KARIŞIK YAZI :)

12.1.09

Otobüs yolculuklarını özledim ben. Geçtiğimiz 2 yıldır her cuma gece yarısı 4'te yollara düşmüş bir kişi olarak bu durumu özlemek normal bir davranış değil sanırım ama neyi özleyeceğimi şaşırmış durumdayım burada, sonunda buna da sıra geldi. 2 yıldır sabah gidip, gece tekrar döndüm çoğu zaman ya da en iyi ihtimal ertesi gün dönüş yolundaydım. Bazen öylesine sıkılıyordum ki, yolun ortasında çığlık atıp, inecek vaaar diye bağırasım bile geliyordu. Gelin görün ki şimdi özledim o günleri çünkü önemli kararları otobüslerde alıyorum ben hep, aklıma öyle çok şey geliyor ki yollarda.. O yüzden yalnız yolculuk yapmayı çok seviyorum. Yolda kitap okumayı, gözlerim ağrıyınca kitabıma sarılıp uyumayı, sonra tekrar düşünmeyi... Kendime ait zamanım çok olsa bile, yolda geçen zaman da tamamen kendime kaldığımı hissediyorum nedense. Bir de sağ tarafın pencere kenarındaysam tamamdır :) Şuan otobüste olup, Ankara'ya gitmeyi ne çok isterdim, biri beni ışınlasın!
Uçaktan aynı zevki alamadım mesela, bunda ayrılık, özlem, belirsizlik gibi durumların etkisi vardı mutlaka, bir de 11 + 6 saat olması keyif yerine bel, sırt, bacak ağrısı vermişti bol bol. Dönüş yolunda tüm bunların yerini mutluluğun alacağına eminim tabii ki :)
Bu arada ben uzun zamandır gün saymıyorum değil mi? Siz öyle sanın, sayıyorum, takvimime hergün bir çizik atıyorum büyük bir zevkle. Sadece buraya yazmadığımı farkettim. 129 gün kaldı dönmemize :) İlk günlerdeki sıkıntım, mutsuzluğum yok artık. Günler ne kadar durağan da olsa geçiyor, hatta bu durum beni sıkmıyor. Gayet mutluyum, huzurluyum.
Önümüzde 5 günlük bir gezimiz var. Görmeyi çok istediğim yerlerden birisi olan Los Angeles'a gideceğiz, Ocak 21'de. Şimdilerde bilgi topluyorum, kısa süreyi en dolu şekilde nasıl değerlendirebiliriz diye.
Sonra bugünlerdeki uğraşı alanım etamin biliyorsunuz. Yeni birşeye başladım, bitince paylaşırım. Vakti olanlara cidden tavsiye ediyorum, rahatlatan bir uğraş.
Bir de biz son günler de Kemal Sunal filmleri ağırlıklı olmak üzere eski Türk filmlerini izliyoruz ve çok keyif alıyoruz. Bazı diyaloglara dakikalarca gülüyoruz, ilk kez izliyormuşuz gibi eğleniyoruz.
İşte böyle..
Umarım dilediğiniz gibi bir hafta geçirirsiniz!


15 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazocum hayat ne garip degil mi, insan hic ozlemem dedigi seyleri bile ozluyor, bende dolmuslari ozlemistim cok ilk geldigimde ama oyle bir kavam yok burda :( Mutlu haftalar diliyorum, bak neyseki az kalmis :))

ZencefilliÇörek dedi ki...

canim, otobus ve ucak yolculuklari konusunda yazdiklarina aynen katiliyorum. ucak seni alip biraz da olsa bilinmezlige getirdi ama dedigin gibi simdi hersey yoluna girmis durumda. :) insallah sayili gun bir cirpida gececek ve sen ve esin sevdiklerinize kavusacaksiniz. :)

Los Angeles demissin sana tavsiye edebilecegim yerler sehre cok yakin Universal studios, Beverly hills'e yakin unlu yildizlarin isim ve imzalarinin oldugu caddeler olan Sunset ve Hollywood bulvarlari sehre arabayla 45 kadar mesafede olan Anaheim'daki Disneyland ile LA'in deniz kenarindaki Venice, Long beach gibi plajlarinin oldugu caddeler. ilave olarak Natural history museum cok guzel.

nazo dedi ki...

