BEN..

17.6.09

* Hergün yazmaya heveslenip, vazgeçiyorum. Çok farklı şeyler yapmadığım için belki ya da üşengeçliğimin tavan yapması diyelim..
* Günler gerçekten çok hızlı geçiyor, hatta biz geleli 1 ayı geçti. Ben soranlara hala 15-20 gün diyorum. Evde çok zaman geçiriyorum; ama ne yapıyorum da hemen gün bitiyor hiç bilmiyorum. Hatta eve günlük gelen gazeteyi bile çoğu zaman okumuyorum. Net.ten bir göz gezdiriyorum haberlere, tamam. Hergün takip ettiğim köşe yazıları birikti, Ayşe Arman'ı bile neredeyse 1 aydır okumadığımı farkettim dün. Bu arada Nihat Odabaşı'na, bence çok hoş fotoğraflar çektirmiş. Gayet tartışmaya açık bir konu gibi duruyor; ama ben beğendim. Hatta Ayşe meğer ne güzel bir kadınmış dedim, bazı fotoğraflarında..
* Uykucu benden eser yok. Eskiye oranla az uyuyorum, hep sabah olsun istiyorum.
* 1,5 aylık maaş aldım; nasıl mutlu oldum. Gören açtaydım, açıktaydım sanacak ama iyi hissettim kendimi nedense :)
* Geldiğimden beri en sinir olduğum şey ve sanırım beni tek kızdıran şey "hamile misin?" sorusu. Tunik giydim birgün, bluzun kesiminden dolayı, soruların ardı arkası kesilmedi. Yok "çok yakışmış bluz de, hamilelik ne yakışmış" demiş içinden :) Deli mi ne?.. "Amerika'da neden çocuk yapmamışım, Amerikan vatandaşı olsaymış, yok erken yaşta iyi olurmuş çocuk, yok aradan çıksınmış, yok ertelememek lazımmış, benimle birlikte büyür gidermiş..." Vıır vıırrr konuşup duruyorlar. Annem bile sormuyorken, alakasız insanların geleceğimizi çizmesi çok sinir bozucu.. Herkesin başında 'bu bilmiş insanlar' derdi. Başkaları için çocuk yapan var mı? çok merak ediyorum. Bırakın buna çiftler karar versin teyzeler :))
* Hala bir evimiz yok. Bulamadık, Temmuz'u bekliyoruz artık; ama mobilya alacak gibiyiz bu hafta sonu. 
* Anne yemeği yemek ne güzel. Yalnız düşündüğüm birşey var. Yemek yapmayı unutur muyum acaba? :p
* Benden bu kadar şimdilik, sevgiler herkese..


15 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Bekliyorum n@zo'm; rutine girip düzenli yazana kadar da postalarla bunaltmıyorum seni farkındaysan.
E haklılar, ne olursa olsun ABD vatandaşı olsun.Hey Allahım yahu.
Ben de göbeklendim ama işime de yaramıyor değil bazen.Bakıyorum otobüs kalabalık, şişiriverip belime de hafif kavis veriverince yer veriyorlar bana.Gebe kadınlara saygı had safhada :) Kesinlikle öneririm :)Hazır olduğunda bebek de gelecektir.Tıka o güzel, minik kulaklarını.Duyma.
Ayşe Arman'dan nefret ediyorum, bunu da sokuşturuvereyim dedim araya :D
Kalacak yeriniz varsa ev için acele etmeyin derim ben.(Mobilya resimlerini bekliyorum..)
Uykun da düzene girmiş bence..
Yazacak bir şeylerinin mutlaka olduğunu bildiğimden yazmak istediğinde lütfen vazgeçme diyorum ve 1.5 aylık maaşını güle güle ve güzellikler için harca deyip çok öpüyorum seni güzel kız :)Seni seviyorum..

a_y_s_e dedi ki...

TUen superi de "seninle buyur gider" diyenlermis. yaw kardes mi bu. Alem insanlar. biz de Turkiye'deyiz ya, herkes soruyor, ima ediyor, bol birsey giyemez oldum... :)

^zeynep^ dedi ki...

