26 OLDUM :)

29.5.09

Bugün ben doğdum !!!
26 oldum :))
__________
Her sene doğum günüm için gün sayardım, bu sene biraz garip oldu. Az önce yarın doğum günüm dedim kendi kendime, gayet sakin..
Sanırım büyüyorum..
Gece İstanbul'a gidiyoruz eşimle, daha doğrusu orada buluşacağız bu hafta. Benim için güzel bir doğum günü hediyesi olacak. Üstelik gidiş sebebimiz de çok sevimli. Doğum günü olan bir arkadaşımıza doğum günü sürprizi olacağız :) Nereleri gezeceğiz, nerede olacağız hiç bilmiyorum ama güzel olacak, eminim..
Ayrıca geçen sene bugün nikahımız olmuştu. Ne yoğun ve stresli günlerdi. Amerika'ya gitmek içindi tüm işlemler.. Şimdi döndük bile :)
Yine yoğun günler ama hiç şikayetçi değilim. Hatta çok memnunum oradan oraya koşturmaktan, ayaklarımın ağrımasından :)
Bu arada Pasaj'daki dükkanımdan pek bir memnunum.. Ne güzelmiş insanın yaptıklarının beğenilmesi, onlar hakkında güzel şeyler duymak.. Teşekkür ederim beni yüreklendiren herkese..
__________
İyi ki doğdun kendim..
Seni seviyorum :p


52 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Mutlu yıllar nazooo mutlu yıllar mutlu yıllaar iyiki doğduuuun nazoo:) yeni yaşın sana bir sürü yeni güzellik getirsin canım. bak döndün de artık herşey çok güzel olacak eminim..kocaman sevgiler benden ve kocaman da bir öpücük doğum günün için:)

Derya dedi ki...

Nazocum doğum günün kutlu olsun.. ilk kutlayan ben olucam inşallah buradan :) Yeni yaşında herşey gönlünce olsun sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu nice yıllara..
Sevgiler...

nazo dedi ki...

Tuğbacım, Deryacım
İkinize de çokk teşekkür ederim. Hepimizin nice güzel yıllarına hep birlikte şahit olalım ;)
Sevgiler size..

^zeynep^ dedi ki...

nice nice mutlu ve saglikli senelere nazocum! Iyi ki varsin:)

Boskafa dedi ki...

Annenle babanın ellerine sağlık müthiş feci bişiy için temel atma töreni yapmışlar bundan tam yirmialtı yıl 9 ay 10 gün önceX)Kısaca iyiki doğdunX)

nergisce dedi ki...

iyiki dogdun nazocum:)sarildim

Gülen Tezer dedi ki...

n@ZO'M; Doğduğun, bu kadar tatlı, sevecen, düşünceli, duyarlı, Atatürk'çü, iyi bir eğitimci, saygılı (uzar gider) olduğun ve en önemlisi ve bencilcesi de seni tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum.Doğmakla iyi bir şey yapmışsın :)Teşekkür ediyorum.
O sürpriz çok güzel olacak :)
İyi yollar ve öpücüklerle birlikte sevgiler en içteninden :)
Yaptığın her şeyi de ailece :P beğenerek izliyoruz, biliyorsun değil mi :)

B U K E T dedi ki...

doğum günün kutlu olsun Nazo sağlıklı,mutlu,huzurlu nice yaşların olsun.
herşey gönlünce gibi duruyo gerçi ama Allah arttırsın diyim:)

Unknown dedi ki...

dogum günün kutlu olsun ,evlilik yıldonumunde,nice seneler diliyorum ...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

hepiyyyy börddeyyyyy to nazoooo:)

canım iyiki doğdum iyiki varsın ...sağlıkla huzurla ailenle birlikte nice yıllara :)

demek istanbul a geliyorsun...
hımmmmmmm:) anladın sen :)

yass dedi ki...

bır de burdan ıyı kı dogdun nazosumm... nıce guzel yaslara:)

nazo dedi ki...

Günaydın herkeseee !!!
Ben şimdi okula gidiyorum mutlu mutlu.. Çoook teşekkür ederim sizlere.. Ne güzel şeyler yazmışsınız yine, seviyorum hepinizi..

Haydins dedi ki...

Nice guzel yillara Nazocum..Cok cok opuyorum.. :))

Hayatın Ressamı dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice mutlu umutlu yıllara.belki arkadaşına doğum günü partisi düzenlicez diye götürülüyorsundur.ama sana düzenleniyordur süpriz parti.olabilir bence :)))

herşeyden azıcık dedi ki...

İyiki doğdun Nazom nice mutlu senelere inşallah öptüm.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Mutlu, sağlıklı, cıvıl cıvıl, kocamaaaan bir ömür diliyorum :))

Sinem dedi ki...

Nazoooooo;

Doğum günün kutlu olsuuunnn, mutlu ol senelerceeeee. Herşey gönlünce olsun , tüm dileklerin gerçek olsun innnşallah. Çok öpüyorum.

Merve dedi ki...

