FOREVER 21

23.2.10

Hersey yandaki Maybelline SPF 18 güneş koruma faktörlü krem fondotenin Türkiye'de olmaması ile başladı. Geçen yıl Banu'nun tavsiyesi üzerine almıştım ve çok memnun kalmıştım. 6 dolar ve fiyatına göre performansı yüksek bir ürün bana göre. Cildim de pul pul bir görüntü olmuyor ve kapatıcılığı gayet güzel. Neyse Ebay'den alayım falan derken eşim de parfüm alıp, Amerika'da yaşayan arkadaşına gönderecekti; bir ara o bana getirir diye. Ben de alıp, oraya gönderdim. Sonra ben ipin ucunu kaçırdım. Forever 21'den sepete attığım cicileri almaya karar verdim. Onları da oraya gönderdik. Sonra başka bir arkadaşın Tr.ye geleceğini öğrendik ve O'nun sayesinde kavuştum aldığım herşeye ;)
İpin ucunu kaçırdım ya bir kere, çanta da aldım. Aldıklarımı içine koyar getirir diye o_O 
Kahverengi saplı, kot çanta. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. 
Kolye, yüzük, küpe alırken Forever 21'i tek geçiyorum. Farklı, eğlenceli, ucuz, renkli.. Daha ne olsun ;)
Tr.ye gönderimleri de var. 100 dolar ve üstüne kargo ücreti 35 dolar.
Aldıklarımın hepsinin fotoğrafını çekmedim ama en çok sevdiklerim aşağıda.
Kolyeye görür görmez vurulmuştum. Kafeste sallanan bir kuş.. Hareket ettikçe şıkırdıyor ;) 
Matruşkayla Shopping Mage sayesinde tanıştım. Kendisine teşekkürü borç bilirim.
Ve de papağan görünce bayılıp, incemeden sepete attığım, sonra ikili olduğunu öğrendiğim yüzüğüm. İki tane halkası var, iki parmağa birden takılıyor. Kullanamam diyordum ama öyle olmadı.
Şuan için en sevdiğim yüzüğüm bu :)
İşte böyle..
Açgözlülüğümün tavan yaptığı yazımın sonuna geldim.
İlk defa takı sahibi olmuş kadar mutluyum napıyım :p
Şimdi ders çalışmaya gidiyorum, perşembe sabah tez savunmam var.
Yarın iş çıkışı Ankara'ya gidiyoruz eşimle.
Bana şans dileyin, umarım sorun olmaz ve bitiririm artık..


32 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Ay hepsi çok güzeller. Ben hala sipariş veremedim forever21' dan.
Hepsini güle güle kullan

Tez savunman için de başarılar.

Adsız dedi ki...

Ne kadar şekerler,Nazo'cum çok şanslısın tatlım keşke Türkiye'ye gelecek bir yolcum benimde olsaydı:( neler sipariş ederdim Forever21'den neler!!! kargo ücreti çok fazla ama yaaa!!!haksızlık bu

Hesionka dedi ki...

Nazooooooooo bunlar mükemmel!!!! <3
Güle güle kullan!!!
Ya kolyeye aşık oldum yalnız >_< ühüühühüühüh

nazo dedi ki...

* Teşekkür ederim Laçin. Ben de vereceğim sipariş, evet daha doymadım :p Sepetim dolu zaten :)

* Pearl, birkaç arkadaş alabilirsiniz canım.. Keşke Tr.de de açılsa ama buraya gelince, bu kadar ucuz olmaz :(

* Hesii kuş kafesliye di mi? Ben dee öyle :) Sağol tatlım..

Pell-in dedi ki...

allahım allahım onlar ne güzel şeyler öyle güle güle kullan :)

madammoda dedi ki...

Hepsi de cok guzel, ama daha neler almissindir.. Su ikiliyuzuklerden ben de TR'de ariyorum cunku F21'den ne zmn alisveris ediim desem 100$'i takiyla dolduruyorum, sonra da aciyorum vazgeciyorum..
Tez savunmanda basarilar, umarim gonlunce olur..

Duru Günaçan dedi ki...

nazoo aldıklarının hepsi harika.
çanta, kafesli kolye bayıldıım...
hepsini gülegüle kullan.
tez sınavında başarılar dilerim.

HaNdE... dedi ki...

ay o kafesssss nasıl tatlı bişiiii :)))

nazo dedi ki...

* Pell-in, teşekkürler canım..

* Madammoda, ben de öyle, sonra kıyamayıp alamıyordum ama bir kez olsun deneyeceğim. Gerçi bu kez almak istediğim kıyafetlerde var. Aslında kıyafetleri kaliteli olmuyor, biliyorum ama olsun :p Teşekkür ederim

* Durucum sağol canım.. çok teşekkür ederim..

