NEW YORK NEW YORK & LUXOR

12.5.09

Resimli Las Vegas yazılarının sonuncusuna geldik nihayet :))
Las Vegas'ta burada kumar oynamaktan ve para kaybetmekten dünyanın başka yerlerine gitme fırsatı olmadığı" zihniyeti sonucunda Paris'ten sonra, tematik otellerden New York New York'dayız :)
Newyork Newyork, New York'un ünlü binalarına benzer olarak inşa edilmiş ve üzerindeki roller coaster'i meşhur. Benim sadece binenleri bile görünce, midemin altüst olmasını sağlayacak kadar inişli, çıkışlı, hızlı ve büyük.
Gerçeği kadar olmasa da, büyük bir Özgürlük Heykeli var. Odalar gökdelenlerin içinde. Alt kat ise New York sokakları şeklinde dizayn edilmiş. Barlar, restoranlar, cafeler ve mağazalar var.
Şimdi de Mısır'dayız :) Günlerdir oynadığım Luxor 2 oyunundan sonra, üstüne Luxor Otel tam oldu :)
Mısır'daki Giza piramidi'nden esinlenilerek piramit şeklinde inşa edilmiş bir otel. 30 katlı ve odaları piramidin yüzeylerinde, siyah cam ile kaplı. Bir de piramidin üstünde gökyüzüne yönelmiş 7 kilowatt'lıl bir lamba var. Geceleri Las Vegas'ın pek çok yerinden görünüyor.
Otelin önündeki devasa sfenks, yukarıdaki resim. Aşağıda da yine büyük bir dikilitaş ve otelin bazı genel alanları var.
İşte böyle..
Daha pek çok güzel yer var ama benden bu kadar ;)


8 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

N@zo'm, canım; ben de seni çok seviyorum.Hadi bekliyorum.Çabuk gel..Luxor da oynama artık.Delirtir o adamı :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

nazo bitti değilmi dönüyorsun artık.senin için uzun bir tatil balayı gibi geçmiştir oradaki hayatın .ilerde güzel bir anı olacak.bak neler gördün neler yaşadın neler öğrndin.eeee yok okuyanmı çok gezenmi demişler dimi?

herşeyden azıcık dedi ki...

Şu Las Vegas'a şeytan aklımızı çeler tonumuzu bırakır geri döneriz diye içimizde kala kala gitmedik:))Ama çok güzel gözüküyor bende ne yapıyorum dizisini seyrediyorum:))ama o hızlı tren olayı varya içim gidiyor tek kusan ben olmayacağıma göre kısalarda beni kesmediğine göre mutlaka birgün bineceğim:))

yass dedi ki...

nazos burayaaa yumruk havayaaa:)

sonunda bak sayılı gun bıttı.. sımdı ne guzel heycanlar beklıyo senı.. daha onceden konusmustuk nazosum herseyı sorabılırsın.. optummm

zehra dedi ki...

ne guzel gezmıssınız :)
ama bitiyor sanırım bunda sonra ülkende olacaksın senin adına ben bile seviniyorum eminim oralarda güzeldir ama insanın sevdikleriyle olması gibisi varmı :)

nazo dedi ki...

Tek tek cevap veremediğim için özür diliyorum hepinizden. Bir kaç saat sonra başlayacak yolculuğumuz ve ben hala daha valizlerle uğraşıyorum ;) Türkiye'den yazışmak üzere :))

gunduz68 dedi ki...

bitti yani bişi kalmadı buralara dönmene...gözün aydın olsun...şimdiden hayırlı yolculuklar...

esra dedi ki...

Allah kavuştursun donus zamanı gelmıs.
Nazocum sen kılo mu aldın fotonun mercegı mı genıs:)