BAŞIM GÖĞE ERDİ

19.2.09

Gazeteler, bloglar, arkadaşlarım, herkes ama herkes izledi, yorum yaptı, ağladı, güldü, çok beğendi, beğenmedi, eleştirdi... Ben de çatladım meraktan; ama ne oldu, sonunda erdim muradıma :)
Issız Adam'dan bahsediyorum. Gazete köşelerinde, bloglarda o kadar çok anlatıldı ki, izlemeden film hakkında ipucu almamaya çok gayret gösterdim bunca zaman. Ne olup bittiğini anlatan bir yazıysa okumadım.
O meşhur "Karların üstünde donmak üzeresin, uyku tatlı geliyor şimdi ama aslında öldüğünün farkında değilsin." ve "Sen dizime yattın, ben bir hikaye anlattım ve sen büyüdün." şimdi anlam kazandı, iyi ki de öyle oldu. Film harikaydı! Büyük beklentiler içinde olunca genel de hayal kırıklığı olurdu; ama bu kez öyle olmadı.
Çağan Irmak yine ve yeniden alkış aldı benden, kocaman hem de..
Son 5 dk.ya kadar gülümseyerek izledim. Hiç de ağlanacak bir film değilmiş falan diye de yorumlar yaptım. Eşimin İstanbul'da yaşama isteğine ben de sıcak bakmaya başladım, annemi özledim, Alper'e ve gelgitlerine kızdım biraz, Ada'nın doğallığına hayran oldum. Müziklerini daha önce dinlemiştim zaten ama filme bu kadar oturacağını düşünemezdim. Bu filme özel müzikler yapılsaydı, eminim bu kadar başarılı olamazdı.
Son 5 dk. ise deli gibi ağladım. Bir yandan da süreye baktım, bitecek diye üzüldüm.. 1 saat daha sürseydi, ağlamaya razıydım. İşte böyle.. Ben sanırım son zamanlarda aşkı bu kadar doğal ve güzel anlatan bir film izlemedim! Eleştiriler bazı sahneler için mi bilmiyorum ama olumsuz eleştiriyi haketmeyen bir film olduğunu düşünüyorum.
Ada gerçekten evlendi mi?
Elif, Sinem'in kızı mı? Yoksa Alper'den mi? Ya da gerçekten Ada'nın mı?
Bizce Sinem'in kızı..


27 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben de izlemek istorumm :)

nazo dedi ki...

** Moonishim Ares'den indirdim ama Youtube'da da var. Gerçi oradaki part part.. Henüz dvd.si çıkmamış gerçi, orijinal sinema sürümünden kopyalanmış. Çalıntı iş yapıyoruz işte ama o kadar bekledik :p

serrose dedi ki...

Bence evlendi ve cocuk Ada`nin
:))))
postaci yaaa offff yaaa

Haydins dedi ki...

Bence evlendi ve cocuk onun ,niye olmasin ki..Adam yikti ama kiz hayatina devam etti..

NzlGl dedi ki...

Nazocum
Bende aynı soruları sormuştum
Cevabını bulamadım henüz :(

Noni dedi ki...

Güzel bir filmdi ama salya sümük olmadım izlediğimde...

Bende son kısmını anlamadım cüzdanı alırken arkadaşına bakıyor o da onaylıyor onu sanki, sinemin kızını kendi kızı gibi göstermiş ama çağan yorumu izleyenlere bırakmış sanırım...

nazo dedi ki...

** Serrrosecum, bugün de yoktu :(

** Haydinscim, evet olabilir tabii ama çantadan cüzdanı çıkarırken Sinem ile işaretleştiler.

** Nazlı Ablacım, Çağan çıksın açıklasın :)

nazo dedi ki...

** Ben de öyle düşünüyorum Nonicim.. Ağladım ben ama benim herşeye ağlama potansiyelimi bir bilsen :))

a. gizem dedi ki...

nazooo ben daha izlemedim biliyo musun? ühüüüü :( ama izleyeceğim de... bütün arkadaşlarım gitti e sevgilimle de nisanın ilk haftasına kadar görüşemeyeceğizz tek başıma giderim belki...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba Nazocum:) Kuzum gitmeden önce izleyemedik bir türlü. Sinemalarda yer yoktu. Şimdi de kuzumu bekliyorum izlemek için. Sanırım ben de beğeneceğim ve ağlayacağım:) İstanbul'da yaşamak?? Hakkınızda hayırlısı olsun ama ben destek olmaya hazırım:)) Öpüyorum:)))

Adsız dedi ki...

filmi izlediğimde hiç aklıma böyle bi teori gelmemişti yani adanın kızı olup olmaması. ama gitgide şüpheye düşüyorum çağan 2. kısmı çekermi acaba :)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Bir an Amerika'da falan gösterime girdi sandım, sevindirik oldum:) Sonra yorumunu gördüm...

Sonu ile ilgili hiç öyle düşünmemiştim, sanki arkadaşı "sakin" demek için başını sallıyor gibi gelmişti bana ama düşününce olabilir gerçekten.

nazo dedi ki...

