NAZO'S DIY PROJECT ;)

13.12.09

Gri hırka giymeyi çok seviyorum. Aslında ben hırka giymeyi çok seviyorum. Özellikle bu yıl uzun, ince hırkalar çok fazla. Hemen hemen her markanın var bu tarz hırkaları ve çok kullanışlılar. Merve gri hırka süsleme fikri vermişti. Benim ki değişik bir versiyonu ve keçeyle. Kalp Hersheyler'in hediyesiydi. Hemen hemen her kıyafetimin yakasında taşıdım onu ama artık daimi yeri burası ;)
Sonuç olarak kırmızı keçeden kalp broş, siyah keçeden kedi ile gri hırkanın üzerinde zincirle birleşti ve ortaya NAZO'S DIY PROJECT çıktı :))
Nasıl olmuş? ;)
Not: Bu benim ama isteyen olursa yapabilirim. Pasaj'a ekledim.


23 yorum:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Ben çok beğendim. Ellerine sağlık.

nergisce dedi ki...

cok hos olmus ve kedi nasil muntazam kesilmis ölye, hazir sandim ama okurken anladim ki senden, nasil kestin onu ölye:D

Merve dedi ki...

tatlım, çok çok cici olmuş :) güle güle kullan dediğin gibi çok kullanışlı ince uzun hırkalar..hem heryere giyiliyorlar hem de çok rahatlar!

nazo dedi ki...

* Banucum teşekkürler..

* Nergiscim, hani 2 yazı önce bir etsy linki vermiştim ya, kedi oradan. yani çıktı alıp, kestim. Keçe ince olduğu için zor olmadı. Bir de alıştım artık.. Beğenmene çok sevindim ;)

* Mervişş, sağol tatlım.. Hırkalar çok rahat dediğin gibi.. Ben yaz-kış kullanıyorum..

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldım bayıldımmmmmm:)

ANTİGONE dedi ki...

çok şeker olmuş, ellerine sağlık ;D

leyya dedi ki...

süpper olmuş:))eline sağlık

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çooook güzel:))) Harikasın Nazocum!!! Güle güle kullan! Ben de istesem olur mu:))))Çok beğendim:)))

a. gizem dedi ki...

coook güzel olmuş eline sağlık nazo :))

Aslı dedi ki...

Çok güzel olmuuuuş! Siyah kedi yapmak için siyah keçe aradım ama bulamadım, gri vardı sadece... Ben de gri kedi yapayım bari dedim ama daha bitmedi. Yine de kara kedinin yeri ayrı, griyi sevebilecek miyim bilmiyorum...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

şahane olmuş.ellerine sağlık...sevgilerimle...

nazo dedi ki...

* Pride, teşekkürler ;)

* Antigone, sağol canım..

* Leyya-craftmania, teşekkür ederim..

* Kirpikteki Gözyaşı, olur tabii canım, seve seve ;) mail attım..

* Gizoşum, sağol..

nazo dedi ki...

* Aslıcım, olsun, gri kedi de güzel olur ;)

* Neslihan teşekkür ederim, sevgiler..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

kedilere hayran olan ve kedi objeleri toplayan biri olarak çok beğendim :)

Girls On Blog dedi ki...

Ay nefis...bir kedici olarak bayildiim:) Kedici değil de kedisever/kedisahibi diyeyim heheh.

sermoon dedi ki...

Cok degisik ve cok guzel bir calisma olmus.Genisletilebilir bile bu fikir :) Cok cok hosuma gitti.Ellerine saglik.

nazo dedi ki...

* Dalgaları Aşmak, kedi objelerini ve kedileri ben de çok seviyorum ;) Teşekkürler..

* GOBcum ben de kedi sahibi değilim ama kedi severim ;) Teşekkür ederimm sana da..

* Sermoon evet genişletilebilir. Var aklımda birşeyler ama bakalım ;)

ceydabural dedi ki...

şahane olmuş :)

^zeynep^ dedi ki...

vallahi çok tatli olmus!!! eline saglik:)

Stil Direktoru dedi ki...

Çok şeker olmuş tatlım

Ess dedi ki...

SLM. GERÇEKTEN, "HAAARİKA" OLMUŞ. ÇOK DEĞİŞİK, ÇOK ÇOK ŞİRİN. ÇOK HOOOŞŞ. ;)

GÜLE GÜLE KULLAN

celibon dedi ki...

ben de gri hırka çok severim! en çok gri ve kahve giyinirim :)

kedicik de çok sevimli.

ŞIKELLA dedi ki...

gri hırka her sezon yeniden moda sanki:)