SAYENİZDE BAŞLIYORUZ !!!

15.10.09

Sadece paylaşmaktı amacım; ama yardım isteseydim sizlerden ve sonrasında ki mailleri-yorumları alsaydım, inanın bu kadar mutlu olmazdım.
Yapamayız diyordum önce. Sonra, olsa bile art niyetli bir sürü insan var; üzerler, sürekli birilerine hesap vermek zorunda kalırız diye düşündüm ama sizler öyle iyi niyetli ve candansınız ki.. Bu işe girişmenin hiçbir olumsuz yanının olmadığını biliyorum artık.
Okul müdürümüzle görüştüm. Durumu anlattım. Herkese yetemeyeceğimizi biliyorum; ancak öğrencilerin en çok neye ihtiyaçlarının olduğunu sordum. Şaşırdı önce, sonra çok sevindi tabii ki.. Kendisi de bu konularda oldukça hassas anladığım kadarıyla.
Kırtasiye yardımı olabilir diyordum ben ama müdürümüz en büyük ihtiyacın kışlık mont ve ayakkabı olduğunu söyledi.
Önceki yıllardan anılarını anlattı. Şimdi bunları anlatıp üzmek istemiyorum kimseyi, zaten amacım demogoji yapmak da değil kesinlikle.

Uzun lafın kısası bu kış için 7-14 yaş arası kız ve erkek çocuklar için ayakkabı ve monta ihtiyaç var. Kullanılmış, çocuklarınıza küçük gelenler de olabilir. Kaliteli ayakkabı veya mont olması da elbette gerekmiyor. Öncelikli amacımız elimizden geldiğince kışı sıcak geçirmelerini sağlamak.

Ben henüz hangi öğrencilerin gerçekten, öncelikli olarak ihtiyacı var bilemiyorum, yeni geldiğim için. O yüzden yardımlarınızı doğru kişilere müdürümüz ulaştıracak. Bu konuda içiniz rahat olsun lütfen!

Şimdi beni bu konuda cesaretlendiren;

Başka çocuklar için yaptıkların daha taptazeyken, özel hayatında onca şeyle uğraşırken ve daha yorgunluğun geçmemişken, gece gündüz demeden gösterdiğin çaba, iyi niyet ve insanlık için;
Binlerce kere teşekkür ederim.

Her fırsatta çocukları sevmediğini söyleyip duruyorsun ya, keşke herkes senin kadar çocukları sevmesese, cadı ve uyuz olsa :)
Hasta halinle gecenin bir yarısı beni cesaretlendirdiğin için binlerce kere teşekkür ederim.

Anne olmak başka çocuklar için de, en az kendi çocuğu kadar hassas olmak galiba.. Dile benden ne dilersen diyecek kadar koca yüreklisin sen.. Hep birlikte güzel bir şey başaracağız değil mi? Konuştuğumuz gibi tek bir çocuğu bile gülümsetmek dünyalara bedel.. İyi ki varsın..
Sana ve eşine binlerce kere teşekkür ederim.

Her türlü ihtiyaç için "Abla" demen yeterli dediğin için, zaten dünyaları verdin bana..
Sana da binlerce kere teşekkür ederim.

Öğrencilerin her biri için kalemlik yapmayı istedin. Bir sürü özel işin olduğu halde benimle paylaşıp, destek verdiğin için sana da binlerce kere teşekkür ederim.

İşte böyle.. Tek tek isim yazamasam da her bir mail, her bir yorum inanın çok değerli benim için.. Çünkü onlar sayesinde cesaretlendim ben.. İyi ki varsınız !!

Umarım güzel şeyler başarabiliriz. Sizleri sık sık bilgilendireceğim konu hakkında. Sormak istediğiniz herşey için nazoyla@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz bana.


28 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

beni mahçup ettin nazocum güzel sözlerinle...çok teşekkür ederim

gecenin 1.30 da eğer milletin tepesine çöküp acil bana bot ve mont yollayacaksınız diye tehdit ediyorsam sana ve o kuzucuklara inandığım sevdiğim ve güvendiğim için

sen içini rahat tut bunuda başaracağız :)

nergisce dedi ki...

Büyük is brawo dogrusu nazo.
simdi gidip ne yapabilirim diye düsünmeliyim.

nazo dedi ki...


* Elçincim esas sen beni mahçup ediyorsun..
Umarım alnımızın akıyla çıkarız bu işten.. Arkadaşına, sana tekrar tekrar teşekkürler..

