ROMANTİKA / TURGUT ÖZAKMAN

24.3.10



... Şaşırtıcı bir aşkın öyküsü. Bir aşk güzellemesi. 1960-1987 dönemine özgü çalkantılar. Sürprizler, oyunlar, dönüşümlerle dolu, gizemli bir ilişkinin gizli tarihi. Kuşaklar arası çatışmalar. Renkli, ilginç, şaşırtıcı karakterler. Kıvrak, akıcı, neşeli bir dil, yalın bir üslup.
yazıyor arka kapakta. İşte tam da bu böyle bir kitap, Romantika.. Keşke birkaç kitabı daha olsaydı Turgut Özakman'ın aşka dair.. Çok beğendim, kesinlikle çok etkileyiciydi hikaye. Aşkın bu şekilde yaşanabilmesi bizim kuşağımız için çok uzak bir ihtimal, hızla yozlaşıyoruz; bunu görmek acı aslında..

Arka kapaktan bir kaç not:

"Kendinden başkasını sevmeyen, bedenini kutsayan, kafası yerine bilmemnesi ile düşünen birinin aşkı anlamasını, övmesini beklemenin, bir kurbağadan arya söylemesini istemek kadar gülünç olduğunu bilirim."
...
"Sevene yılan bile dokunmaz. Bu büyük ve önemli sözü daha duymamış olabilirsin. Çünkü az önce uydurdum. Ama bir gün kalbi olan herkesin, bu sözü benimseyeceğine inanıyorum."
...
"Bir gün 'aşk ihtilaldir' demiştiniz. Bu sözün anlamını şimdi anlıyorum. Aşk gelince, gerçekten yeni bir dünya kuruluyormuş. İçimde, varlığından haberli bile olmadığım yeni duygular keşfediyorum. Eskiden göl balığıydım. Şimdi akıntıya karşı yüzen bir sazanım."

Mutlaka Okuyun!



7 yorum:

Yeşim dedi ki...

İlk sıraya yerleşti :) tavsiyen için teşekkürler :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de okumak istiyorummmm:) kapağı da pek güzelmiş:)

^zeynep^ dedi ki...

Severek okudum ben de... defalarca okunabilir cinsten. farkli bir ask hikayesi.

nazo dedi ki...

* Yeşimcim pişman olmayacaksın!

* Zeynepcim, bizim gibi kelebek severler için, kapağı için bile şans verilebilir :) Güzel bir kitap, oku canım..

* Zeynep, haklısın canım..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum merak ettim okumalı ilk fırsatta:)

HUYSUZBALIK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nazo dedi ki...

* Zzarifecim, oku canım muhakkak..

* Esincim, mutlaka oku, zaten 165 sayfa. Hemencecik bitiyor.
Biliyorum twitter hesabını ;)