BUGÜN 23 NİSAN.. HEP NEŞE DOL~M~UYOR İNSAN!!

23.4.09

~Bir Yılmaz ÖZDİL yazısı~


3 yorum:

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazocuğum
Biraz önce gazetelerimiz geldi. Bende Yılmaz Özdil'i okudum. Ve bu gün sayfama koymaya karar verdim ki sen koymuşsun:)))
Harika bir yazı
bence bu günü tam anlamıyla anlatan bir yazı
teşekkürler
çok öptüm canım

Gülen Tezer dedi ki...

N@zo'm; Atam'ın küçük hanımlar ve beyler diye hitap ederek başladığı konuşmasında genç Türkiye Cumhuriyeti mirasını çocuklara bıraktığını ve ülkemin çocuklardan çok şey beklediğini söylemişti.
Çocukları eğitme, gelecekleri kararsın.Ülkeye değil kendilerine bile yararları olmasın; zavallılaşsın, 'birlik-beraberlik' fikrinden uzak yetiştiği için bencilleşsin.Sokaklarda mendil satsın, okula gitmesin.ÜLKE'nin ne demek olduğuna kafa yoramayacak, bu bilince ulaşamayacak kadar hayatsal sıkıntılarla büyüsün.Birileri de atını istediği gibi sürsün.
Artık kampanyalarla halktan toplanan paralarla okutuluyor çocuklar, çocukları okula ne devlet baba, ne kendi babası gönderiyor.Ödediğimiz vergiler bize okul olarak dönmüyor.Eğitimi gönüllüler üstlenmiş durumda.Gönüllüden neden Milli Eğitim Bakanı olmasın çünkü bir öğretmen lisesi çıkışlı Milli Eğitim bakanı eğitim-öğretim dışında her konuyla ilgilenmekte.
Çocuklar mı; önemsiz, zaten amaçlandığı gibi yetişmeye devam ediyorlar.
Çok duyarlısın ve ben seni çok seviyorum n@zo'm :)
Bayramınız kutlu olsun :)

zehra dedi ki...

cok guzel bır yazıydı
--------------
23 nısan ulusal egemenlık bayramımız kutlu olsun