KİTAP MİMİ

16.11.09

Ben mim cevaplamayı seviyorum zaten; ama bu mimi daha çok sevdim. Bu yıl okula servisle gidip geldiğim için kitap okumaya zamanım çok oluyor. Hem yol işkenceye dönüşmüyor, hem ben keyif alıyorum. 

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?

Umut "Hayat Akan Bir Sudur"; Ayşe Kulin, Veda ile başladığı Osmanlı ailelerinin yaşamına, bu kez de Cumhuriyetin yeni kurulmakta olduğu sancılı yıllarda tanıklık ediyor.
Akıp gitmekte olan günlük hayat derinden değişmekte, bu değişim aşklara, dostluklara, aile ilişkilerine, her şeye yansımaktadır.

2. En son aldığınız kitap?

Hande Altaylı / Maraz {nihayet}
Ayşe Kulin / Türkan

3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?

Aslında çok ama en son okuduklarım içinde; Khaled Hosseini / Bin Muhteşem Güneş ve Uçurtma Avcısı, Buket Uzuner / Kumral Ada Mavi Tuna, Zülfü Livaneli / Leyla'nın Evi.. Bir de çok önce okuduğum Dostyoveski / Ezilenler ile John Steinbeck / Fareler ve İnsanlar en sevdiğim kitaplar arasında. Aslında ben okuduğum her kitapta kendimden birşeyler buluyorum; dolayısıyla seviyorum da..

4. Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?

Maeve Binchy Gümüş Yıldönümü ve Aşk Bir Kere.. Gümüş Yıldönümü'nü yarım bıraktım. Aşk Bir Kere'yi sözde okudum ama en ufak birşey hatırlamıyorum. Sırf o kadar para verdim belki sonu güzeldir diye okudum, sonunu bile hatırlamıyorum şu an :)

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?

Hande Altaylı / Maraz.. Nihayet alabildim ve sabırsızlanıyorum okumak için. Eşim almış bugün kargodan. Eve gittiğimde başlayacağım :)

Serrose ve Elif bu mimi severek cevaplayacaklardır diye düşünüyorum ;)


9 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de otobüste serviste asla okuyamıyorum kitap. Araba tutuyor. Maeve Binchy'nin kitaplarını ise çok sevdim. Özellikle de Yalnız Kadınlar Sokağı'nı. Ama demek ki romantik kitapları sevmiyorsun. Sevgiler...

lale kunt dedi ki...

nazo'cum maraz o kadar güzel ki... elinden bırakamadan bitirmiş olacaksın emin ol.

bi de bişey dicem biz seninle hep aynı kitapları okuyoruz :) veda'yı ben de aldım ama daha sıra gelmedi çok komik değil mi? leyla'nın evini de almıştım yazın, araya başkaları girdi sen de okudum çok güzel deyince ona başladım falan. komiğime gidiyo :) daha sayarım da uzatmayayım :)

nazo dedi ki...

* Esin, ben de senin aksine kısa ya da uzun yolculuk esnasında birşeyler okumaya bayılırım. Kitap, dergi hiç farketmez.
Maeve Binchy'nin Yalnız Kadınlar Sokağını çok beğenmiştim. Sonra Yıldızlı ve Yağmurlu Geceler kitabı kuyup, beğendim. Ardından okuduğum kitaplarını nedense hiç sevemedim. Belki aynı tip yazıyor olmasındandır.
Sevgiler..

* Lalecim, zaten senin etkinde kaldım Maraz'da :)
Evet ya, birbirimizden etkileniyoruz demek ki.. Ben alırken yorumlara da bakarım. Olumsuz bir yorum varsa aklım kalır onda, hemen almasam mı derim. Deli miyim ne :p Senin tavsiyelerini çok beğeniyorum hep. Korkma İnsancık Korkma'yı da alacağım.

lale kunt dedi ki...

ben de yorumlara çok bakıyorum :) iyi oluyo ama ya insna bi yerden sonra okuma zevklerinin aynı olduğunu keşfediyo ya. ben mesela, senin güzel dediiğin her kitabı gözüm kapalı alırım :)
korkma insancık korkma da aaah harika bi kitap. al mutlaka..
bu arada annenlerle nasıl geçti? hasret giderebildiniz mi bol bol?

Hayatın Ressamı dedi ki...

marazı çok merak ediyorum.
sen oku beğenicekmisin bakalım?okuyunca yorumunu bildirirmisin?

ceydabural dedi ki...

hande altaylının maraz kitabını begenmiştim bakalım beğenicekmisin :)

el*ff dedi ki...

Nazocumm hemen yanıtladım zevkle :)) Maeve Binchy konusunda seninle aynı hissiyattayım,tşk ler canım ...

Abuk Kraker dedi ki...

Nazocum Maraz okunacak kalitede bir kitap değil maalesef.En azından benim için böyle :)
Sırada okuyacağım çok kitabım olduğu için Türkan'ı alıp başlayamıyorum.Acaba okuyunca yorumunu yazarmısın?
Sevgiler.

NzlGl dedi ki...

nazom
gmail belki ulaşamaz diye burayada yazıyorum
lütfen koliyi göndereceğim adresi yazarmısın
vermiştin ama ben kaçırdım
çok öptüm
sevgiler