MERHABA TEMMUZ, MERHABA TATİL

1.7.10

Mayıs, Haziran kötü değildiniz ama geçmek de bilmediniz.
Şükürler olsun gördüm Temmuz 1'i.. Zira günlerdir dilimde..
Yoruldum, sıkıldım, gitmek istiyorum bu şehirden kendi şehrime.. Birkaç gün daha sabrettikten, evi düzene soktuktan sonra annemin ve babamın yanındayım. Bu kez çok uzadı ara, gidemedim ve çok özledim O'nları..

İlk aklıma gelen anlamıyla tatil ise -deniz-kum-güneş- bu yaz görünmüyor gibi ama belli de olmaz tabii ki.. Umutsuz olmamak lazım ;)

Dün tatil kitaplarıma kavuştum, çocuklar gibi şenim. Toplamda 1944 sayfa beni bekliyor, hemen başladım o.O
Bu arada son okuduğum Keşke Gerçek Olsa güzel bir kitaptı. Masalsı kitaplara pek şans vermezdim ben; ancak bu kitabı sevdim. Biraz film izliyormuşum gibi hissettim. Güldüm, bazı yerlerde duygulandım. Devam kitabı olan "Sizi Tekrar Görmek", "Ejderha Dövmeli Kız" biter bitmez okunacak! Bu arada kitabın filmi de varmış, bilmiyordum. {Just Like Heaven} Reese Witherspoon ve Mark Ruffalo oynamış. Bir de kitabın yazarı Marc Levy'nin ailesi İzmir kökenliymiş. Evet değerli okurlar, 'okuyalım öğrenelim' etlinliğimizin sonuna geldik ^_^
Ne zamandır yeni birşey yapmıyordum keçelerimden ve itiraf etmek gerekirse görecek gözüm de yoktu, sıkılmıştım. Dün bir gayret aldım malzemelerimi. 80'ler geri döndü diye bu broşu yaptım. Sahibini burada bekliyor uslu uslu..


10 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

nazocuğum sana iyi tatiller diliyorum. ahmet ümit ve ejderha dövmeli kız benim de yeni kitaplarım denk gelmiş bak :)) öpüyorum

Hayatın Ressamı dedi ki...

Uzun zamandır yoktun .Özlemiştim seni okumayı.
Ölü ruhlar ormanını çok merak ediyorum .
Ahmet Ümit'le yeni tanıştım ama tarzını sevdim.Ejderha dövmeli kıza karşı bir antipati hissindeyim bitince paylaşırmısın nasıl bir şeymiş.
Anne - baba'dan güzel tatil olmaz.
hem belki onlar sana bir süpriz düşünüyorladır.

zoitsa dedi ki...

kitaplar süper:)yorumlarını bekliyorum:)

Ess dedi ki...

sihirli eller'in dediği gibi, özlettin kendini ;)
ben kitaplara diğil de arkasında duran "şey"e yorum yapmak istiyorum ;) o ne garip ve de ne şirin bişey öyle ;)
bu arada, ailenle hasret giderdikten sonra bekliyoruz.
ramazan gelmeden gelin ama rahat rahat gezelim adaları, modaları, 1 güne sığmayan diğer yerleri ;)

nazo dedi ki...

* Burcucum, sağol canım. Ejderha Dövmeli Kız'a başladım. Devam kitabı da çıkmış Ateşle Oynayan Kız.

* Sihirli Ellerim, buralardayım aslında da yazmıyordum :) EDK, masalsı bir kitap değil, bana heyecanlı olacak gibi geliyor. 600 küsür sayfa olduğu için bişey söylemek erken daha :)
Annemlerle tatil olabilir belki, bakalım..

* Zoitsa, okudukça yazarım mutlaka.. İzlemede kal :))

* Esracımmm, o şey kumbara :)) tam yanında da senin fil var ama çıkmamış :) Geleceğiz canım ramazan olmadan. Önce Afyon, sonra İstanbul. Ahmet ayarlayacak iznini. Selam söyle, öpüyorumm çok..

Tanya's dedi ki...

Aaa..doktora git..keceleri de dinlenmeye al yahu..ben bayılıyorum ama..dün I love 80's tshirtü aldım kendime bende hihi..

sedf dedi ki...

nazom gecmıs olsun ya..dıkat et canım..
bişi sorcam:) bı ınsan normal zekaya sahıpse ve kurslarına devamsızlık yapmadan gıderse ve bunun ıngılızcesı cok azsa bu kısı amerıkada ne kadar surede dılı cok ıyı ogrenır:)

nazo dedi ki...

* Tanyajımm, gidicem doktora. Randevu aldım ama en erken 15 Temmuz'a verdiler o.O :)
Keçelere verdim ara, dinlenmek lazım ;) Güle güle giy tshirt'ını

* Sedf, teşekkürler..
Dil tamamen yetenek canım. Zekayla ya da başka değişkenlerle ilgisi yok. Derslera devam etmen, çalışman elbette etkili olur ama dili çok iyi öğrenmek değişir. Mesela sayısal yeteneği çok iyi olan biri ile iyi olmayan biri aynı sürede, aynı sayısal eğitimi alsa yeteneği olan hep önde olur. Dil de aynı. Yani yeteneğin varsa kısa sürede, iyi bir düzeye gelirsin.

Adsız dedi ki...

teşkkrler canım..öpüyorum
sedf

Peritozu dedi ki...

Siz tekrar gormek kitabini bende okumak istiyordum bugunlerde .Buradada gelince yuzumu kocaman gulucuk aldi :)

Sevgiler