Canim oluyor bazen bu durgunluklar. Bu çocuk olayina gelince herkes çok bilmis kesiliyor, bir baskalarinin yaptigi dogru, bizimki yanlis oluyor, cok iyi anliyorum seni. Gerci benim basimda bir de vir vir konusan annem var. o bile anlamiyor beni:( neyseki esimle ayni düsüncedeyiz;)

Benim Hayatim dedi ki...

Ben de yazamıyorum ne acayip bi durum gece şunları bunları yazarım diyorum laptopu açıp sadece okuyorum :)

Bu tip insanları bir yerlere ışınlasakda rahat rahat yaşasak ne güzel olur.

Ayşe Arman'a bayılıyorum. Kendi gibi olabilmek ne güzel olsa gerek. Fotoğrafların çoğu gerçekten iyi çıkmış.

Böyle fotolar çektirmek isterdim de aynı anlayışı gösterecek sevgili bulmak zor :)

Tanya's dedi ki...

Eee bebek noldu hehehe?

Ben 30lu yaşların başında..olmuyor dedim hehe..soruların arkası kesiliverdi..

A.Arman fotolarını bende beğendim..cesaretini de takdir ettim..bravo dedim hem Ayseye hemde eşine..

Flame dedi ki...

Nazoooo o soruların ardı arkası hiç kesilmez canım.. Bana da ikinciyi soruyorlar :) Boşver.. Çok öptüm seni benimde yazasım yok senin gibi..

Primarima dedi ki...

Anneler yemek yapmaya başladımı yemek yapmakdan soguyor insan annem 1 aydır benımle bırlıkde hergunyemeklerı o yapıyor annem gıdınce ben napıcam dıye kara kara dusunuyorum ınankı:)
Tunik olayına gelınce böyle işte bızım mıllet tunık sadece hamıleler ıcın uretılıyorsankı haha:)

Gönül Ö dedi ki...

Nazocum bizim milletimiz öle canım.ben daha evlenmedim bana bile başladı sorular ee düğünden sonra hemen yapcakmısınız yoksa beklicenizmi. ee hemen yapın yaşınız geçiyo bu arada ben 27 nişanlım 28 yaşında tamam geçiyo ama hemende yapmıcaz yani.bide geçenlerde ne geldi başıma ben çok kilolu biri değilim ama göbeğim biraz dışarı çıkık.neyse alışveriş merkezine gittik o günde üzerimde çok şirin göğüs altından bol bi elbise vardı.güvenlik görevlisi beni geçiş yerinden geçirmedi sizi yandan alayım dedi ben tabi dumur.hani hamileler çocuklar geçmiyo ya ordan.nişanlım yerlerde ama diline düşürdü uyus güvenlikçi.benimkininde eline fırsat geçti ben sana demedimmi kilo aldın hahaha diye dolandı bütüngün.giymicem bidaha öle şeyler:):)

NzlGl dedi ki...

Nazom
bu merak nedendir bir türlü çözemedim bu güne kadar. İnsanların en büyük işi başkalarının hayatına karışmak olsa gerek
Sinir bozucu olduğunu kabul ediyorum ama yinede aldırma diyeceğim canım

Eminim ev olayınızı çözdükten sonra bunlara vakit kalmayacak.
Şimdiden kolaylıklar diliyorum
çok öptüm canım

çiili begonyaa dedi ki...

çok hos bir siten var cnm

çiili begonyaa dedi ki...

çok hos bir siten var cnm

çiili begonyaa dedi ki...

çok hos bir siten var cnm

çiili begonyaa dedi ki...

çok hos bir siten var cnm

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bol bol dinlen Nazocum :) Kandilin mubarek olsun :)

Haydins dedi ki...

Iıyy o sorular daha cok bayıltacak senı daha duuurrr!1 sene sonrada olmuyor mu demeye baslarlar :))
Her sorana ayrı senaryolar anlatmak ıstıyorum aslında :)ne komık olurdu ..