* Hande, öyle di mi? :) teşekkür ederim..

Flame dedi ki...

Kuş kafesine BAYILDIMMM. Harika Nazocummm. Sanada çok yakışacak :p Güle güle kullan canım..

ozlem dedi ki...

gelip, gelip bakıyorum. çok güzeller, maşallah diyim yine, başlarına bişi gelmesin mazallah ;)

nazo dedi ki...

* Alevcim, sağol canım.. Öpüyorum seni..

* Özlemcim, bişey olmaz. Ben de evde üst üste takıp geziyorum; pijamanın üstüne hem de :p Teşekkür ederim..

Gizzy dedi ki...

yaaa ne tatlılarrr hepsini güle güle kullan:)

Aslı dedi ki...

Hiiii çook güzelmiş bunlar! Seçemedim valla hepsi de çok güzelmiş! Güle güle kullan1

nergisce dedi ki...

cok zevklisin bayildim aldiklarina ama favorim kafesli kolye:) o nasil bi güzellik öyle
iyi günlerde kullanisin inaAllah..

nazo dedi ki...

*Gizzy, teşekkürler..

* Aslıcım teşekkür ederim ;)

* Nergiscim inşallah canım.. Çok teşekkür ederim. Bu kolyeye senin yeşil yoyonun renginden kurdela yapmak istiyorum, pudra rengi de olabilir ;)

hersheyler dedi ki...

Nazo güle güle kullan süper hepsi :)
çanta çok güzelmiş ben hiç çantalara bakmamıştım :)
matruşka kardeşi olduk benimki de geldi :)
tez savunmanda başarılar

Hayatın Ressamı dedi ki...

aldıklarını iyi günlerde sağlıkla kullan.
umarım tez sonucun senin istediğin şekilde olur.inşallah çok başarılı olursun.
ankara soğuk değil bu günlerde ama kapalı ve sıkıcı bir grilik var.

#dailyela #elos dedi ki...

nazocum,

gercekten hepsi birbirinden guzel;-) iyi gunlerde kullan. Kus kafesli kolye cok romantikmis. Matruska ile yuzugunun renkleri ne kadar canli oyle degil mi?

Tez savunmanda basarilar. Guzel haberlerini bekliyoruz.

Sevgiler

Aslı dedi ki...

Dün gece rüyamda çarşıya gidiyorum bir dükkana giriyorum bir bakıyorum senin o kırmızı fiyonk yüzük kolye olarak asılı, bir sürü de renkleri var! Önce üzülüyorum ben hep buraya geliyorum niye hiç görmedim bunları diye:)) Ben de kırmızı olan kolyeyi alddım çıktım, nasıl bir etkilendiysem senin bu güzelliklerden:))

Merve dedi ki...

Canım hepsi güzel güzel ötesi :) hele kuşlu :))

Tez için başarılar dilerim nazom..bir çırpıda geçsin inşallah :)

Fashion Mini dedi ki...

nazo mükemmel bir alışveriş olmuş :) kolye ,çanta ve fiyonk yüzüğe bayıldıım ,, günlerde kullan şekerim :)

Unknown dedi ki...

Canım güle güle kullan aldıklarını,hepsi birbirinden güzel gerçekten!
Savunmanda başarılar dilerim:)

Jaensue dedi ki...

Hepsi harika gule gule kullan!çok uzun zamandir forever21i takip ediyorum lakin su shipping ucreti yuzunden siparis veremiyorum :))

Yeşim dedi ki...

Hepsi çok güzel güle güle kullan canım. Geç kaldım şans dilemek için ama bundan sonrası için dua ediyorum. İnşallah herşey istediğin gibi olur.

Minenin Takilari dedi ki...

iyi günlerde kullan, çantaya bayıldım ben :)

htttp://www.minenintakilari.blogspot.com

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

internetten mac ürünü alacak yer arıyorum bılıdıgın yer var mı? strawberry deme cunku orda ıstedıgım urun yok :)yorumlarda bır arkadas 2 lı yuzuk sormus claire'S de gormustum bırsuru ıkılı yuzuk ama senınkı daha guzel onlardan.

nazo dedi ki...

* aqua / ~~denizbahcesi~~
Strawberry dışında gittigidiyor ve ebay'den alabilirsin istediğin ürün varsa. onlar dışında bilemiyorum.
Teşekkür ederim bu arada..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hepsi çok ama çok güzel!!!Bayıldım bayıldım:)) İyi günlerde kullan Nazocum:)))

ANTİGONE dedi ki...

hepsine bayıldım, güle güle kullan ;D

inci duru dedi ki...

Harikalar gerçekten... güle güle kullanın. :)

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzeller.Kafesli kolyeye bayıldım.Güle güle kullan.