"EN" Lİ MİM

22.11.09

Alevciğim'e teşekkür ediyorum ve hemen başlıyorum :)

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
Türkiye dururken başka bir ülkeye gerek yok. Gayet sıkıcı bir gündemimiz var. Bir de Norveç'te mutasyona uğramış malum grip, ona canım sıkıldı.

En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Hiç sorma.. Serviste garip garip şarkılar çalıyor. 'Yorganımda kene var, kopar kopar gene var' Valla, şaka değil. Var böyle bir şarkı ama kim söylüyor bilmiyorum.

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
Amerika'dayken tiksinmiştim en son hamburgerden, pis bir yağ kokusu vardı. Normalde tiksinmem, arada bir yediğim için.

En son hangi sakatatı yedin?
Beyin ve dil yedim.

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Sıla'nın albümü güzel.

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
Hiç hatırlamıyorum.

En son hangi yerli filmi beğendin?
Nefes Vatan Sağolsun

En son hangi yabancı filmi beğendin?
Slumdog Millionaire

En son hangi kitabı okudun?
Ayşe Kulin / Veda

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Luxor 2

En son hangi mizah dergisini okudun?
Penguen

En son neyden korktun?
Yalnızlıktan

En son kime veya neye küfrettin?
Televizyonun sildikten 10 sn. sonra tozlanmasına

En son neyden kaçtın? (opsiyonel: koşarak da olabilir)
Tezimden ama yakalandım sonunda ve bitti :))

En sevdiğin 5 film?
Selvi Boylum Al Yazmalım
Neşeli Günler
P.S. I Love You
Devrim Arabaları
Babam ve Oğlum

En sevdiğin 5 şarkı?
Zülfü Livaneli-Gözlerin
Israel Kamakawiwo'Ole-Somewhere Over the Rainbow
Haluk Levent-Dert Olur
Zuhal Olcay-Pervane
Yaşar-Koy Beni Gözlerine

En sevdiğin 5 yemek?
Etli lahana sarması
Patates püresi
Pırasa
Makarna
Kebap çeşitleri

En sevdiğin 5 isim?
Can, Yağız, Tuna, Elif, Zeynep

En sevdiğin 5 oyun?
Monopoly
Okey
Tavla
Super Mario :)
Luxor 2

En büyük korkun nedir?
Sevdiklerimi kaybetmek

En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
Olur mu hiiçç?? (eşime ithafen)
Sıkı can iyidir çıkmaz (büyüklere ithafen)
Bakarız (eşime ithafen)
Beni sizler varettiniz (ünlülere ithafen)
Su içsem yarar (metabolizmaya ithafen)


4 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sakatat olayında koptum ben :)

Adsız dedi ki...

Bakarızzz aynen gıccuk kelime:p Bakma yap dimi:))

A.Ş.K dedi ki...

şarkıya çok güldümmmm hala gülüyorum :)))))

nazo dedi ki...

* İçimden geldiği gibi gülme amaaa :)

* Tatlı cadı, öyle valla :p

* Gofrettcim sen bir de dinle. Hani Ankaralı Turgut var ya, işte onun söyledikleri gibi bir şarkı. Belki de o söylüyordur bilmiyorum. Çok fena :))