YİNE KEÇE, YENİ KEÇE :)

23.10.09




13 yorum:

Merve dedi ki...

nazocum valla süperler ellerine sağlık bu kadar düzgün dikebilmek bayağ emek ister :)

Unknown dedi ki...

Çok şirin ayrıca çok titiz çalışmışsınız ellerinize sağlık.
Sevgiyle kalın...

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben çok beğeniyorum bu yaptıklarını, maşallah sana!

Flame dedi ki...

Süppperrrlerrrrr...

Stil Direktoru dedi ki...

Heyo bu güzel hatunun cicisi hergün üzerimde kot ceketime iliştirdim Nazo heryerde benimle hehe

Duru Günaçan dedi ki...

aaay çok tatlı hepside.birde ne kadar temiz ve titiz çalıştığın belli oluyor işlerinden.ee ne de olsa teknoloji tasarım öğretmenisin:)

nazo dedi ki...

* Teşekkür ederim Mervecim :)

* Evimin İncileri Belgin teşekkür ederim.

* Zeynepcim sana da çok teşekkür ediyorum. İnsanın yaptığı şeylerin beğenilmesi çok gurur verici :)

* Alevcim, sağol canım ;)

* Stil, lovely'e selam :) Teşekkür ederim canımm.. Fare göz kırptı sana..

* Kapkara Camdan Kelebek, çok teşekkür ederim canım. Ayy öyle ama değil mi? Dersimizin günlük hayattaki faydaları işte :))

cCc dedi ki...

Sarı yıldızlıya bayıldımmm.. Yıldız delisiyim ve çok cici buuu :D

nazo dedi ki...

Bugün bir sarı yıldız daha yapacaktım ama keyfim olmadı bir türlü :)) Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

ozlem dedi ki...

möö tam benlik ki. almaya yeltensem benim olmak ister miii?

ozlem dedi ki...

aldım bile! söyle ona çabuk eve gelsin :P

nazo dedi ki...

* Möö! dedi ki: yeni sahibim için yola çıkıyorum yarın. Ayrıca ona iyi bakacağına dair bir his varmış içinde, daha görmeden çok sevmiş seni :))
Güzel günlerde kullan canım..

Abuk Kraker dedi ki...

Yine harika şeyler çıkarmışsın Nazo.Tebrikler,eline emeğine sağlık.