TAÇLARIM

5.1.10


Ne zamandır burada keçelerimi yayınlamıyordum.
Yeni sayılan taçlarımla bu duruma son veriyorum.
 
Taç yapmak da en az anahtarlık ve broş yapmak kadar eğlenceliymiş.
Modeller doğaçlama ortaya çıkanlar;
ama resimleri yüklerken farkettim ki, biri dışında hepsinin bir yerine kalp iliştirmişim.
İçimden taşıyor sevgim ^_^
 

 Bunlarda gri hırkama yaptığım kedili zincirli broşun değişik versiyonları.
Köpekli olan Haydins'in isteği üzerine ortaya çıktı.
Diğerinin fikri de anneme ait :)



Hepsi ve daha fazlası Pasaj'da ve diğer blogumda ;)


20 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

yüreğin gibi hepsi çok güzel

nergisce dedi ki...

cok güzeller:) ve sana özelbi havalari var bide cupcakeli yaparsin belki:)ne cok yemegi düsünüyorum:S

Haydins dedi ki...

KaLp kalbe karşıymış :) bende seni yazdım :))
Bol satışlaaarr..

Adsız dedi ki...

Canımmmm ellerine sağlık, yine harikalar yaratmışsın, süpersin!

Sevgiler,

Aslı (ilovebows)

nazo dedi ki...

* Elçincim, canım teşekkür ederim..

* Nergiscim cupcake broş yaptım taç yapmayı düşünürken. Tacını da yaparım bir ara ;) Çok teşekkür ederimmm..

* Haydins evett kalp kalbe karşı ;) Okudum canım, çok çok teşekkür ederim buradan da.. Gece gece sevindirik oldum :)

nazo dedi ki...

* Aslıcımm, çok sevindim seni yorumlarda da gördüğüme.. Sağol canımm.. Hep gell buraya da ;)
Sevgilerr..

ZencefilliÇörek dedi ki...

cok tatliler canim ellerine saglik :)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim canım, her zaman uğrayacağım, kocaman sevgiler Nazocum:)

Aslı

ANTİGONE dedi ki...

hepsi harika bunların! ellerine sağlık. fotoğrafların kalitesi de gözlerimi kamaştırdı valla ;D

nazo dedi ki...

* Zencefil, teşekkürler ;)

* Aslıcımm, uğra tabii ki..
Öptüm..

* Antigone, teşekkür ederimmm.. fotoğrafları beğenmene de çok sevindim ama özel bir şey yapmıyorum. Bir SLR bile yok :( :p Sevgilerrr..

ceydabural dedi ki...

çok ciciler bir de cupcake yapsaydın çok güzel oluyor çok beğeniyorum
emeğine sağlık çok güzeller :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ay bayıldım yaa, ne ciciler,sevimlilerrrr

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

Nazooo harikaaa olmuş bu taçlar:)
Emeğine sağlık...

pofiş♥ dedi ki...

ayyy ne kadar güzellleerr yaa bayıldımmmmmm resmennnn kuzucum izninle bende yapmaya çalışabilirmiyim....çok beğendim tasarımlarını....

nazo dedi ki...

* Fotoğraf Penceresinden, teşekkür ederim. Düşünüyorum yapmayı ;)

* YETENEK-SİZİN, teşekkürler..

* Sevgi TUNCER DALGIÇ, çok teşekkür ederimm.. Yaptıklarımın beğenilmesi çook mutlu ediyor beni..

* Pofiş, öyle bir soru sormuşsun ki.. esinlenebilirsin tabii ki, belki aklına başka şeyler gelir..

cansudere dedi ki...

çok güzeller canım sevgiler..

Şehnaz dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR....HEPSİ HARİKA...ELLERİNİZE SAĞLIK..

merbe dedi ki...

nazo bunların hepsi ayrı harika.. ellerine sağlık...

tuku dedi ki...

şu kuşun zincirli hali ve düşünceler temalı olanlar ayrı bir güzel duruyor nazo

Evrim dedi ki...

O kadar beğendim ki.. :)