02.08.2008 ♥ 2

2.8.10

Hayatımızı paylaşmaya başlayalı çok zaman olmuşken, aynı evi paylaşmaya başlayalı da tam 2 yıl oldu.
Ben çok severim bişeylere gün saymayı biliyorsun.
Bugüne kadar saydıklarım içerisinde en güzeli seninle geçen zamanları saymak oldu.
Çoğaldıkça mutlu oluyorum. Mutlu oluyorum çünkü birlikte geçen zamanlarımız arttıkça güzel olan herşey artıyor. 
Seninle uyumak, seninle uyanmak..
Hergün anahtar sesini duymayı beklemek..
Evimiz, birlikte yarattığımız alışkanlıklarımız..
gitmelerimiz, gelmelerimiz, gülmelerimiz, ağlamalarımız,
herşey
iyi ki
seninle


17 yorum:

hersheyler dedi ki...

nazo'cum nice senelere
umarım bi dünya seneler sayarsınız eşinle beraber mutlu mesut

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Öncelikle maşallah! Bir ömür sevginiz, heyecanınız sürsün! Evlilik yıldönümünüz mutlu olsun:)

Haydins dedi ki...

Mutlu ve uzun yıllara..

Seddosh dedi ki...

Heeeep böyle kalıııııın :)tü tü tüü Maaşallah :)

elfeyp dedi ki...

Daha birkaç gün önce çeyiz resimlerine bakmış gibiyim sanki.. Zaman nasıl geçiyor. Nice yıllara..

Burcu Çalışkan dedi ki...

nazocuğum aynı tatda geçecek nice yıllar diliyorum size :))

nergisce dedi ki...

e o zaman daha cok mutlu olun insaAllah:)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Kutluyorum sizi içtenlikle..bizim de az kaldı. şimdi yazını okuyunca heyecanlandım. sanki tüm yaşadıklarım aklımdan hoop diye geçiverdi.hayat ne değişik öyle değil mi bir zamanlar hiç bilmediğin bir yerde olan bir adamla bir şekilde karşılaşıyor aşık oluyor onu hayatına alıyorsun bu onlar için de geçerli tabiki sonra o en kıymetlin oluyor sanki mutluluk denen şey sadece o evlendiğin güne mahsus bişeymiş gibi aynı:) daha upuzun seneleriniz güzellikle ,aşkla, mutlulukla, heyecanla, yeni keşiflerle,merakla, gezerek, tozarak, eğlenerek, konuşarak,anlaşarak, coşarak geçsin:)sevgiler kocaman..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Kutluyorum sizi içtenlikle..bizim de az kaldı. şimdi yazını okuyunca heyecanlandım. sanki tüm yaşadıklarım aklımdan hoop diye geçiverdi.hayat ne değişik öyle değil mi bir zamanlar hiç bilmediğin bir yerde olan bir adamla bir şekilde karşılaşıyor aşık oluyor onu hayatına alıyorsun bu onlar için de geçerli tabiki sonra o en kıymetlin oluyor sanki mutluluk denen şey sadece o evlendiğin güne mahsus bişeymiş gibi aynı:) daha upuzun seneleriniz güzellikle ,aşkla, mutlulukla, heyecanla, yeni keşiflerle,merakla, gezerek, tozarak, eğlenerek, konuşarak,anlaşarak, coşarak geçsin:)sevgiler kocaman..

Ahmet dedi ki...

İyi ki varsın canım. Seni çok seviyorum!!!

sünter dedi ki...

Allah agzinizin tadini bozmasin, nice nice yillar mutlu olun insallah:)

.ankara düşleri. dedi ki...

nice nice güzel yıllar :))

agumus dedi ki...

Nazo,
Allah nazarlardan saklasın,nice senelere inş!Blogunuzu evlilik hazırlığı yaptığınız dönemde keşfetmiştim.Şimdi sizin 2. yılınız olduğunu öğrenince zamanın ne kadar hızlı geçtiğini farkedip, dehşete kapıldım:)
Özenilesi bir çiftsiniz,umarım hep yanyana,hep daha mutlu olursunuz.
Nice senelere tekrar...

#dailyela #elos dedi ki...

Nice senelere Nazocum. Ikinci degil yirminci yili da kutlariz ins.. ama zaman cok cabuk gecmesin lutfen;-)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok güzel bir fotoğraf ve çok güzel yazmışsın canım..Allah birbirinizden ayırmasın..

nazo dedi ki...

* Çok çok teşekkür ederim herkese.. Herşeyi burada yazmak çok garip oluyor. Evlilik öncesi hazırlıklarım dün gibi daha. Üzerinden 2 yıl geçti bile. Daha uzun yıllar paylaşırım umarım iyi-kötü her günümü.

tuku dedi ki...

Nice mutlu yıllar olsun size