BUGÜN BAYRAM

6.5.09

Mayıs ayı hep güzeldir zaten. Mayıs derken bile neşe dolar benim içim.. Nisan'ı da severim ama Mayıs'ın yeri başkadır. Belki bu ayda doğduğum için, belki güzel şeylerin Mayıs'da olduğuna/olacağına inandığım için.. Belki yazın başlangıcı olduğu için.. Bir de Hıdırellez var tabii ki..

Çok uzakta olsak da yazdık dileklerimizi bir kağıda, koyduk balkona.. Ben açgözlülük yapıp bir sürü şey yazdım, olur da Hızır ve İlyas Dedeler Las Vegas'a gelirlerse, elleri boş dönmesin..
Bugün herkes dilek tutsun.. Sonra çıksın dağa, bayıra.. Gezsin, dolaşsın.. Çocuklar uçurtma uçursun.. Güzel anıları olsun bugüne dair.. Hiç olmadı, Hıdırellez nedir bilsinler..

Hadi bakalım yazı karşılamaya..
Deniz, Hüseyin, Yusuf..
Ruhunuz şad olsun sizin de..


12 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

tüm dileklerinin gerçek olmasi dilegiyle!!!

herşeyden azıcık dedi ki...

nazocum Allah gönlüne göre versin canım benim umarım tüm yazdıkların hatta daha fazlası gerçekleşir:))

zehra dedi ki...

canım allah gonlune gore versın ınsallah

NzlGl dedi ki...

Senin için hayırlı olacak dileklerinin hepsi gerçekleşsin inşallah
Çok öptüm canım

yass dedi ki...

sen daha sanslısın nazosko.. orda kac dtane dılek dıleyen olacak kı:P artık sızın eve de ugrar:))

Rosewell dedi ki...

o 3 isim hiç unutulmasın. hep dillerde hep yüreklerde olsun. teşekkürler.. çok teşekkürler..

babegazelle dedi ki...

ahaha geç olmuştu sokağa inemedim bloğa koyarak omnline hıdrellez dileği yaptım ahahah

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Ne güzel dilekler,yazılı olarak talep edilen dileklerinde kabul olsun inşallah:)

simla dedi ki...

bende hıdrelezde çok güzel dilekler diledim... umarım gerçek olur:)

B U K E T dedi ki...

oleyse nazo benim bloga uğrayarak mimini alsın belkide gurbet ellerde yazdığı son mim olur:)

hıdırellezle birlikte bahar güzellikler, güzel haberler getirsin.

herşey gönlünce olsun nazocum

ASLI dedi ki...

tüm dileklerimiz gerçek olsun nazocum..mayıs ayı banada hep başka güzel gelir ve sanırım bnde bu ayda doğduğum için biraz dahada çok seviyorum mayısı..

nazo dedi ki...

Yorumlara tek tek cevap veremedim bu ara. Çok yoğun geçti günler ama bir süre sonra düzene girecek. Teşekkür ediyorumm ve kocaman sevgilerimi gönderiyorum..