ENGLISH HOME YATAK ÖRTÜSÜ

21.5.10

Evleneli 1,5 sene bile olmadı. Çeyiz hazırlama aşamasında istediğim yatak örtüsünü bulmam hiç kolay olmamıştı. Sade olacak ama sıradan durmayacak. İncik boncuk olmayacak ama şık duracak vs. bir sürü kriterim vardı. Sonunda istediğime çok yakın bir örtüyü Yataş'ta bulmuştum.
Bir kaç ay öncesine kadar da severek kullanıyordum.
O zamanlar English Home ile ilgili en ufak bir bilgim yoktu.
Zaten ben çiçekli örtüleri falan hiç sevmezdim.
Önce renkleri ilgimi çekti.
Sonra pastel renklerden oluşan pike takımları, işlemeli havluları, kurdelalı yastık kılıfları, danteller ve işlemelerle süslü çiçekli, ekoseli nevresim takımları, bornoz takımları, banyo takımları, koltuk şalları, masa örtüleri, servis peçeteleri vs. evle ilgili bir sürü seçeneğin bir arada olması hoşuma gitti.
Ufak tefek şeyler dışında birşey almamıştım henüz.
Hazır annemde yanımdayken, onun da onayını aldım ve ilk resimdeki yatak örtüsü benim oldu.
İnsanın içi açılıyor. Nevresim takımlarımı da yenilemek istiyorum şimdi.


7 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Nazo'cum sen ne diyorsun, ben 4 sene olacagim evleneli hala daha yatak örtüsü bulamadim :( ben de aynen senin dedigin gibi, sade ama yine de $ik olsun istiyorum. resimler çok sirin ama ben bu tarzdan pek hoslanmiyorum (vintage), incik boncuklu, alli pullu örtüler de hosuma gitmiyor, bakalim artik:) hem hersey hemen evlendigin an olacak diye birsey yokki canim, zaman geçtikçe tamamlanmiyor, yenileniyor hersey o da güzel:)

hay sana ne dedi ki...

lastikli çarşaflarını tavsiye ederim
hele ki benim gibi deli yatan biri iseniz :)) sabahları yatağı yapmak pek kolaylaştı

Flame dedi ki...

Ben perdeleri yenileyince yeni bir yatak örtüsü arayışına geçmiştim. Yaklaşık 1 yıldır bakınıyordum ama bulamamıştım bir türlü. Bende çiçekli böcekli allı pullu olmasın kumaşı şık olsun üzeri sade olsun istiyordum. Tam da istediğim gibi bir modeli 2 gün önce Home Sweet Home'da buldum. Bayıldımmm hatta :)) Kullanınca fotoğrafını çekip eklerim :)) English Home'da izmitte yeni mağaza açtı baktım bende geçen gün. Fiyatları da çok pahalı değil. Nevresim takımı alıcam bende en kısa zamanda lilalı morlu :p Taktım mor'a tüm oda morarmadan rahat etmicem galiba :)) Sende güle güle kullan canım. Tam yazlık bir örtü bu insanın içini açar.

lale kunt dedi ki...

ben bayılıyorum bu vintage tarza. yorumlara baktım da, bir benim galiba :) eskiden sevmezdim ama şimdi minik minik çiçekler, pastel renkler.. içim açıyo.
english home'da çok cici bir mağaza, fiyatları da uygun.
seviyorum kendisini :)

Derya dedi ki...

Bende çok seviyorum bu mağazayı. Hatta geçenlerde buradan çok şirin bir yatak örtüsü aldım, nevresimlerimin çoğu da buradan. Birde zarif dantel örtüleri varki onlardan da edinmeliyim diyorum, ayrıca fiyatları da çok makul.Örtünü iyi günlerde kullan, çok güzel :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

bende wedding serisinden nevresim takımı aldım :)

ama yatak örtüsü almadım ben hiç hep runner diktirdim farklı farklı çarşaflara göre.. ee o kadar özel diktirdim çarşafları yatak örtüsüyle kapatamam ama dimi :))

Annem deli diyor sizde diyebilirsin çekinmem :)))

Adsız dedi ki...

$ik olmasada duru ve guzel modelleri var, ara ara giriyorum English Home`a, hediye almak isteyenler icin ideal bir yer, renk tonlarini cok iyi kullaniyorlar.
Paylasim icin tesekkurler..

iyi gunler..