Nazocum, canım benim.. iyiki doğmuşsunda ben seni tanımışım..

İnşallah çook uzun.. mutlu seneler geçirirsin..Nice yaşlara! Muck :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

DOĞUMGÜNÜN MUTLU OLSUN MUTLU OL SENELERCE!İYİ Kİ VARSIN İYİ Kİ DOĞMUŞSUN NAZOCUM:))) TEKRAR HOŞGELDİNİZ:)) İSTANBUL'UN TAM ZAMANI, TADINI ÇIKARIN;) ÖPTÜM KOCAMAN SENİ!

engindeniz dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.Herşey gönlünüzce olsun.Nice mutlu yıllara..Sevgiler..

a. gizem dedi ki...

iyikiiii doğdun!
demek aramızda 9 güncük var nazom; gecen face den farkettim zaten :)
nice mutlu yıllara

Nazpek dedi ki...

Nice yıllara doğum günün kutlu geleceğin aydınlık olsun

Jojee dedi ki...

nazocum iyi ki doğdun umarım seni bekleyen hergün yeni güzel süprizlerle doludur sımsıkı sarıldım:)

Mel dedi ki...

iyi ki doğdun Nazo..nice nice mutlu yılara sevdiklerinle hep birlikte inşallah..doğum günün kutlu olsun..

Sibelbek dedi ki...

adresini bildirmemişsin, atamadım kartını.
Kutluyorum yeni yaşını.
Sana şans getirsin, mutluluğunu pekiştirsin.
Mutlu yıllaaarrrr :)

Benim Hayatim dedi ki...

Nice MUTLU yaşlara Nazocum!

Kenid ülkende ve sevdiklerinlesin buna daha çok seviniyorum ;)

Flame dedi ki...

Nazocummmm..
Canımm arkadaşımmmm..
Doğum günün kutlu olsun canım benim..
Seni çook ama çokk seviyoruzzzz Alperde dahil buna :)
Çok öptüm..
İyi ki doğdun canım, nice yaşlara..

Birde kocaman bir teşekkür benden sana. Anladın sen :o

ASLI dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun nazocummm

cimcime dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun, N@zo..

şirinem dedi ki...

Canım benim nice sağlıklı ,neşeli uzun yıllara inşallah herşey gönlünce olsun

İz dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun nazocum.kocanla ailenle svdiklerinle sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum sana ..

ZencefilliÇörek dedi ki...

Nazo'cum yeni yasin kutlu mutlu olsun. esinle, ailenle, sevdiklerinle birlikte nice mutlu yillara canim.:)

elfeyp dedi ki...

İnanmıyorum 1 senedir okuyorum demek ki blogunu. Zaman nasıl da akıyor. Çooooooook huzurlu günler diliorum sana eşinle...

KokoSh dedi ki...

nazocumm nice senelereeee canımmm

JustMakeup dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun;) Sevdiklerinle sağlıklı seneler dilerim..

Aşk Meleği dedi ki...

nice mutlu yıllara ,sevdiklerinle beraber uzuuuun sağlıklı günler geçirmen dileklerimle...

NzlGl dedi ki...

Sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu uzun yıllar.............
çok öptüm canım nazom

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nazo, nice yıllara...

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

mutlu yıllarr :)

Barbygirl_here dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun :)

nazo dedi ki...

Öyle mutlu ettiniz ki beni.. Çok teşekkür ederim hepinize.. En az benim için diledikleriniz kadar güzel şeyler diliyorum her birinize ve bir kez daha diyorum iyi ki açmışım bu blogu.. İyi ki..
Kucak dolusu sevgiler..

zehra dedi ki...

canımcıgım dogum gunun kutlu olsun rabbım sana ve esıne mutlulukla gecırecegınız guzel bır omur versın

Laçin Tenel dedi ki...

iyi ki doğdun canım, nice nice mutlu yıllara...

gunduz68 dedi ki...

mutlu yıllar...huzurlu,sağlıklı ve güvenli bir ömür diliyorum sana eşinin kıyısında...öptüm seni

sünter dedi ki...

Nice nice mutlu ve saglikli yillara:)
Öpüyorum

Primarima dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun hep mutlu ol :)

Demli Hayat dedi ki...

Mutlu Yıllar..

babegazelle dedi ki...

cnm nice mutlu senelere eşinle sevdiklerinle inşallah:D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu yillar canim Nazom :)) Ben bu ara iyice kotum dunyadan :)) Seni kocaman opuyorum :))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum canım mutlu güzel senelere iyiki doğmuşsun,iyiki varsın:)

nazo dedi ki...

Zehra, Laçin, Gündüz, Sünter Teyze, Prima Rima, Demli Hayat, Babegazelle, Moonsun ve Zarifem
sizlere de çook teşekkür ederim. Güzel dilekleriniz sizi de bulsun..
Sevgiler..

lale kunt dedi ki...

yorumum geç oldu güç olmasın :) Nazocan tebrik ediyorum seni, öptüm kocaman...