MERHABA YENİDEN..

20.5.09

Geldik, 1 hafta geçti bile ama ben birşey anlamadım. Sudan çıkmış balık durumum halen devam etmekte..
Uçak yolculuğumuz gayet iyi, bol uykulu geçti ama Türkiye içi otobüs yolculuğunda çok sabırsız, yorgun ve heyecanlıydım. Bitmek bilmedi yol. Kavuşma anları tahmin ettiğiniz üzere çok güzeldi. 4 gün kayınvalidemlerde kaldık eşimle. Dün annemlerin evine geldim ve eşimi yolcu ettim. O iş başı yaptı, kısa da olsa yine başladı ayrılık.. Tüm sevdiklerimle birlikte olma durumu maalesef kısacık sürüyor. O yüzden içim buruk biraz ama olsun, bunlar kısa ayrılıklar..
Uyku düzenim hala alt üst.. Akşam 8-9 gibi uykum geliyor, sabahın kör vakti uyanıyorum :)
Bugün okuluma gittim. Bayram tatili nedeniyle öğrenciler yoktu ama idaredeki işlerimi hallettim. Bürokratik işlere yarın kaldığım yerden devam edeceğim :) Sanırım kısa zamanda başlayacağım çalışmaya. Okul yolunu bile özlemişim..

Az önce bloglara şöyle bir göz gezdirdim. Ne çok şey birikmiş, okumam lazım adam akıllı :)
Gitmem gereken yerler, görmem gereken kişiler var. Sabah olsun, atayım kendimi yollara :))
Şimdi dizi izleyip, bir yandan da annemle muhabbet etmem lazım ;)
Yorumlar ve mailler için çok teşekkür ederimm..


16 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

hoşgeldinnnn:)

ne güzeldir şimdi saatlerce anneyle sohbet :)

her şey gönlüne göre olsun

öpüyorum seni

sünter dedi ki...

Hos geldin nazocum,senin adina cok mutlu oldum inan.
Bizde de simdi izin telasi ve heyecani var,Allah nasip ederse haziran 11.de gidiyoruz.Tabiki sadece 3,5 hafta:(
ama olsun bunada sükür.
Sana islerinde kolayliklar ve basarilar diliyorum canim

gunduz68 dedi ki...

hoşgeldin...artık buralardasın dimi...gözün aydın nazocum...Allah daima yanınızda olsun...

Laçin Tenel dedi ki...

Hoşgeldin :)) Sefalar getirdin...

Gülen Tezer dedi ki...

N@zo'm; sonunda buralardasın.Hoş geldin :) Seni seviyorum..

zehra dedi ki...

ufak ayrılıklar kısa ozlemler askı canlandırıyor :) ayrıca rahat yolculugunuza ve herseyın yolunda gıtmesıne cok sevındım:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

hoşgeldin.sen daha hem yol yorgunluğunu hem özlemi atamazsın üstünden.keyfini çıkart bu zamanının.sonra görüşürüz bol bol.

herşeyden azıcık dedi ki...

Hoşgeldin sefalar getirdin nasıl özlemiştir annecin kıyamam ben ona bol bol hasret giderin inşallah herşey düzene girer en yakın zamanda öptüm.

şirinem dedi ki...

hoşgeldin nazo herşey gönlünce olsun canım ayrılıklar birbirini özlemeye ve daha çok bağlanıp sevmeye sebep oluyor :))

Nazpek dedi ki...

hoşgeldiniz

a. gizem dedi ki...

hoşgeldin nazom :)

Tanya's dedi ki...

Hoşgeldiniz hoooş..bol bol hasret gider..sohbet et özlediklerinle..

Flame dedi ki...

Böyle olacağı belliydi canım :) Ne güzel, ne güzelll..
Hşgeldin, sefalar getirdin canım.. çok öptümmm.. Yine yazz ama tamam mı?

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canıııımm hoşgeldiiinnn;
nihayet evindesin artık ne güzel..bol bol hasret gider.sonra herşey için zamanın olacak zaten..yolculuğun güzel geçmesine sevindim.son saatler gerçekten de geçmek bilmemiştir ben de bilirim bu duyguyu.ama en güzeli de kavuşma anı..çok sevindim canım senin adına.darısı bizim başımıza valla:):)sevgiler kocaman..görüşmek üzere yeniden:)

Seddosh dedi ki...

sağ salim dönmene sevindim nazo... Umarım hayatında hep kavuşmalar olur :)

NzlGl dedi ki...

Yeni bir yaşam ve yeni bir sayfa açıldı.....
Tüm yenileklere HOŞGELDİN NAZOM.........