.. VE TEZ BİTER !! :)

24.11.09

Tezim bitti !!
2 yıldır süründü resmen ama sonunda bitti.
Henüz savunmaya girmemiş olsam da, önümde bitmiş bir tez var şu an.
İnanması güç :))
Tabii ki eşimin büyük yardımı, desteği ve bilimum iteklemeleri sayesinde. O olmasaydı çoktan atılmıştım.
Yarın Ankara'dayım, enstitüye teslim edeceğim. Yorucu bir gün olacak ama olsun. Ankara havası alıp, akşama geleceğim.
Bu durumda geçen yıldan beri beklediğim Öğretmenler Günü'nü kaçırıyorum :(
Ne yapalım, eğitim yolundaki her adım mübahtır :p
Tüm öğretmenlerin gününü kutluyorum içtenlikle ve koşar adım uykuya gidiyorum.
Bekle beni Ankara!!


31 yorum:

#dailyela #elos dedi ki...

Tebrikler N@zo. Uzerinden buyuk bir yuk kalkmistir eminim. Ogretmenler gunun kutlu olsun bu arada. Sevgiler.

dwarfwaves dedi ki...

geçmiş olsun..bu arada ankara'ma benim adıma selamlarımı götürür müsün? :b şimdiden ii yolculuklar....

nazo dedi ki...

* Shopping Mage, teşekkür ederim. Kalkmaz mı, hem de nasıl :) Sevgiler..

* Dwarfwaves, elbette götürürüm. Ankara sevenlerle çok az karşılaşıyorum ne de olsa :) Sevgiler..

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun Nazocum ve
ogretmenler gununu kutluyorum,
ogretmenlerin hakettigi imkanlara ulasabilmesini umuyorum
bu ulkede calisirken kafasi en rahat olmasi gereken bir grup varsa onlar da ogretmenler cunku.
sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nazom öğretmenler günün kutlu olsun çok öpüyorumm :)

tuku dedi ki...

tebrik ederimmm hayırlı olsun, gününde kutlu olsunn ayrıca:)

mermaid dedi ki...

yine önce yazmışsın ben gelmeden:)
Öğretmenler günün kutlu olsun örtmenim!

Deniz dedi ki...

Tebrikler...
Memleketime benden de selamlar

Hayatın Ressamı dedi ki...

önce geçmiş olsun sonrada hayırlı uğurlu olsun.
Amann ankara'nın pis soğuk havasını alıp ne yapacaksın?ama sen çok seviyordun burayı değilmi?
güzel öğretmenim ösenin ve anneciğinin öğretmenler gününüzü kutlarım annenin ellerinden öperim.
ne mutlu bana geçensenede kutlamıştım.yani hersene öğretmenler gününü kutlayabileceğim bir arkadaşım var artık.

Flame dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun canım..

Alper & Alev

yass dedi ki...

nazosumm gozun aydınnn:)

hem ogretmenler gununu hem de tezını bıtırmıs olmanı kutluyorummm..

Merve dedi ki...

çook sevindim nazocum..benimde tezim bitince bir derin ohh çekmiştim..

inşallah bir çırpıda geçer savunman güzel öğretmen :))

Sümbül Zerafeti dedi ki...

Hadi geçmiş olsun çok çok tebrik ederim şimdiden, darısı başıma ;)

a. gizem dedi ki...

nazo eline sağlık canım... tebrik ediyorum seni
nasıl sevindim anlatamam :)
nazom sen ne ara sessiz sessiz hallettin bu işi şekerim :) tabii eniştenin payı büyük, beni de uzaktan zorlamaya çalışan biri o kadar etkili olmadı mesela :)

demek şu anda ankaradasınnn... keşke tunalıya gelebilsen beş dakika, senle bi çay içsek dedim içimden :)
opuyorum seni kocaman!

Haydins dedi ki...

Tebrik ederim :) Öğretmenler gününü de kutlarım canım :)

Işıl dedi ki...

tez donemı bıtırrir adamı esımden bılıyorum

esketek dedi ki...

Öğretmenim,günün kutlu olsun.
Tezin bitmiş geçmiş olsun
Ankarama benden çokkk selam olsun, 10 aydır gidemedim.
Sevgilerimle.

ceydabural dedi ki...

biten tezin için hem geçmiş olsun hemde kutlarım :)

B U K E T dedi ki...

hem hayırlı olsun diyorum hemde öğretmenler gününü kutluyorum canı gönülden.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Nazocum hem öğretmenler gününü hem de tezinin bitişini kutluyorum. Umarım son sınav da iyi geçer. Sevgiler...

