BAYRAM ♥

5.5.10

Hani hep deriz, yabancıların ne güzel bayramları var; doya doya kutladıkları, gülüp, eğlendikleri.. Kendi bayramlarımızı hiç görmeyiz ya da kutlanacak kadar değerli bulmayız. Milli bayramlarımız bile büyüklerin uzun uzun nutuklarından daha ileri gidemiyor ki kaç milletin bunca anlamlı milli bayramı var..
Bana göre Hıdırellez en güzel bayramlardan biri, kesinlikle bayram gibi kutlanmalı; yaz neşeyle, coşkuyla karşılanmalı..
Geçen yıl uzaklardaydık Hıdırellez'de.. Yine de güzel bir gün geçirmiştik eşimle.. Hatta ben dilek dileme olayını abartmıştım. Hızır ve İlyas Dedelerin Vegas'ta iş yükü çok olmaz, bizim dilekler muhakkak olur diye :p Şimdi neler dilediğimi unuttum gerçi, kaçı gerçekleşti, kaçı gerçekleşmedi bilemiyorum :)
Bu yıl eşim olayı ciddiye aldı. "Sen yazma, ben daha makul şeyler yazacağım. Hem az olsun, öz olsun, dedelerin işini zorlaştırmayalım" dedi. O yüzden benim bu yıla dair ki dileklerim sağlık, mutluluk dışında herzaman ki gibi.. Herkes dilek tutsun, umut etsin yarın.. Sonra çıksın dağa, bayıra.. Gezsin, dolaşsın.. Çocuklar uçurtma uçursun.. Güzel anıları olsun.. Hiç olmadı, Hıdırellez nedir bilsinler.. Tabii ki İstanbuldakiler Ahırkapı Şenlikleri'ni kaçırmasınlar ve bizim yerimize de eğlesinler ;)
.
Deniz, Hüseyin, Yusuf
Ruhunuz şad olsun..
.


8 yorum:

tuku dedi ki...

ahırkapı'ya akşam gidicek biri olarak sizin içinde bir kagıt asıcam sağlık mutluluk "yetengillerden" olduğun için:D

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bence yazdıklarının kopyasını al seneye bakarsın hangileri tuttu diye :)

NzlGl dedi ki...

Senin o güzel yüreğin var ya nazom
her duan kabul olur inşallah:)))
Ben hıdrellezi hiç kaçırmazdım inan bu sene unutmuşum.Sayende hatırladım çok teşekkürler.
sevgilerimle

nazo dedi ki...

*Tukucum, çok sevindim adınıza.. Çok eğlenin olur mu? Yetengillerden ne varsa dileyin :))

* Elçincim, bu sene az yazacak ya eşim, aklımda tutarım :))

* Canım Nazlı Ablacım, bu yıl zor geçiyor senin için.. En çok sağlık diliyorum size..

Nazpek dedi ki...

bahar bayramında hayatının baharında gidenleri de unutmamak lazım

lezzettabağı dedi ki...

Canım ya, bende sana hıdrellezi hatırlatayım diye koşa koşa geldim.. Hazır mı dileklerin Gül mü bulamadın. bizim bahçede bir çok gül var ben senin içinde hazırlarıııııım. hiç canını üzeme..Tüm dileklerin olsun sevgiyle kal...

nazo dedi ki...

* Nazpek, evet canım.. Hem unutmamak, hem unutturmamak lazım:(

* Şükran teşekkür ederim. Umarım senin de gerçekleşir dileklerin..

Hayatın Ressamı dedi ki...

Bizde balkona koyduk çizip dileklerimi.hepimizin dilekleri kabul olsun inşallah.