FİLM, OKUL ...

18.4.10

Yazın yaklaşıyor olmasının en büyük habercilerinden biri benim için günlerin çok hızlı geçmeye başlaması.. Pazartesi, "yeni hafta, nasıl geçecek, cuma gelse...." derken cuma geliyor. Hafta sonunun geçiş hızına yetişmem mümkün değil zaten.. Dün bütün gün yalnız olmama rağmen sıkılmaya fırsat bulamadım.. Bugün de gezdik, evde vakit geçirdik..
Az önce de Adını Sen Koy adlı filmi izledik. Son zamanlarda izlediğim en kötü filmdi. Konu basit, senaryo saçma.. En güzel ve tek güzel yanı, sonunda Demet Sağıroğlu'nun söylediği şu şarkı idi..
.
Bu hafta en sevdiğim bayramı kutlayacağız.. Koro oluşturdum okulda, 2 haftadır hazırlanıyoruz. Sesler, en az benim ki kadar kötü olsa da özgüvenleri yeter çocuklarımın :)) Koro çıkaracak son kişi bendim belki de bu müzik bilgisi ve kulağı ile; ama o da oldu işte :)
.
Okul demişken; yıldız ve miniklerde masa tenisi il 1. olduk. Özel okulları ve merkezdeki iyi imkanlara sahip okulları geride bırakarak hem de.. Okuldaki silik diyebileceğimiz öğrencilerle üstelik.. İmkansızlıklar hiçbir şeye engel değil.. İl temsilcileri geldi okula; çocukların isteklerine, kazanma hırslarına hayran olduklarını söylediler. Çok sevinçli bir haftaydı geçen hafta :) Önümüzdeki hafta Samsun'a gidiyoruz, Türkiye finalleri için.. Ben de kız takımının başında gidiyorum.. Çocuklardan bazıları ilk kez köy dışına çıkacak, zaten diğerleri de en fazla 15 km. uzaklıktaki ile gitmişler. Onlar yarışacakları için ve farklı bir yer görecekleri için çok heyecanlılar. Bense eski günlere döneceğim için çok heyecanlıyım. Hentbol ve basketbol takımındayken kamplara gitmiştim, ilkokul ve ortaokulda. Samsun'u ise ilk kez göreceğim..
.
2 kitap var bahsedeceğim ama ayrı bir başlıkta yazayım onları. Şimdilik bu kadar..
.
İyi haftalar herkese..


6 yorum:

Gizem. dedi ki...

ayyy nazocum nasıl sevinir minikler kim bilir ne kadar farklı gelicek onlara:) umarım birincilikle dönersiniz!dönmeseniz bile hiç unutulmaz eminim onların minik yüreklerinde..

elfeyp dedi ki...

Booool şans. Okul gezileri, yarışmalar.. ne büyük anılar bırakır insana..
Ve sen hergün böyle heyecanlara, mutluluklara tanıklık ediyorsun.. Ne mutlu..

Hayatın Ressamı dedi ki...

senin gibi genç ve başarılı öğretmenleri olursa bu başarıda kaçınılmaz olur.ben hep genç öğretmenleri sevmişimdir.tebrik ediyorum seni ve kızlarını.
kitapları merak ettim.bekliyorum ne okuduğunu?

nazo dedi ki...

Gizemcim derece falan hiç önemli değil.. Ben de en az onlar kadar heyecanlıyım :)

Elfeyp, öyle canım.. Ben hiç unutmuyorum okul gezilerimi, kampları.. Çok güzel olacak onlar için de..

* Sihirlicim, yüzümü kızarttın. Sağol canım..
Yazacağım..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım tebrik ederim senin çocukları süper iş başarmışlar gerisi de gelir inşallah samsunda. senin için de çok güzel eskilere dönmek yeniden yaşamak. herşey bu hafta da güzel olsun senin için canım. sevgiler

sibel dedi ki...

başarılarının arkasında senin inancının varlığı var.sen onlara inanmışsın,onlar kazanacaklarına..sevgiler