** Mooonsuncum, aynen öyle. Dolmuşları da özledim bu arada, son 3 yıldır nefret etmiş bir kişi olarak. Okul için dolmuş kullandım ve çoğu zaman havasız olması, sabah giderken kalabalık olması bıktırmıştı beni. Meğer bunlar bile bizim yaşamı hoş kılan şeylermiş :)

** Zencefilli Çörek, çok şükür şuan bir sorun yaşamıyoruz. Alıştık herşeye, yine de gitmeyi dört gözle bekliyoruz tabii ki :)
LA'de söylediğin yerleri gezeceğiz. Bir tek müzeleri araştırmadım, vakit bulamayabiliriz diye. Çünkü bir de San Diego'yu görmek istiyoruz bu 5 günlük sürede. Bakalım fırsat olursa diye listeye ekliyorum, Natural History Museum'ı da ;) Teşekkürler..

Unknown dedi ki...

sevgili nazo,
seni hep takip ediyorum.yaptığın balıklı kitap ayracından bende yaptım.benimki fazla kalın oldu ama sağlık olsun..
özlemlerin kısa sürede sona erer ve hep mutlu olursun umarım...

NzlGl dedi ki...

Şafak az kaldı demekki nazom Allah herşeyin hayırlısını versin.
İnsan elinin altında olanın kıymetini bilmiyor. Hayat işte bir şekilde kıymet bilmeyi öğretiyor bizlere...
Herşeyin gönlünce olması dileğiyle
iyi geziler
gezi notlarını şimdiden merakla bekliyorum.
sevgilerimle

a. gizem dedi ki...

keşke ankaraya hemen gelsen de nazocum, bol bol görüşsek...
ben de otobüs yolculuklarını ayrı bi seviyorum :)
uzaktakilerin birbirine en kısa zamanda kavusması gerek :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum eşinin geçmiş doğumgünü mutlu olsun! Şehir dışındaydım, şimdi okudum. Beraber hep böyle mutlu olun! Otobüs yolculuklarına ben de bayılırım. Bazen senede 1 kere Ankara ya arkadaşlarımı görmeye giderim otobüsle. Dediğin gibi cam kenarında otururum. Kitabım, ipodum... Düşünürüm ben de bol bol. Çok keyifli olur. Ama uzun otobüs yolculuklarını kaldıramıyorum. 5-6 saat en ideali:) Size de iyi haftalar:)

a_y_s_e dedi ki...

canim, LA'e gidiyorsaniz mutlaka Universal Studios a gidin... Isterseniz Disney'e gidin ama bazi seyler biraz cocuksu, ama cok egleniyor insan yine de... Eger Disney'e gidecekseniz early pass diye birsey vardi, ona bak. yoksa butun gun kuyruk bekliyorsun...

sehir icinde ise Chinese theather ve walk of fame'e gidin, ayni yerdeler zaten...bir de o venice beach falan artik hangilerini gormek isterseniz... :)

bizim icin de gezin, bol bol eglenin..

nazo dedi ki...

** Tuğbacım, hoşgeldin. Benim ayracım da kalın sayılır, deseninden demek. Teşekkür ederim, dileğin için. Her zaman beklerim, sevgiler..

** Nazlı Ablacım, öyle ama yaşadığımız her an da bize güzel anılar olarak dönüyor. Hepimiz için böyle devam etsin. Ben de merakla bekliyorum LA gezimizi. Sevgiler..

