ÖNCEKİ YAZI, KİTAP, DİZİ VS.

13.10.09

Bir önceki yazımda sadece paylaşmak istemiştim gördüklerimi ama öyle iyi niyetli ve duyarlısınız ki.. Çok mutlu ettiniz beni.. Tekrar tekrar teşekkür ederim. Ne yapabiliriz henüz bilmiyorum, her türlü fikre açığım bu konuda..
***
Salı günleri dersim yok. Hafta sonundan sonra bir gün işe gidip, tekrar tatil olması iyi mi kötü mü bilemedim :) Hafta sonu nasıl geçiyor anlamıyorum ben ama bugün sıkıldım sanki evde :) Biraz temizlik, sonra yemek, azıcık keçe, sonrasında da çarşı işi.. gün bitti.. Bir de insan evde olunca, sürekli gözüne bir şey batıyor. Orası tozlu, burası yamuk vs. Ruh sağlığım için iyi ki bir işim var dedim bugün :)
***
Okula servisle gidip gelmenin en güzel yanlarından biri kitap okuma fırsatının olması. Gün içinde zaman bulamasam bile serviste mutlaka okuyorum. Nermin Bezmen'in son kitabını bitirdim bu hafta.. Hani şu çok eleştiri alan "Bizim Gizli Bahçemizden". Yaşadıkları için, çok doğru yapmış, bravo diyemem belki ama yaşadığı aşkın gerçek olduğuna inanıyorum. Ben pek sevmem, aşk meşk konulu kitapları ancak bu kitaptaki en ufak söz bile rahatsız etmedi beni.. Gerçekten tutkulu bir aşkmış Pamir-Nermin aşkı, vay be diyerek okudum.. Bu arada bu kitap KültürTv indiriminden aldığım kitaplardan biriydi. Verdikleri sürede geldi, her hangi bir sorun yaşamadım ve iyi ki almışım. 40 liraya, kargo dahil 5 kitap almış oldum :) Bu arada KültürTv'de sık sık farklı indirimler oluyor. Takip etmek de fayda var.
***
Okuduğum diğer bir kitap "Koloni". J. C. Grange bu kez biraz yanılttı beni. Daha doğrusu diğer kitaplarında aldığım tadı alamadım ama yine de güzeldi. Grange yeni bir kitap daha çıkarsa, alır mıyım? Evet. Yalnızca bu kez beklentilerimin altında buldum ya da ben çok şey bekledim, bilemiyorum. Yine  de okumaya değer kesinlikle, kurgu öyle yabana atılacak gibi değil :)











5 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

o kuzucuklar için dersleri daha zevkli yapabilmeleri için ihtiyaçlar yollanacak sana :)

Stil Direktoru dedi ki...

Çok severek okudum ikisini de SİYAH KAN mıydı neydi GRANGE'ın onu da oku canım

Adsız dedi ki...

Nazo'cum Nermin Bezmen'in kitabını okuyacağım bende aşk romanlarını çok seviyorum.Artık yitirilen ve yaşanmaz, dinleyip göremediğimiz için, aşkları böyle güzel kitaplarda bulabiliyorum.

Flame dedi ki...

Bizim Gizli Bahçemizden'e başlayamadım daha. Başucumda bekliyor ama..

Paso ders yapıyoruz Nazocum yazdım ya sana da :(

Bitap düşüyorum sonra da. Bu Kalp Seni Unutur mu'yu izledim biraz bende. Hatırla sevgili tadında olacak bence. İzlemeyi istiyorum bende.

meltem dedi ki...

ben de kültürtv ciyim yoksa bu kadar çok kitaba bu kadar para vermezdim sanırım
e tek tek de alsam bana yatmiyo iyi ki var internet
ha bu arada nermin bezmenin bütün kitaplarını okudum hepsi birbirinden güzel,hepsi tek tek aklımda
sevgiler