorum bitmesinler diye. Hepsi de güzel kitaplarının ben de şimdi masumiyet müzesini okuyorum.inci aralı ve senelerce senelerce evveli okumadım ben güzelse bana da söyle ben de okuyayım. bu arada ben de etamin aldım gelirken izmirden hatta güldem ile almıştık ama henüz başlamadım. bir de kumaş almıştım etamin.üzerine kendim desen işliycem tabi başarırsam netten nerden bulabilirim canım güzel örnekler fikrini almak istiyorum.sen bu etamin işinde baya iyisin valla kitap aralıklarına bittiiiimmmm:):)tek kattan mı yapıldı onlar bu arada yoksa altlarında sert bişey var mı merak ettim canım?

nazo dedi ki...

* Yasscım,
Dönüşte eşimin ders kitapları da var. Sanırım önceden göndereceğiz. Ya da uçakta yanımızda 18 kg. kadar taşıma hakkımız varmış, o şekilde yanımıza alacağız. Şuan ciddi bir problem oluşturmuyorlar :p

* Alevvcimm,
Teşekkürler..

* Zencefilli Çörek,
Aynen yazdığın gibi yapıyorumm.. Ohh mis gibi oluyor :) Dönüşü halledeceğiz bir şekilde, o gün bir gelsin de..

* Enny,
Teşekkür ederim ;)

nazo dedi ki...

* Tuğbacım,
Ben de yavaş yavaş okumayı düşünüyorum :) Okuyunca yazarım düşüncelerimi. Kitap ayraçlarını beğendiğine sevindim. Onların kumaşı o şekilde satılıyordu, yani ayraç olarak. Ben üzerine istediğim şeyi ekliyorum. Arkası kötü görününce de keçe diktim. Senin için de yaparım. Ayrıca etamin kuma aldım. Ona da kelebek yapıyorum şuan. Google Görsel'de "punto cruz" diye arat, güzel örnekler var. Kelebek desenini o şekilde buldum ben, görürsün sen de aratınca. Benim verdiğim link var basit örnekler için. Yabancı sitelere bak. Etamine şeklinde aratınca çıkıyor genelde. Öpüyorum çok çok..

Adsız dedi ki...

Cok ozendim..simdi onlari okumasi nasil keyifli olur...

Hayatın Ressamı dedi ki...

biraz geç olmuş ama mis gıbi gıcır kokularını içine çek.ben bu aralar kitap okuyamıyorum yoğunluktan .bende okumayı özledim.sanırım kalbim seni çok sevdi beni okurken çok kasmış birazda o yüzden 1 aydır okuyamıyorum bir şeyler.

nazo dedi ki...

* Banucum,
Senin yerine de okuyayım ben :)

* Sihirli Ellercim,
Bazen bir kitap yüzünden, bazen sadece canın istemediği için oluyor öyle ama kısa sürer. Al eline seveceğin türde bir kitap ve sıcak bir içecek, sonra evin aydınlık bir köşesine otur (tercihen pencere kenarı), sonra da başla okumaya. Bak nasıl zevkli olacak ;)

Adsız dedi ki...

canım bizede va mı kartladan inş vardır yoksa çok ama çok kırılırım zaten sayfanda bizden hiç söz etmiyorsun bozuluyorum artık küsrim bak biliyorsun küsünce hiç çekilmem seni çok özledim bitanem kendine çok iyi bak kocaman öptüm

el*ff dedi ki...

N@zooo çok sevindim kitaplarının gelmesine ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum :))
Başucumda Müzik favori kitaplarım arasında kesinlikle vakit kaybetme derim okumak için...Sevdalım Hayat ve Uçurtma Avcısı da son okuduklarımdan Uçurtma Avcısı çok hüzünlü aynı yazarın Bin muhteşem güneş'i de tavsiye ederim...
Ben de bu aralar ha bire kitap alıp duruyorum sırada o kadar var ki okunmayı bekleyen :))

moda tasarım stil dedi ki...

daha önce hiç orhan pamuk okumadım dolayısıyla dili ve anlatımı nasıl bilmiyorum ..masumiyet müzesini bende okumak istiyorum

nazo dedi ki...

*Sevgili Adsız adın Muzo mu??
Öyle olduğunu tahmin ediyorum ve küsmemeni rica ediyorum :p
Aklımdasınız hep, adresini isteyecektim zaten ama önce hazırlamam gerekiyor. Maille döneceğim. Çok özledim ben de, çook.. 5 aycık kaldı ama :)

* Elifcim,
Tahmin ettiğin gibi çook mutluyum :) Başucumda Müzik arkadaşımla gelecek Ocak'ta. O gelene kadar diğerlerine başladım. Çok merak ediyorum bende :)

* Gülsüm-Burcu,
Orhan Pamuk kitaplarına karşı bir çok kişide olduğu gibi bende de bir önyargı vardı. Umarım bu kitapta değişir durum. Gerçi yine birçok olumsuz şey duydum ama olsun. Bu kez kendim okuyup, bir yargıya varacağım.

a_y_s_e dedi ki...

ay ne guzel. kolay gelsin sana- iyi eglenceler.

Gecen gun Guldemle etamin yapmak hakkinda konusuyorduk. Senin, Banu'nun ve Guldem'in gaziyla ben yeniden baslayacagim galiba?! :)