GÜNLÜK

30.7.09

Merhaba herkese,
Ani bir kararla bir kaç günlüğüne eşimin yanına gittim ama 10 gündür oradaydım. Haliyle uzak kaldım buralardan..
Annemle gittik aslında, amacımız perdeleri oradan almaktı. Daha kolay olur takılması, sorun olursa değiştirmesi vs. diye düşündük ama ülkemizin güzide şehri Nevcity'de perde bulmak deveye hendek atlatmaktan daha zor bir uğraşmış.. Bunu yaşayarak öğrenmek epey bir zorladı beni manen..
Bir şehir neden geriye gider hep, anlamış değilim.. Tamam ulaşım olarak uzak bir yere düşüyor. Daha doğrusu büyük şehirlerle kesişmiyor ama dört bir yanı turistik bir il biraz olsun gelişmez mi?
Geçen sefer orada yaşayacağımız gerçeğiyle yüzlemiştim ve bayağı canım sıkılmıştı. Bu kez herşeyiyle kabullenmeye çalıştım orayı.. Yine de pek başarılı olamadım. Sosyal faaliyet olarak hiçbir şey yok. Oturup çay içebileceğiniz bir yer bile yok. Hadi onu geçtim, evimde otururum ben de, ne bileyim böyle çarşıya çıkayım. Biraz dolanayım ne var, ne yok deriz ya, burada o da yok.. Böyle garip bir yer işte.. Tek dileğim bir an önce kurtulmak :))
Neyse zaten var olan 3-4 perdeciyi gezdik. Fiyat olarak fazla olduğu gibi, ninem zamanından kalmaydılar. Bir de amcalar bunlar moda deyince, daha fazla gezmeye gerek yok dedik. Annem ertesi gün döndü ve perdelerimizi canım memleketimden beğendi. Ben de dün onay verdim, şuan dikiliyorlar.. Mobilyalarımızdan hala ses yok.. 3 hafta doldu, umarız gelecekler ve biz yerleşeceğiz :)
Geri kalan günlerde eşim işten çıkınca Ürgüp ve Göreme'ye gittik. Oralarda dolandık, yemek yedik. Tek bir fotoğraf bile yok.. Çünkü fotoğraf makinem bozuldu !!! :(((( Durup dururken, beyaz çekmeye başladı. Hiç bir ayarıyla oynamadım, düşürmedim, çarpmadım. Hatta gözüm gibi baktım ilk defa ve bozuldu :( Özellikle ışıkta aşırı parlak çekiyor, neresi bozulmuş olabilir acaba?
Amazon'dan almıştık. Yurt dışından alınan ürünlerin garantileri nasıl oluyor acaba, bilen var mı? Markası Sony. Tr.de bu model henüz yok. Bir alt modelinin fiyatı 800 lira. Onu da geçtim fotoğraf makinesiz olmak, çok sıkıcı. Yarın götüreceğim servise, umarım yardımcı olurlar.
Sonuç olarak işte geldim, buradayım. Merak edip, soran arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ve herkese kocaman sevgilerimi gönderiyorum :))


8 yorum:

ayci dedi ki...

:O fotograf makinana üzüldüm - bir kac kisi böyle sorunlarla karsilasiyor - ama ben yardimci olamiyorum.

ben perde zaten hic sevmem. ev müsait oldugu icin, perde yok - sevmem perde merde ben!

Bence hem sen canakkaleye tasin, evet evet, orda her istedigin etkinlik var - kordonda dolasmak bile yeter :)

Gorki dedi ki...

Fotograf makinanızın Night Shot özelliği varsa bu özellik açık kalmıştır.
Lütfen kontrol edin :)
Size ayıca bir email de gönderdim.

Sevgiler

:: Görkem ::

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım hoşgeldinn :)

ah o perde konusunu bende yaşadım ama çok iyi bir çözüm buldum :)

Flame dedi ki...

Hoşşşşgellldinnnn canım benimmm..
Durum o kadar mı vahimm yaaaa :(
Üzüldüm valla :(
Neyse sayılı gün çabuk geçiyor bunu sende biliyorsun değil mi?
Yaşadıkça yeni yerler keşfedersin belki..
Kolay gelsin şimdiden sana..

Adsız dedi ki...

bende merak ediyordum nerelerdesin diye...Nevsehir'e 2 kere gitmisligim vardir ama peri bacalari vs hep turistik mekanlardaydik, sehrin bu kadar sIkIcI oldugunu dusunmuyordum...Ama olsun Nazo'cum, sevdicegin yaninda olduktan sonra her yer gul bahcesi olmaz mi? :) evinin dekorasyon isleri son hiz ilerliyor anlasilan , sonucu merakla bekliyorum...

a. gizem dedi ki...

hoşgeldin nazom, evinizin yavaş yavaş hazırlanması ne güzel yaaa :)
inş. mutlulukla oturursunuzzz :)
perdeler eminim güzel olmuşlardııır

a. gizem dedi ki...

hoşgeldin nazom, evinizin yavaş yavaş hazırlanması ne güzel yaaa :)
inş. mutlulukla oturursunuzzz :)
perdeler eminim güzel olmuşlardııır

nazo dedi ki...

* Aycii nolcak bu makine ya :((
Ben de sevmiyorum perde biliyor musun? Hele ki güeşliklerin sürekli kapalı durması içimi şişirir ama Nevşehir'de perdesiz oturmak, donsuz sokağa çıkmak gibidir heralde :p

* Görkem, teşekkür ederim..

* Elçincim merak ettim çözümünü ;)

* Ah be Alevcim vallahi çok vahim ama sabredeceğiz.. Sıkıldıkça atarız kendimizi yola, napalım..

* Banucum ben de daha önce gördüm defalarca Kapadokya'yı ama merkez çok kötü. Açıkcası bu kadarını beklemiyordum ben.. Haklısın canım, birlikte her zorluğa göğüs gereriz. Evi ben de merak ediyorum..

* Gizemcim umarım olacaklar güzel :) Sağol canım, darısı başınıza..