99

5.2.09

Hasret tükenmez gibi
Kavuşmak 99 gün :)



18 yorum:

serrose dedi ki...

Aaaa bakarsin hemen gecivermis tadini cikar benceee :)))
sevgielrr

Nazpek dedi ki...

e bişeyde kalmamış canım (Birde bana sor diyorsun değilmi?)
Sevgiler...

Merve dedi ki...

nazocum bu countdown geri dönüş içindi di mi? ben konuya uzak kalmışım galiba ;)

nazo dedi ki...

** Serrosecumm çıkırıyorum artık :))

** Nazpek, pek de öyle değil aslında. İlk zamanlar geçip gitti ya, şimdi koymuyor çok.. Az kaldı :)

** Mervecim, evet şekerim :)

a. gizem dedi ki...

zaman o kadar cabuk gececekki nazocum sen bile inanamayacaksın :)

Haydins dedi ki...

Az kalmis nazocumm..3 ay yazinca cok gibi ama boyle gun yazinca az oluyor..Ben saymiyorum , sayinca gecmez bana ya da bir aksilik cikar :)

yass dedi ki...

donunce ozlıceksın nazoss.. ozellıkle alısverıs hayatını.. bu 99 gun boyunca alısverıs yapmanı onerırım:P

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum,
Bişeycik kalmamış yaa.
Tadını çıkart bu zamanların çok arıcaksın:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

aaa bak şuna gitmek için gün sayıyordun şimdide dönmek için sayıyorsun.
bir daha bu fırsat eline geçmicek sonuna kadar değerlendir.gez eğlen gitmediğin görmediğin yerlere git alışveriş yap.bence çok az kalmış :))

Adsız dedi ki...

Valla bak herkesın elıne gecer mı bu fırsat. kıymetını bıl bısıler öğren bısıler yap.
gercı aıle ozlemı var haklısın ama...

Flame dedi ki...

Bişey kalmamış canım. Hadi gözün aydın :)

Tugba dedi ki...

ben karikatüre bayıldım ne kadar sıcak , ne kadar güzel anlatıyor özlemi... e kısa zamanda sevdiklerine kavuşursun umarım

NzlGl dedi ki...

Nazom
Çoğu gitti azı kaldı. Sende asker gibi şafakları sayıp duvara çizgi yap artık:)))
Merak etme göz açıp kapayana kadar geçecek. Allah böyle sayılı günler versin canım
çok öptüm
sevgiler

leyya dedi ki...

güzel yorumun için teşekküre geldim nazocum ..ama 99 gün için ne diyeceğimi bilemiyorum...bildigim tek 99 66 nın tersidir)))zaten matematigimde berbattır)))ben bi gidiyim di mi)))çabuk geç 99 çabukkk

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom az kalmis, gozun aydin :))

gunduz68 dedi ki...

yokuştan aşağı baktığında daha da rahatlayacaksın..Bak bu kadarı bitmiş geriye kalanı da biter:)

Tanya's dedi ki...

Çok az kalmış..tadını çıkar..keyif et..

nazo dedi ki...

** Gizoşcumm, umarım :)

** Haydins, aslında 3 ay dediğin gibi çok ama saymaya 275 ten başlamıştık. O yüzden şimdi az gibi :)

** Yasscım, alışveriş ayrı.. Zaten bi onu özleyeceğim :)) Gerçekten ya, seneye zor gelecek :)

** Zarifecik, öyle yapıyorum artık ama özledim yine de :)

** Sihirlicim sorma be güzelim ben böyleyim işte.. Seneye burayı özlersem hiç şaşırma :))

** Selencim mutlaka birşey katıyor buralar ama götürüsü de çok..

** Alevvv :)) daha dur :)

** Melusina amin :))

** Nazlı Ablacım haklısın, sağlıkla geçsin gitsin kalan zamanda :)

** Leyya sahi 66 ya gelsek ne iyi olur şimdi :))

** Moonsuncum darısı başına dicem ama sizin daha çok var değil mi?

** Gündüzcüm geçenler kadar kolay, sağlıkla geçsin kalanda, sağol canım..

** Tanyacımm, tamam :))