* Nergiscim, öpüyorum seni :)

yass dedi ki...

ne kadar guzel degıl mı nazo..bloglarımız sayesınde ıhtıyac sahıplerıne yardım edebılmek..

lale kunt dedi ki...

ay ne güzel şeyler yazmışsın nazo'cum :) çok teşekkür ederim..

hadi bakalım başlıyoruz o zaman, kolları sıvamaca :)

nazo dedi ki...


* Yass, blog bugüne kadar iyi kötü bir sürü şey kazandırdı bana ama bu çok farklı ve güzel olacak sanırım ;)

* Lalecim, güzel sensin :))
Kolları sıvamaca ;)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Hiç bir şeyin israf olmayacağını,az kullanılmış bir eşyanın atılmadan başka birine yarayacağını bilmek insanı mutlu ediyor.Çalışmanızı ilgiyle takip edeceğim.Yapabileceğim birşey olursa seve seve katılmayı isterim.Allah bu emeklerinizin karşılığını verir inşallah..

Flame dedi ki...

Sulugözlüyüm ya yazdığın satırlara sevinmem gerekirken gözyaşlarına boğuldum resmen..

Çok teşekkür ederim canım o güzel sözlerin için.

Asıl sensin bizleri harekete geçiren. Yazdıkların..

Hep birlikte bir parçada olsa o çocukların yüzünü güldürebilirsek, minik bedenlerini ısıtırsak ne mutlu bize. Kollarımızı sıvama vakti şimdi. Hepimize kolay gelsin..

nazo dedi ki...

* İçimden Geldiği Gibi, düşünsene ne çok eşyamız var bir kere giyip, bir daha yüzüne bakmadığımız.. Sağol canım..

* Alevcim, hassas arkadaşım benim gül sen, hep.. Çok öpüyorum seni.. Sıvadık kolları değil mi?

sünter dedi ki...

Sevgili nazom,
biz 15 gündür yoktuk buralarda Istanbuldaydik ve neredeyse hic internete giremedik o yüzden bazi yazilari kacirmisik. Simdi bu yazini okuyunca gugur duydum seninle.
canim benim elimizden geldigince yardimci olmaya bizde haziriz tabiiki.
Sadece Biz yine yollara düsüyoruz Merzifon yolcusuyuz.Cumartesi gidiyoruz, iki hafta kadar yokuz yine.
Döndügümüzde, nasil yardimci olabilecegimize dair senden bilgi aliriz. Biraz gec olucak ama kusura bakma oldumu canim. Kayitsiz kaldigimizi düsünmeyesin diye bildireyim dedim.
Öpüyorum canim

nazo dedi ki...

Sünter Teyzeciğim, yoksa abla mı demeliyim fotoğrafları gördükten sonra :))
Böyle birşeyin kusuru mu olur hiç, üstelik hiç kimse mecbur değil. Çok düşüncelisiniz, sağolun.. Konuşuruz yine, ben buralardayım.. Tatilin tadını çıkarın..
Öpüyorum ben de..

Elif UYSAL dedi ki...

Nazocum benden 2 adet mont. İkisi de sadece 1-2 kez giyildi. Ben 34 beden olduğum için kızlarımıza çok yalışacağını düşünüyorum. Adres olarak beni yönlendirirsen hemen göndermek isterim.Üşümeden yazsın o elleri miniklerimin,mutlulukla okuyup birer ATATÜRK çocuğu olsunlar:))))Bizim gibi:)

Adsız dedi ki...

Nazo'cum çok gzüel bir işe başkoymuşsun sana iilham veren insanlara çok teşekkürler,ayrıca cesaretin ve inancından dolayı kutlarım canım.Birilerinin üşümediğini bilmek,düşünmek çok güzel bir duygu olur.Bu duyguyuda yaşamak için elimden ne geliyorsa yapmak istiyorum. akşam eve gidince projene katılmak adına elimden geleni yapacağım ne var ne yok kontrol edeceğim.

nymphea dedi ki...

Nazo, ben de uyuz cadi sayesinde ogrendim bu durumu ve ben de elimden geleni yapmak istiyorum. Malesef bu yaslarda yakinim olmadigindan ben butceme uygun olan 1 cift ayakkabi ve mont almak istiyorum, ancak merak ediyorum kac numara ayakkabi alsam diye, gercekten hicbir fikrim yok.. Belki de tezgahtar yardim eder bana, ya da goz karari bir seyler yaparim.. Bu arada bunun disinda kirtasiye malzemeleri de gonderebilirim, sanirim her zaman ihtiyaclari olacak seyler.. Nasil ulastiracagiz sana?

