BAKIN NELER VAR BURADA

29.8.10

İşte tam burada !!
Sunumlar harika..
Keçe kalitesi ve renk çeşitliliği de öyle..
Keşke Türkiye'de de bu kadar çok renk bulabilsek..
Aşağıdaki kapı süsü çocuk odaları için ama ben evime yapmak istiyorum
Ve işte herşey bitmeden önceki durum bu oluyor. Gayet temiz ve düzenli bir çalışma ortamı.
Ben daha çok masa yerine koltukta çalışmayı tercih ediyorum.
Tüm malzemeler gözümün önünde değilse huzursuz oluyorum. Herşeyi taşıyorum çalışma odamdan.
Çok dağılıyor ortalık ama bitince topluyorum, gerçekten :p
.
.


7 yorum:

Nedret dedi ki...

Nazo'cuğum, parmağım kopacaktı neredeyse bu hanımın blogunu inceleyeceğim derken. Olmaz ki, böyle de güzel yapılmaz ki. Olmaz ki böyle de temiz çalışılmaz ki.
Bayıldım. Sağolasın.

yass dedi ki...

ay bunlar cıdden harıka mutlaka yapmalısınn Nazoss..

nazo dedi ki...

* Neduk, kesinlikle çok temiz ve özenli herşeyiyle.. Ben de bayıldım :)

* Yasscım. öyleler.. ev için dal şeklinde olanları yapıcam

ceydabural dedi ki...

delicesine güzeller :D

Haydins dedi ki...

Nazocum cici bici çok şeker şeyler bunlar..Ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

Oyy çok tatlı bunlar ...
Keşke bende de olsa böyle yetenekler :) Eline sağlık..

nazo dedi ki...

* fotoğraf penceremden, bence de ;)

* haydins, bunları ben yapmadım canımcım ama çok şekerler ;)

* margrit, ben yapmadım ama sağol..