** Gizoş ya bence de uzaktakiler hemencecik kavuşsun. Ankara'da ya da başka bir yerde seninle vakit geçirmeyi ne çok isterim bir bilsen..

nazo dedi ki...

** Seblacım, teşekkür ederiz. Sen eşinin yanına mı gittin yoksa? Otobüs yolculuğunun çok uzun olmayanı makbul dediğin gibi. 6 saati aşınca işkenceye dönüşebiliyor :))

** Ayse, neredesin sen? Bol bol geziyorsun değil mi? Söylediğin yerleri not almıştım zaten, gezeceğiz. Disney veya Universal mutlaka girmek istiyorum, belki birine, belki ikisine de. Umarım zamanı doğru kullanabiliriz. Bileti internetten alırız sanırım, alamazsak tavsiyeni dikkate alacağız. Sağol canım..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum seni o kadar iyi anlıyorum ki inan ben de şu anda ankaraya giden bir otobüste olmayı çok isterdim.uçağı hiç sevmiyorum.buraya otobüs olsa inan bir hafta falan önemli değil geleceğim yani.bir de en önemli nokta şu değil mi döneceğin günü biliyorsan mutlu oluyorsun zaman da sana batmıyor.nasılsa o gün gelecek.ben de böyleydim düne kadar.proje biticek derken dün gece eşim ağustosu falan bulur dedi yıkıldım inan ki.şimdi bu günler bana hiç geçmeyecek.o sözü duyar duymaz memlekete gitme isteğim gün yüzüne çıktı bile hemen.anlıyorsundur sen beni..los angeles fotolarını heyecanla bekliyorum.ben de görmek çok isterdim orayı.iyi gezmeler canım.öptüm kocaman..

Adsız dedi ki...

ben uzaklara gitmeyi istiyorum başka kültürler görmek oralarda yaşamak sizlerde dönmek hayat ne tuhaf

Gözde dedi ki...

Benimde bir otobüs yolculuğuna ihtiyacım olduğunu yazını okuyunca anladım...

Adsız dedi ki...

Sevgili Nazo,
Sanırım uzun bir zamandır sık seyahat etmek durumunda kaldığımdan yolculuklar benim için bir stres kaynağına dönüşmüştü. Böyle hissettiğim zamanlarda bu postunu hatırlatacağım kendime, yolculuğun keyifli taraflarına odaklanmaya çalışarak:) Bu arada bir taraftan gün sayarken, bir taraftan orada geçirdiğin zamanların tadını çıkarabilmen de çok güzel ve de az kalmış dönmene:)

nazo dedi ki...

**Tuğbacım,
Belirsiz yaşamak en nefret ettiğim şeylerden biri. Ben hep dinginlik, huzur arıyorum hayatımda. Belirsizlik olunca bunlar olmuyor. O yüzden gideceğimiz zamanı bilmek beni çok rahatlatıyor ve seni anlıyorum. Senin de şöyle bir avantajın var ama Tr.ye yakınsın. Aileni görmeye gidiyorsun dilediğinde. Bir de siz de sürekli kalmayacaksınız ki orada. Ağustos'ta çok uzak değil. Yaşadığımız anın keyfini çıkarmaktan başka yapacak bişeyimiz yok. Sen de bozma moralini. İlk günlerdeki sıkıntım sivilce olarak dönmüştü bana ve yeni yeni iyileşmeye başladılar daha. Umarım istediğin her yeri eşinle görme fırsatı bulursunuz bir gün.
Sevgiler..

** Adsız,
Uzakları görmeyi ben de isterim. Tatil için gitmeyi istediğim çok yer var ama uzaklarda yaşamak, düzen kurmak bana göre değil ;)

** Gözdecim,
Öyleyse atla git, gitmeyi istediğin en yakın yere;)

** Evlilikten Bahset,
Geçen yıl benim için de azaptı, en azından o zaman öyle düşünüyordum ama şimdi durum farklı :) Az kaldığı için daha keyifli geliyor herşey, teşekkürler..