HUYSUZBALIK dedi ki...

Nazocum ben de ayakları 35 numara olan birisi olarak kendi ayakkabılarımdan giymediğim bir kaç ayakkabı bulabilirim sanıyorum. O yaştaki çocuklara olur sanırım. Çok güzel düşünmüşsün canım. Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Canım nazom
bizler ayrı ayrı yerlerde olan boncuklardık. Sen bizi alıp dizerek güzel bir kolye yaptın. Asıl bizim sana teşekkür etmemiz lazım.
İyiki varsın.
Güzel sözlerin beni mahçup etti. Çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere
sevgilerimle

oytunla hayat dedi ki...

Nazocum bende etrafımda araştırıp sana geri döneceğim. Çok hayırlı ve güzel şeyler bunlar. Emeği geçen herkese kocaman kocaman öpücükler :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazocum ben de varim :))
simdi bir disari kadar cikiyorum, dondugumde sana mail aticam, sanirim bir seyler dikebilirim ben de :))
kocaman opuyorum, bekle beni :))

nazo dedi ki...

* Pride, mail gönderdim canım sana. Ne güzel şeyler yazmışsın.. Umarım dilediğin gibi olurlar :)
Teşekkür ederim desteğin için..

* Pearl, sağol canım.. Sizlerin desteğiyle olacak birşeydi bu. Çok teşekkür ederim desteğin için..

* Nymphea, teşekkür ederim canım.. Ben maille adres gönderecektim sana ama bulamadım adresini. Alacağın mont ve ayakkabı 7-11 yaş arası olursa daha rahat bulunur sanırım. Satıcı yardımcı olur dediğin gibi. Bu arada seni de tanıdıma sevindim :)

nazo dedi ki...

* Esinciğim, olur canım neden olmasın. Çok teşekkür ederim sana da, çook..

* Nazlı Ablacığım, ne güzel demişsin.. Bizim kolye süpersonik oldu desene :)) Çok öpüyorumm.. Yazı için de ayrıca teşekkür ederim sana..

* Oytunla Hayat, bekliyorum güzel haberlerini.. Sevgiler ve teşekkürler..

* Moonishim çook öpüyorummm seni :))

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ NAZO YAZINI NAZLI ABLAMIN SİTESİ ARACILIGI İLE OKUDUM İNAN ÇOK AMA ÇOK ÜZÜLDÜM ELİMDEN GELDİĞİNCE BİR ŞETYLER YAPMAYA CALIŞACAGIM BENİM O YAŞLARDA COCUKLARIM YOK AMA ONLARA ÖZEL MÜMKÜN OLDUKÇA ARAŞTIRMA YAPIP SANA BİLGİ AKTARI9MINDA BULUNACAGIM UMARIM BİRSEYLER YAPABİLİRİM
YAPAMAZSAM DİYEDE KORKUYORUM ...

nazo dedi ki...

* Sevil,
Üzülün diye yazmadım. Biliyorum ki ülkemizdeki ve hatta dünyadaki pek çok çocuk benim öğrencilerimden çok daha zor durumda.
Hiçbir şey yapamasanız bile, düşünmeniz, farkında olmanız yeter..
Sevgiler..

fatma dedi ki...

sevgili nazo bu güzel çalışmanız için sizi tebrik ediyorum.Ben de kendimce yardımda bulunmak istiyorum adres hakkında bilgi verirseniz sevinirim. kolay gelsin

nazo dedi ki...

* Fatma,
Merhaba, teşekkür ederim duyarlılığınız için.
Mail adresinizi gönderirseniz, adres hakkında bilgi veririm. Ya da siz bana mail atın (nazoyla@gmail.com) Nasıl isterseniz..
Görüşmek üzere, sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hemmenn bişeyler yapmak için çalışmalara başlıyorumm

Merve dedi ki...

Bende yardımcı olabilirsem ne mutlu bana ..

mailini bekliyorum canım :)

nazo dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı teşekkürler..

Mervişim teşekkür ederim canım. Mail yazdım :)

colors of angel dedi ki...

Sevgili Nazo hemen elimden geleni yapmak için çalışmalara başladım...sevgilerimle