** Gizoş be yalnız gitme, arkadaşını falan al yanına :) git ama mutlaka!

** Seblacım, izlemeni tavsiye ediyorum ve beğeneceksin de ;) Ankara daha baskın ama İstanbul'u da alırız listeye. Aslına bakarsan çok istemiyorum, hayırlısı. Çok teşekkür ederim sana, tanışmayı ne çok isterdim. Sanırım İstanbul'un en büyük artılarında biri blog arkadaşlarıyla tanışma olur :)

** Özlemcim çekmese de çıksın açıklasın ama ben çok merak ettim :)

** Banucum nerdeeee.. Oscar'a bi aday çıkaramadık daha :)
Ben böyle film ve dizi izlemekten entrikacı oldum :p

gunduz68 dedi ki...

film gibi bir film bence....sıcacıktı...huzurluydu.Adanın samimiyeti benim en çok hoşuma giden detaydı...

AskinAy dedi ki...

evet ya herkes izledim diye bahsediyor,bir ben izleyemedim:(neyse o günde gelir birgün insallah:)sevgiler canim..

Merve dedi ki...

izledim o an etkilendim..ama sonrasında çok iz bırakmadı bende..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum;
senin soruların aynılarını sorup duruyorum ben de hala kendimee.ama bence evlenmedii. Yani ben öyle istedim belki de bilmem ama kız da arkadaşının kızı gibi geldi..sanırım eşim de öyle düşündü.bence de çağan çıksın açıklasın bu durumu yaahuu:):)

Yasemin Yıldırım dedi ki...

ooo süpersin valla. Bu sonu beğendim. Kız Sinem'in kızı. Ada daha fazla dayanamayıp itiraf ediyor ve oley birleşiyorlar.

Adsız dedi ki...

türk filmi olarak izlediğim 3. güzel film çağın ırmak yine konuşturmuş...filmin kounsu aslında çok sıradan ama kişiler arasındaki konuşlar zaten insanı çok etkiliyor ve izlenir kılıyor....son 10 dk bende deli gib ağlayanlar arasındanım.. galiba bu filmde herkes kendi hayatından bir kesit buluyor ve onu için duygusallığı engelleyemiyor..mutlaka arşive kalıdırılacak bir film bence...

Laçin Tenel dedi ki...

sonunda izleyebilmişsin, çok istediğini yazmıştın. Tekrar olsa tekrar izlerim, bir daha izlerim, bir daha. Bilmiyorum kaçıncıda bıkarım?
Kesinlikle aşkı doğal anlattığına inanıyorum senin gibi, böyle adamlar, böyle kadınlar ancak böyle bir aşkı yaşıyorlar.

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok duru bir hikayeydi gerçekten. Çok sade, kafa yormadan aktarılmış bir konuydu. Dedim ya, yine sevdim, yine beğendim, yine ağladım; Çağan Irmak'ın yeri ayrı bende :)
Son 10 dk'daki o 'iç sesler' beni resmen darmadağın etti..
Bir de sonunda izlemene çoookk sevindim Nazo'cum :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocuk sonunda izlemiş olmana sevindim.İstanbul'da yaşama fikride süper.Blog buluşmaları da yaparız hem:)Bence o çocuk Ada'nın:)

nazo dedi ki...

** Gündüzcüm, ben de öyle düşünüyorum. Giyimi, tavırları, konuşması çok doğaldı.

** Aşkınaycım, bir an izlemeni tavsiye ediyorum.

** Mervecim ben yeniden izlemek istiyorum açıkcası ;)

** Tuğbacım aynu şeyleri düşünüyoruz ;)

** Yasemincim mutlu sona alışığız ne de olsa değil mi? ;)

nazo dedi ki...

** Muzocumm bence de öyle. Ağladım :) Ahmet'te çok beğendi..

** Lacheencim sorma ya sonunda izleyebildim :) ve tekrar izleyeceğim. Bir de neden beğenilmediğini anlamıyorum.

** Biluncum güzel yapan sade olması bence. Gerçek, hayatımız gibi. Çağan Irmak hep film yapsın !!

** Zarifecim, İstanbul beni korkutuyor birazcık ama bakalım, hayırlısı.. Çocuk Sinem'in :))

Flame dedi ki...

Mart sonunda DVD çıkacakmış hemen alıp arşive koyacağım. Kafamı dinlemek istediğimde izler, ağlar, aşkı yaşar, hüzünlenirim. Ben acıyı seviyorum sanırım bunu anladım :)

İzlemene ve beğenmene de çook sevindim canım. Yaşasınnnn :))

Adsız dedi ki...

biliyormusun o soruları bende sordum kendime hatta abarıp ıssız adam 2 gelebilir diye düşündüm :)

Adsız dedi ki...

Ben malesef iş yoğunluğumdan dolayı izleme şansı bulamadım ama çevremde ne kadar giden varsa olumsuz eleştiri yaptılar. Hala gitmeyi planlıyorum.