İYİ Kİ..

10.1.10

İyi ki doğdun sevgilim..
İyi ki benimlesin..
İyi ki alakasız zamanlarda evin içinde seni seviyorum diye yükselen sesin var..
İyi ki yanımda olduğun her an huzur içindeyim..
İyi ki bu kadar sevgi dolu ve düşüncelisin.. {Kaç sevgili, eve gelirken sürfile makası getirir ki? :)}
İyi ki hergün, akşam olsa da kavuşsak diyoruz..
İyi ki beni her konuda yüreklendiriyorsun, destekliyorsun..
İyi ki varsın hayatımda.. hep ol.. birlikte uzun, mutlu, sağlıklı bir yaşamı paylaşalım..
Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun zaten ama buradan da söylemek istedim ben.
Herşeyi kayıt altına alıyorum ya, bu da yüzbininci kez kayıtlara girsin.
Seni seviyorum!


24 yorum:

Flame dedi ki...

AŞKINIZ HİÇÇÇÇ BİTMESİN...

Nazocum dilerim elleriniz hiç ayrılmaz, birlikte 80. yaşı da kutlarsınız..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Sevgili iyi ki doğmuş:) İyi ki biraradasınız:) Maşallah bin kere!!!Mutlu pazarlar size:))

ayci dedi ki...

iyi ki iyikisiniz :)

el*ff dedi ki...

İyiki Nazocum iyiki birliktesiniz ve sen bu sebepten çok çok mutlusun... Nice hep birlikte mutlu yaşlar dilerim :))

serrose dedi ki...

Masallah diyorum bin kere
Okurken ilk aklima gelen oldu.

Askiniz daim olsun

Kocaman sevgiler

Dogum gunu kutlu olsun

Abuk Kraker dedi ki...

Ne tatlısın Nazo'cum eşin çok tatlı.
Aşkınız hiç bitmesin,hayatlarınızın sonuna kadar böyle musmutlu:) olun inşallah!

nazo dedi ki...

* Alevcimm, canım benim inşallah.. Hepimiz için olsun dileğin..

* Seblacım sağol canım.. size de iyi pazarlar..

* Ayci, sen deeee ^_^

* Elifcimm, çok teşekkür ederizz.. Herkes mutlu olsun, artsın mutlu insanlarr!!!

* Serrose'm çook teşekkürler.. Size de nazar değmesin hiç ;)

* Abuk Kraker, inşallah canım.. Çok sağolll..

zeynep topçu dedi ki...

maaşallah maaşallah maaşallah
allahım nazarlardan saklasın
allah eşine hayırlı uzun ömürler versin
mutluluğunuz daim olsun

Merve dedi ki...

ne güzel sevginiz.. :) iyi ki bulmuşsunuz birbirinizi ne mutlu sizlere...Birlikte daha niceee seneeler dilerim nazom :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok güzel bir yazı, ne güzel bi aşk hiç nazar değimesin hep artsın mutluluğunuz huzurunuz..

a. gizem dedi ki...

ağlayacak gibi oldumm, çok tatlısınız, nazar değmesinnn :)
bi ömür boyu mutluluklarrr

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

maşallah nazom...umarım bir gün bende bunları yazacağım aşkımı bulabilirim ...sağlıkla huzurla birlikte nice yıllara canım benim

cecilia dedi ki...

daha mutlu mesut nice senelerinizee, yaşasın aşk yaşasın sevgiye dair her ne varsa dünyada.. :)

İlk... dedi ki...

Nazocuum canım Allah ayırmasın sizi...nice yıllaraaa sevdiceğine :)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Maşallah Nazocum :) Yaşlı tonton iki ihtiyar olduğunuzda da sürsün bu duygularınız inşAllah :) Sevgiler...

nazo dedi ki...

* Zeynep Topçu, inşallah, güzel dileklerin için çok teşekkür ederiimm..

* Mervişim sağooll.. Siz de hep birlikte ve çok mutlu olun canım..

* Zeynepcim, amin canım.. Çok teşekkür ederiz..

* Gizoşumm ağlamaa :)) Siz de kavuşun ve bir daha ayrılmayın artıkk!!

* Elçincim, umarımm canım.. İçten diliyorum sana..

* Cecilia, ne güzel bir dilek olmuş.. Dünya daha yaşanır olur böylece ;)

* Esincim inşallah canım, benim de en çok istediğim şeylerden biri :)

kiraze :) dedi ki...

dılerım hep el ele sağlıklı huzurlu ve bol bol söyledınız senı sevıyorumlu gecer yıllarınız :)

pofiş♥ dedi ki...

dAHA nice güzel yıllar geçirmeniz dileğimle...allah sizi ayırmasın hep mutlu olun inşallah...

Tanya's dedi ki...

İyi ki iyi ki iyi ki..hep cok sevin birbirinizi..hep aşık kalın...

İyi ki doğmuş sevgili...

PS- Herşey ve bonuslar geldi..baygınım burda..bayıldım...bin teşekkür sana...

^zeynep^ dedi ki...

ne güzel yazmissin! duygulandim valla! Allah nice saglik mutluluk ve huzur dolu, birlikte yaslanacaginiz ömürler versin!!

yass dedi ki...

Hep boyle guzel hep boyle naıf kalsın..ıyı kı dogmussunuz:P

merbe dedi ki...

birlikte upuzun senelere nazocum...

nazo dedi ki...

* Kiraze, çok teşekkür ederim..

* Pofiş, inşallah canım..

* Tanya ya çok iyisin, çok tatlısın sen.. Beğenmene çok sevindim, çok..
Dileğin için de çok teşekkür ederim.. Siz de hep!

* Zeynep A., sağol canım :) Siz de bir ömür mutlu ve sağlıklı, upuzun bir ömrü paylaşın..

* Yassoşumm benim, sağoll canım..

* Merbe,teşekkür ederiz ;)

elfeyp dedi ki...

Birlikte çooook daha mutlu günler görmenizi diliyorum- ki öyle oluyor :) evde çığlık şenlik, sizden minik parçalar dolanırken :)
Öptükkk..