SAMSUN

1.5.10

Pazartesiden bu yana eğlenceli, stresli, yorucu günler geçirdik Samsun'da.. Turnuvada 2. turda elendik maalesef;
ama hiç üzülmedik. Çünkü 89 okul içerisinde tek köy okulu bizdik. 
Fiziksel ve ekonomik açıdan oldukça gerideydik ama çocuklar için çok güzel bir deneyim oldu.
Herşeyden önce o havayı soludular. Farklı bir şehir gördüler. Farklı kültürlerden arkadaş edindiler.
Organizasyonda ufak tefek aksaklıklar olsa da genel olarak güzel vakit geçirdik. Pek çok maç izledik.
Bu bile çocukların kendini geliştirmesi için etkili oldu. Bir sürü taktik öğrendiler.
Kalan zamanlarda Samsun'u gezdik. Benim gördüğüm tek Karadeniz şehriydi ve bir Karadeniz turuna katılma isteğim depreşti.
Çok güzel bir şehir. Yeşil-mavi fazlasıyla iç içe. Parkları park gibi, insanları medeni..
Samsun'a gidip "Bandırma Vapuru" nu gezmemek elbette olmazdı..
Lunaparka gittik. Onlar belki de hayatlarında ilk kez yaşıtları gibi eğlendi.. Keşke hiç dönmesek dediler hep..
Ben de fırsattan istifade çocuk oldum. Çarpışan arabalara ve Ranger'a bindik hep birlikte..
Sonra ilk kez gördükleri denizi izledik.. Kokusunu içimize çektik bol bol.. Hatta ilk gün rüzgarlıydı ve yükselmişti deniz.
Fotoğraf çekindiğimiz sırada dalga ıslattı hepimizi.
Deniz suyunun tuzlu olduğunu ilk kez o an anladılar, büyüklüğüne inanamadılar..
Dün gece de döndük evlerimize.. Benim için de, öğrencilerim için de unutulmayacak bir "4 gün" oldu.
Bugün bol bol dinlendim. Hafta sonu yatarak geçmesin diye enerji depoladım.
Umarım sizler için de güzel bir hafta sonu olur!


15 yorum:

Adsız dedi ki...

sayende görmüs oldum memleketimide cok güzeldir samsun simdi uzaktayim yakinda kavusacagiz maviyle yesille fotolar cok güzel

#dailyela #elos dedi ki...

Ogrencilerini cok tebrik ediyorum Nazocum gercekten 2.turda elenseler bile buyuk basari. Ne kadar mutlu olduklari da gozlerinden belli zaten. Fotograflarin hepsi sahane...

Sevgiler

kalbim egede kaldı dedi ki...

siz gönlümüzün birincisiniz
başarıların devamını dilerim....

nazo dedi ki...

* alligimolmdanasla, çok güzel bir memleketin var. dolu dolu gezmek için, tekrar gelmeyi çok istiyorum.

* Shopping Mage, teşekkürler canım.. İyi raket, kötü raket nedir onu bile bilmiyorlardı. Farklı raketlerle oynama şansı yakaladılar. Katılan çocukların kişisel raketleri var. Her biri min. 150 lira. Bizimkilerin raketler okulun 10 liralık raketleri.. Olsun ama çok iyi oldu gitmemiz.
Sevgiler benden de..

* kalbim egede kaldı, çok mutlu ettin sabah sabah, teşekkürler ;)

sine'mden dedi ki...

sizleri ve öğrencilerini yürekten tebrik ediyorum,eminim ki bu gezi onların yüreğinde "ilk"lerin yanında yerini alacaktır.farkında olmadan çok şey aldıklarına inanıyorum.çok hoşuma gitti,iyiki okuyorum seni,iyi şeylerde görüyoruz böylece :))

nazo dedi ki...

* sine'mden, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.. Bir öğrenci yurdunda kaldık, eşimi ve evimi özledim, yoruldum ama çocukların sevincini hatırlayınca iyi ki gitmişiz diyorum ben de.. *

Yeşim dedi ki...

Hem hüzünlendim hem de gurur duydum yazını okurken. İmkansızlıklarına rağmen bu organizasyona katılabilen çocukların önlerine bütün imkanlar serilse kim bilir ne başarılara imza atarlar. Güzellerim benim denizi ilk defa belki de son defa gördü çoğu. Ne mutlu onlara ki senin gibi bir öğretmene sahipler :) Onlara hayatları boyunca unutamayacakları güzel anılar kazandırdığın için çocuklar adına sana teşekkür ediyorum canım.

nazo dedi ki...

* Yeşimcim yorumun beni çok duygulandırdı. Çok teşekkür ederim canım. Keşke tüm çocuklar eşit şartlarda okuyabilse, bir çok sosyal faaliyete katılabilse, büyümek zorunda kalmasa, çocuk gibi yaşayabilse... Sevgiler..

a_y_s_e dedi ki...

canim benim ya, ne kadar guzel bir is yapmissiniz. Imkansizliklar var evet, ama sizin gibi ogretmenler de var, cocuklarin ufuklarini acmak icin... gurur duydum arkadasim seninle...

Hayatın Ressamı dedi ki...

tebrik ediyorum öğrencileri.Orada olmakta büyük başarı değilmi?Öğrencilerin çok şanslı senin gibi öğretmenleri olduğu için.
Hepside çok güzel kızlar.
Ben deniz güneş diye ağlarken,yazın çok dokunaklı geldi bana.
denizi ilk kez görmeleri tuzlu olduğunu o anda öğrenmeleri.
Daha neler var dünyada yaşanan yada yanamayan.
Ama o öğrenciler şanslı.Sen onlara daha neler göstericeksin,neler öğreteceksin...

Fosi dedi ki...

Sizi de öğrencilerinizi de tebrik ediyorum,
Sizi okumak çok keyifli,

nazo dedi ki...

* Ayşecim idarecimiz, Beden Eğitimi öğretmenimiz de var. Katılmayabilirdik, sonuç baştan belliydi çünkü ama gittik, katıldık.. Senin de dediğin gibi ufukları açıldı, yaptığımız herşeyi tüm okula anlatmışlar :)) Çok teşekkür ederim canım, yazdığın herşey için..

* Sihirlicim, hadi deniz neyse, sonuçta yakın illerde deniz yok, maddi durumları belli. Bu çocukların 7 tanesinin 4 tanesi peri bacalarını bile görmemiş ki daha.. Şehre hastaneye gidiyoruz diyorlar, hiçbir yere bakmadan geri dönüyorlarmış. Evlerinde çamaşır makinesi olmayanlar var. Anlayacağın yaşam kimilerine ne kadar cömertse, kimilerini o kadar cimri..

* Fosi, çok teşekkür ederim. Sevgiler..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Gerçekten ne kadar şanslılar:) Okuduğum ve hissettiğim kadarıyla çok iyi bir öğretmensin Nazocum. Daha da iyi olacağına inanıyorum:) Başaralarınızın devamını dilerim:)))

Burcu Çalışkan dedi ki...

tebrikler miniklere ama asıl çok şanslılar senin gibi naif bir öğretmenleri oldukları için

NzlGl dedi ki...

Nazocuğum
öncelikle öğrencilerini tebrik ediyorum. Ama anlattığın kadarıyla turnuvadan çok gezdikleri, gördükleri yerler, eğlendikleri zamanlar onlar için daha önemli olmuş. Ne güzel...
İyiki sizin gibi öğretmenlerimiz var.
Kocaman sevgiler