Burcu Çalışkan dedi ki...

Tebrikler, savunmanı da iyi geçirip tam bir rahatlama dönemine girersin umarım :))

nazo dedi ki...

* Haydins, teşekkür ederim canım..

* Işıl, evet normalde çok stresli bir dönem ama ben o kadar çok erteledim ki; yapmadığım için strese girmeye başladım. Bir ara tez konumu unutacak dereceye bile geldim :p

* Mervecim, canım benim inşallah.. Önemli olan bitmesiydi, savunmadan şimdilik korkmuyorum ama şimdilik :))

* Gizoşum sorma ya, hani 1. sınıf çocuğunu annesi çalış der ya binbir zorlukla. İşte aynen öyleydi durumumuz. Darısı başına.. Gerçi senin de savunmam kaldı sayılır. Ne çok isterdim Tunalı'ya gelebilmeyi ama çok koştur koştur bir gün oldu. Offf, umarım sen İstanbul'a gitmeden birgün başarırız görüşebilmeyi :)

* Sümbül Zerafeti, darısı başına canım ;)

nazo dedi ki...

* Yasscım sağol canım..

* Alevcim, sağol canım. Alpiş'imi de öpüyorum ;)

* Sihirlim benim, canım.. Annemi de unutmamışsın :) Çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum seni..

* Kiraz Sevdası, çok teşekkür ederim. Öyle düşünmene çok sevindim, genelde tatili çok meslek olarak biliniyor ya, o yüzden :(

* Deniz, teşekkür ederim..

* Elçincim, çok teşekkür ederim canım..

nazo dedi ki...

* Mermaid :) teşekkür ederim..

* Tukucum, sağol canım..

* Esketek, çook teşekkür ederim canım.. Ankara'yı çok özlemişim ben de..

* Buket ve Fotoğraf Penceresinden, ikinize de çok teşekkür ederim kızlar..

* Esincim, sağol ve umarım sorunsuz geçer o da..

* Burcucumi umarım.. Büyük kısmı bitti ya, gerisi de gelir heralde :)

Ess dedi ki...

slm. dün sabah ilk iş öğretmenler gününü kutlamak istemiştim. bir de tezi teslim etmeye gideceğini okuyunca dwarfwaves gibi benden de ank.ya slm söyle diye araya sıkıştırıvermiştim ;)
ama yine gelmemiş benim yorumum.
ne varki bende anlamadm :(

neyse, gecikmeli olarak
ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN! ;)

a. gizem dedi ki...

nazom hakkaten...1 sene var bak bir daha geleceksin değil mi? o zaman görüşecegiz canım ...savunma dedin de bayramdan sonra gireceğim sanırım.. aklım hep orda , rüyalarımda bile...bütün bayram sunum hazırlayacagım bakalım...
bu arada: jüri üyelerim: eski dekan+ şimdiki dekan yardımcısı + ve okulun en yaşlı prof' u :))))

nazo dedi ki...

* Esracım, oluyor bazen.. Seninle ilgisi yoktur..
Çok teşekkür ederim canım..
Ankara'dan pek birşey anlamadım ama yine de güzeldi. Eskisi gibi :)Selamlar..

* Gizoşum korkma.. Geçer gider.. Benim de bir jürim eski bir prof.. Çok ayrıntıcıdır ama ben de tuhaf bir rahatlık var. Yazdım bloguna yorum.
Çok öpüyorum, bayramı zehir etme kendine ;)

Derya dedi ki...

Tezin için tebrik ederim Nazocum biraz geç oldu ama öğretmenler gününde kutlu olsun. Sevgilerimle..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Tebrik ederim.Başarıların daim olsun...
Bu arada bayramını en içten dileklerimle kutlarım...

nazo dedi ki...

* Deryacım, teşekkür ederim canım.. iyi bayramlar..

* Ebrucum, çok teşekkür ederim. Ben de senin bayramını kutluyorum ve İpek'i öpüyorum ;)

Stil Direktoru dedi ki...

Aaa nasıl görmedim ya, çıtır öğretmenim bende kutlarım :)