MİM {BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN 5 YER}

19.12.09

Mim sever bir insan olarak Beetle Juice'in "senin için önemli olan 5 yer mimi" ni severek cevaplayacağım.

Afyon: Memleketim. Ailem, anılarım orada.. Eskiden kurtulmaya calışırdım, hiç sevmezdim. Şimdi ilk fırsatta kaçtığım yer. Çok özlüyorum. Mekanları değerli kılan, orada yaşananlar, orada yaşayanlar. Kesinlikle savunuyorum bunu. Eşimle lisede tanıştık. Afyon sokaklarında attığım her adımda anımız var. Lise yıllarımı, arkadaşlarımı, yaşadıklarımı hep özlemle anıyorum o yüzden.

Ankara: En az Afyon kadar değerli benim için. Hatta ileride yaşamak istediğim tek şehir. Bana hiç gri, sıkıcı gelmez. Huzurlu hissediyorum orada kendimi. Üniversite yıllarımızı hatırlayınca hep yüzüm gülüyor. Kilometrelerce yürüdüğümüz sokaklarına geri dönebilmeyi istiyorum en kısa zamanda.

Las Vegas: Bunu buraya yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama evlendikten sonra kurduğumuz ilk yuva oradaydı. Şartlar ne olursa olsun ilk gözağrımızdı ;) Yeniden orada yaşamak istemem ama şimdilerde düşününce güzel ve unutamayacağımız günler geçirmişiz.

Bodrum: Küçüklük tatillerim Antalya ve civarında geçtiğinden Ege'yi pek bilmezdim ben. Sadece bir kez Marmaris ve Didim'e gitmiştik ailemle. Hayal meyal hatırlayacak kadar da küçüktüm o zaman. Onun dışında her yaz Antalya, Alanya, Kemer, Beldibi, Serik ... O zamanlar çok seviyordum tabii ki her çocuk gibi.. Ne güzel günlerdi :) Sonraları Antalya sıkmaya başladı beni çok sıcak olduğu için. Balayına Bodrum'a gidince de hayran kaldım Ege havasına, Ege Denizi'ne.. Bundan sonraki tatillerde her yerini görmek istiyorum ama herşey dahil bir otelde kalmadan. Salaş, aylak bir tatil olsun ;)

Evim: Ben bu mimi benim için önemli olan şehirler şeklinde algılamışım anlaşılan :p O yüzden "evim" i kullanayım 5. hakkım için. Dışarıda vakit geçirmeyi çok sevmiyorum. Evimde huzurlu, mutlu, rahat hissediyorum kendimi.. Yalnız olmadığım müddetçe. Daha doğrusu gün içinde yalnız kalmayı severim ama geceleri hayır!


11 yorum:

esketek dedi ki...

İşte Ankara'nın gerçek değerini bilen bir can daha..Seçiminiz bence tam puan.Sevgilerimle.

Gizem. dedi ki...

gel sen gel Ankara'ya gel:)

nazo dedi ki...

* Esketek, Ankara'yı neden sevmezler, hiç anlamam :) Teşekkür ederim..

* Gizemcim, geleyim değil mi? Ben de çok istiyorum :)

ZencefilliÇörek dedi ki...

canim cevaplarini zevkle okudum ve "Mekanları değerli kılan, orada yaşananlar, orada yaşayanlar" sozune aynen katiliyorum.
LA'yi de ozledin bak :) dedigin gibi ilk yuvaniz orasiydi.
Ankara'yi ben de cok severim ve orada yasamak isterdim.
opuyorum..

elfeyp dedi ki...

Yahşi'ye gel sen!! Tam senin istediğin gibi, buzz gibi tertemiz denizine girer, mandalin bahçelerinin arasında balığını yersin :)

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, ben teşekkür ederim cevapladığın için:) Elfeyp'e kesinlikle katılıyorum, aradığın yer Yahşi. Hem Bodrum'dasın hem salaşsın hem de huzuru buluyorsun, üstüne bir de ucuz;)

ceydabural dedi ki...

afyon güzeli keyifle okudum mim'ini :)

muzooo dedi ki...

canım afyon için söylediklerin benim için de geçerli eskiden kaçmak isterdim ama şimdi o küçük adam hayatımın erkeği (yiğenim)beni bağladı ailemde tabiii.....seni çok özledim bu arada

nazo dedi ki...

* Zencefilcim, siz de gelin Tr.ye, hep beraber Ankara'ya yerleşelim :)

* Elf, süper! Bu yaz, inşallah..

* Beetlejuice, rica ederim canım, zevkle yazdım. Bahsettiğin gibi bir tatil tam bizlik. Yaz gelsin artık :)

* Fotoğraf penceresinden, :))

* Muzooo, eşeğim ben. Tüm gün aklımdaydın. Erteleyip durdum aramayı :( Ben de seni çok özledim! Kendi çocuğun olunca ne yapacaksın bakalım? ;)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ankara hariç geri kalanına katılıyorum hepsi de çok güzel yerler. Ya sevemedim ben denizi yok suyu yok ya sanırım ondan. Ama dediğin gibi şehirleri sevdiren orad yaşayanlar ve yaşananlar. Sevgiler...

sünter dedi ki...

Canim Nazom,
insan yasanmis güzel bir anisi olan her yeri seviyor özlüyor galiba. Yoksa sehirler degil insani baglayan icindeki insanlar.Senin mimindende bu cikmis zaten.
Öpüyorum seni