CHANEL COCO MADEMOISELLE

15.2.09

Öylesine denedim gündüz, şu an gecenin bir yarısı kendimi koklamakla meşgulum.
Ne güzel kokuymuşsun sen meğer. Kusura bakma Burberry, pabucun damda artık.
Benim ol Chanel Coco Mademoiselle!
*Bu bir evrene iyi enerji gönderme çabasıdır. Çok istersem, gelir beni bulur!
Haydi Secret göster kendini!
____________________
Düzeltme: Yanlış bilgilendirme olmuş. O gün Chanel Coco ile Chanel Coco Mademoiselle'yı karıştırmışım. Birbirinden oldukça farklılar ve o gün çok beğendiğim, bugün de yanlışımı farketteğim parfüm Chanel Coco Mademoiselle, harika! (25.02.2009)


23 yorum:

Gizem. dedi ki...

merak ettim şimdi bugün gideyim bir koklayayım :) evet Nazo'nun ol chanel coco çok beğenirsem de benim deol :))

cool cookie dedi ki...

ben de çok severim Coco Matmazeli:) Begenemekte yerden göğe kadar haklısın.

AskinAy dedi ki...

evet buda cok cok güzel kokulardan biri:)birde coco mademoiselle var oda cok hos kokuyor gerci chanellerde burberryler kadar cok hos kokuyorlar:)sevgiler canim...

Girls On Blog dedi ki...

Bak ben de bilmiyorum bunun kokusunu ve merak ettim simdi:) gidip koklicam bi ara...gule gule kullan.

serrose dedi ki...

Bu secret esin araciligiyla senin olsun insallah :))))
sevgiler

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

en kısa zamanda gelip senin olmasını diliyorum canım.güzel günlerde mis gibi kok.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hiç denemedim ama güzel olduğunu duydum. Burberry den vazgeçmem ama asla;)))

Derya dedi ki...

Chanel'in coco'su nasıl bilmiyorum ama merak ettim mutkala deneyeceğim bende chanel chance'i istiyorumm..

Pilli-Cadi dedi ki...

ben de denemek istiyorum acilen:)

zehra dedi ki...

bende cok merak ettım en kısa surede bende denemelıyım sanırım...

ayci dedi ki...

kusura bakma burberry miii :D :D :D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom bu Channel no 5 degil di mi :)) ben ondan hic hoslanmdim kendi adima ama tabii zevkler tartisilmaz :)) Evren duy sevgili Nazo'nun sesiniiii :)

Adsız dedi ki...

acaba dusuce gucumuzu birlestirsek daha cabuk bizim olur mu? ya da bo$verip, sevdicekler alsin :P

nazo dedi ki...

** Pammuk beğenirsin beğenirsin senin de olsun :))

** Matmezal değil bu Cool Cookie, ben onu da denerim ama :))

** AşkınAy No5'i beğenmedim. coco mademoiselle denenecek ve son karar verilecek :)

** Sadece koklama GOBcum, fıs fıs yap bir de :))

** Serrosecum evrene gönderilen mesaj=koca=secret :))

** Ceydacım ne güzel yazmışsın, teşekkür ederim :)

** Sebla ben aynı anda farklı kokular kullanamam ve uzun vadede anlarım bana uygun olup olmadığını. Burberry o konuda 1.sırada ama vazgeçilmezim değil :))

nazo dedi ki...

** Deryacım dene bakalım, haber ver sonra ;)

** Pilli Cadı, vakit kaybetme :))

** Zehracım dene tabii ki, bence pişman olmazsın ;)

** Aycii, evet :) Küsmesin bana :p

** Moonsuncum yok değil onu ben de hiç sevmedim, çok ağır bir koku. Duyacak evren duyacak :))

** Evrenilen gönderilen iyi enerji=sevdicek=secret=chanel coco şeklinde bir formül oluşturuyoruz Banucum. Zaten secret ın gücü eşlerde :))

a. gizem dedi ki...

ayy nası bi koku nazocum ben de merak ettim :) ben de koklamalıyım :P

Flame dedi ki...

Ayyyy ayyyy bende burrberry fanı olarak çok merak ettimmm :) Senin olsun arkadaşım, enişteeee duy sesimizi...

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Yaklaşık 4 sene falan kullandım, gerçekten çok güzel bir kokudur.Bir çok kişi ağır olduğunu söyler ama ağır gelen koklamasın kardeşim, sanatsal bir koku bence.İçinde tarçın ve vanilya ile gül kokusu var, kokladıkça koklayasım gelirdi. Yastığıma sıkıp yatıyordum ayyy tekrar alasım geldi.

Merve dedi ki...

hafifse benim içinde olabilir ama ağırsa mümkün değil bayıltıyor ağır kokular beni pek sevmem ;)

Adsız dedi ki...

deniyeceğim. .çünkü ben burberry hastasıyım.

HamaratDiva dedi ki...

e hadi bakalım evren göstersin kendini :)) tezzzz zamanda senin olsun bu

nazo dedi ki...

Bu ara alamayacağım ama gidip gidip koklayabilirim :) Banucum içinde tarçın olması tesadüf değil sanırım. Tarçınla aramda garip bi his var :))
Denesin herkess !!

Deniz... dedi ki...

Merhabalar,
En beğendiğim kokulardan biridir. Çok kişilikli bir koku bence. Kalite diye buna derim.