PAZAR PAZAR MARAZ

22.11.09

Arka arkaya pazar deyince ve Pazar kelimesini düşününce ne komik geliyor kulağa.. Yalnız geçen bir pazar {söyledikçe komik gelmeye devam ediyor bu günün ismi} iyi mi kötü mü anlayamadım. Sabah saatlerinde güzeldi. Sanırım artık sıkılmaya başladım. Ben ki yalnız yemek bile yemeyen insan, iyi idare ettim aslında. Dün gece de gayet sorunsuz geçti. Korkma konusunda ciddi bir potansiyele sahip olduğum düşünülürse ki -eşimden ve kendi gölgemden korkmuşluğum bile var- iyiydi. Geç yattım üstelik, yatak odasına gayet sakin gittim. Evin içinde aptal aptal koşmadım :)) Yemek konusunu da dünden kalanları yemekle çözdüm; ama biraz fazla kaçırdım galiba. Mide fesatı geçireceğim :)
Neyse bir ara kitap okuyayım diye uzandım. Normalde Ayşe Kulin / Umut okuyorum ama Maraz'a şöyle bir gözatayım diye elime aldım. Arka kapağı okudum, sonra sayfalarını karıştırdım ve başladım okumaya. Sözde bakıp bırakacaktım ama olmadı, baktım 20 sayfa kalmış. Devam ettim okumaya. Şimdi içim rahat. Diğer kitabımı okumaya devam edebilirim ;)

Hande Altaylı / Maraz, akıcı ve sıkmayan bir kitap. Zaten 197 sayfa, keşke biraz daha uzun olsaydı diyorsunuz bitince. Ayrıca gözlemleri çok yerinde. Tavsiye ediyorum okumayanlara..


12 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum merhaba:) Çok sık girip, yorum bırakamıyorum. Kusura bakma! İyisindir umarım. Eşin gelmiştir herhalde:) Umut çok güzel bir kitap bugün bitirdim. İyi haftalar! Öptüm canım:)

yass dedi ki...

en sevdıgım sey..elıne al bıtır ve kaldır:P

kkkk dedi ki...

bende ayni senin gibiydim bir iki sene oncesine kadar hatta birkac level fazlaydim sanirim senden kesinlikle evde tek basima kalamazdim ama artik alistim sanirim buyuyorum :P

A.Ş.K dedi ki...

Marazı bende bir solukta bitirmiştim, gerçekten çok güzel bir kitap..

ceydabural dedi ki...

ben de öle okumuştum bir kaç sayfa okuyayım demiştim kitabın yarısından çoğunu okumuştum güzel bir kitap

Flame dedi ki...

Bende bir solukta ve keyifle okudummm Maraz'ı. Kahve ile şahane gidiyor değil mi :D

Stil Direktoru dedi ki...

Ah bense kıyamıyorum ya son sayfalara bitmesin diye, ama sonunu getirmek oh be demek hele mutlu sonlarsa eğer mest oluyorum canım

nazo dedi ki...

* Seblacım iyiyim canım. Evet geldi akşam :) Umut çok güzel gidiyor. Veda'da çok güzeldi. Bitirince yazacağım ikisini de..

* capricemoda, kesinlikle ben de büyümüşüm. Aferin bize ;)

* Yass aslında ben kısa kitap sevmem. Çünkü çabuk biter, üzülürüm ama bazen iyi oluyor böyle..

* Fotoğraf Penceresinden, hemen sarıyor değil mi? Güzel kitaptı..

* Alevcim evet canım. Biz kahvekolikler için, herşey iyi gider kahve yanında ;)

* Still, işte ben de aynen öyleyim. O yüzden kalın kitaplar severim :)

* Gofrett, aynı fikirdeyim canım ;)

Unknown dedi ki...

hande altaylının ilk kitabını bir solukta okudum. şimdi hipnozcuyu okuyorum bitince sıra maraz daç

nazo dedi ki...

* Zencefilcim, Ben de önceki kitabını okumak istiyorum. Okumamıştım :)

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba sevgıler ıyı akşamlar

Devastator Usta dedi ki...

ben de okudum güzel kitap. tavsiye ederim ben de.