02.08.2008 {1}

2.8.09

Düğün videomuzu izledim dün gece..

Bakışlar, gülüşler, şaşkınlık, heyecan, mutluluk, hüzün, sevinç..
Tüm duygular karmakarışık..
Bugüne kadar ki hayatımızın en mutlu günü..
1 yıl geçti bile üzerinden, nicelerini görmeyi dileyerek..
Tabii ki birlikte, yan yana, evimizde olmayı da dileyerek..
Çiçekçi geldi öğlen. Kocaman bir buket getirdi. Heyecanlandım, bahşiş vermeyi bile unuttum :p
Tüm gün çeyizlerimi koliledik maaile..
Evlilik yıldönümünde çeyiz kolilemek garip mi ne? :p


11 yorum:

hersheyler dedi ki...

bitanem nice senelere bir yastıkta mutlu mesut huzurlu bir hayatınız olur inşallah
zaman çok çabuk geçiyor :)ne garip değil mi düğün videosu insan çoğu şeyi o sevinçten hatırlayamıyor bile bende seyrederken çok şaşırıyorum

Flame dedi ki...

Nice yıllara canım.. Kolay gelsin bu arada :p

aysun g. dedi ki...

yıldönümünüz kutlu olsun,birlikte daha nice seneleri kutlarsınız inşallah,hep mutlu sağlıklı ve huzurlu...hersheyler'in yazdığı gibi zaman çok çabuk geçiyor gerçekten.siz evlendiğiniz sıralar takip etmeye başlamıştım blogunuzu.bu bir senenin ne çabuk geçtiğini düşündüm ben de bir an:)
işlerinizde de kolaylıklar diliyorum,inşallah kısa zamanda düzeninizi oturtur ve kolaylıkla alışırsınız.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım ne çabuk geçti ya ..senin gidişini hatırladım bir an :)
seneye eşinle sağlıkla huzurla mutlu yuvanda kutlamam dileği ile ..öptüm seni :)

nazo dedi ki...

* İncicim çok teşekkür ederim. Eveett, düğünden beri onlarca kez izledim ama her defasında yeni birşey farkediyorum :)

* Alevcim sağol canım..

* Aysuncum çok teşekkür ederim. 1 sene hiç de kısa bir zaman dilimi değil aslında ama şimdi hemencecik geçmiş gibi geliyor.. Sevgiler..

* Elçincim, teşekkür ederim, inşallah..

a. gizem dedi ki...

nice yıllara nazocum,
nasıl gecti yaa 1 yıl?
daha yeni görmüş gibiyim paylaştıgın fotolarııı ...

sünter dedi ki...

Nazom.
daha balayinda sayilirsin:)
Allah nice nice mutlu yillar nasip etsin sizlere.Üreyin eksilmeyin:)
Öpüyorum

serrose dedi ki...

nice multu yillara Nazocum vay beee
hem upuzun hem de kisacik 1 yil

tebrikler canim
askla sevgiyle her daim elele olmaniz dilegi ile

not: canim Iyi ki doduk icin adresin lazim bize :)

NzlGl dedi ki...

Nice mutlu , sağlıklı ve beraber geçireceğiniz upuzuuuun yıllara nazocuğum

nazo dedi ki...

* Gizemcim 1 yıl oldu sayılır seninle de tanışalı :) Teşekkürler canım..

* Sünter Teyzeciğim, teşekkürler güzel dilekleriniz için..

* Serrosecumm çok teşekkür ederim.. Çok haklısın, hem çok uzun, hem çok kısa gerçekten..
İyi ki doğdun tamamdır..

* Nazlı Ablacığım çok teşekkürler.. Amin..

gunduz68 dedi ki...

allah daha nice yıllara ermeyi nasip etsin inşallah..sağlıkla sıhhatle...