NİSAN YAĞMURUNDA ISLANMAK

12.4.10


Soğuk havadan yakınırken bugün yağmurda ıslanmanın mutlu edeceği aklıma gelmezdi.
Dün de yağmurluydu hava, kapalıydı, içim o yüzden sıkılmıştı zaten ama bu sabah evden çıkınca ve yağan yağmuru görünce aklıma bu masal geldi.
O Nisan ayının ilk yağmuru demişti, uğur getirdiğine inanılan o yağmurdu.
Ben ilk yağmuru kaçırmış olsam da belki ucundan kıyısından nasiplenirim diye okula gidene kadar dilek diledim. Biraz hayal kurdum. Hiçbiri gerçekleşmese bile haftaya güzel başlamamı sağladı bu sabah ki yağmur ve masalı..
Hem belki saçımı da çabucak uzatır, kimbilir..

* Görsel


3 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ne çok söylenirdi eskiden yağmur saç uzatır diye. Ahh hep yağmura çıkmak gelirdi içimden. Şimdi yağmurdan kaçıyorum Ama bugün çok sevdiği yağmur botu figürlü yağmurluğumu giydim ve yağmurda dolaştım iyi geldi. Artık saçlarımı uzatmayacağını biliyorum ama içimden hayal kurmaya da devam ediyorum. Sen de hep hayal kur hiç vazgeçme. Hayal kurmak en güzel şeylerden biri hayattaki. Sevgiler canım

Yeşim dedi ki...

Hayallerinden vazgeçme sakın. Onlarla hayat daha güzel :)

nazo dedi ki...

- Tuğbacım, canım.. hayaller olmadan mutlu olamayız ki? Sen de hiç vazgeçme hayal kurmaktan, bir de yazmaktan tabii ki ;)

* Yeşimcim vazgeçer miyim hiç? :) Çok haklısın.. Bir sürü hayalimiz gerçek olur umarım..