KEÇE NEREDEN ALINIR?

30.3.10

Bana en çok gelen sorulardan biri keçelerimi nereden aldığım.
Amerika'dan getirdiklerim bittikten sonra benim de keçe serüvenim bitecek sanmıştım.
Çünkü ilk zamanlar bulamadım internetten alabileceğim bir yer. Bulduğum yerlerde oldukça pahalıydı.
Nevcity malum, ara ki bulasın..
Sonra Pasaj'dan birkaç satıcı buldum, onlardan aldım derken Ayça'nın Dükkanı ile tanıştım.
Ayça bir çoğunuzun tanıdığı Ayça, tanımadıysanız bir de şöyle deneyelim; Düğün Hikayesi.
Şimdi tanıdınız değil mi? :)
Sattığı keçeler bugüne kadar aldıklarımın içinde en iyisi.
Yumuşak ama keserken parçalanmıyor, kolay kesiliyor, renkleri çok canlı ve renk çeşitliliğini günden güne arttırıyor.
Ayrıca fiyatları çok uygun.
Almayı düşünenlere gözü kapalı tavsiye ediyorum.
Hem ücretsiz kargo avantajı da var.
İlk siparişimde sabun hediye etmişti Ayçacığım, bu kez kendi yaptığı keçe çiçekleri..
Hemen broş iğnesi taktım arkalarına.. Çok güzeller ;)
Etsy'de de kendi yaptığı ürünleri ve çektiği birbirinden güzel fotoğrafları satıyor.
.


4 yorum:

Nihan dedi ki...

Bu bilgi süper oldu Nazo, çok teşekkür ederim. Eminönü' ne gitmek ciddi bir kabus vallahi.

Ayca Karaoglan dedi ki...

N@zo, çoookkk teşekkür ederim. Canımsın :)

nazo dedi ki...

* Somethin'Special, o zaman mutlaka değerlendir canım. Ben çok memnunum..

* Ayçacım, canım benim.. Ben teşekkür ederim ..

keçe dedi ki...

Keçe çeşitleri www.cicekmalzeme.com 'da.